Yüzen Bulut Şehri, Xiao Klanı."Büyükbaba, Yedinci Kız Kardeş üç aylık hamile ama bunu annemiz ile babamıza hala söyleyemedik. Bu nedenle Yedinci Kız Kardeş ve ben onlara bugün saygımızı sunacağız. Bunu duyduklarında cennetteki ruhları mutlu olacaktır."
Xiao Yun Ve Yedi Numara Xiao Lie'nin önünde dururken yüzlerinde neşeli ifadeler vardı. Yüzen Bulut Şehri'ndeyken sıkıntı yaşamamışlardı ve hayatlarındaki en rahat ve mutlu yeni evlilik zamanlarını yaşamışlardı ve bundan bahsederken Yedinci Kız Kardeş'in karnındaki büyük neşeden bahsetmeye bile gerek yoktu.
"Hehe, bu en iyisi olacaktır." Xiao Lie kıkırdadı ve onayladı.
"Ben de geleceğim." Xiao Lingxi oraya yürüdü ve neşeyle konuştu: "Ağabeyimin ve yengemin ruhları kesinlikle bebeği kutsayacaktır..."
"Beşinci Büyük, Kü... Küçük Efendi Lingxi..."
O anda dışarıdan ivedili bir ses geldi. Ardından Xiao Klanı'nın genç bir öğrencisi hızlı adımlar ve telaşlı bir bakış ile içeri girdi.
"Neden bu kadar telaşlı gözüküyorsun?" Xiao Lie kaşlarını alçalttı.
"Fe... Fen Juechen!!" Xiao Klanı öğrencisi durdu ve ağırca nefes alırken haykırdı, selam bile verememişti.
"Fen Juechen?!"
Bu isim herkesin şok olmasına yol çatı. Bir Numara hızlıca ileri çıktı ve konuştu: "Yoksa Fen Juechen yenilgiyi hazmedemedi ve intikam için buraya mı geldi?"
"H... Hayır." Xiao Klanı öğrecisi kafasını salladı ve acı içinde konuştu: "B... Birisi onu bulmuş... O şehrin doğu tarafında yatıyor... Tüm bedeni... Kanlarla kaplı... Ölmek... Ölmek üzere gibi gözüküyor. Kimse ona yaklaşmaya cüret edemiyor..."
Fen Juechen'in ismi Yüzen Bulut Şehri'nde mutlak korku yaratmıştı ve özellikle de Xiao Klanı'nda bu böyleydi... Her ne kadar Yüzen Bulut Şehri'ni İlahi Anka Ordusu'ndan koruyan kişi o olsa da bu değişmemişti.
"Ah?" Xiao Lingxi şok içinde haykırırken koştu: "Çabuk... Beni ona götür, çabuk!"
"Lingxi!" Xiao Lie elini uzattı ama Xiao Linxgi daha o sözlerini bitiremeden önce avludan çıkmıştı.
"Endişelenmeyin, hemen onunla gideceğim. Fen Juechen ağır yaralı ve ölümün kenarında olduğundan bir tehdit oluşturmuyor." Bir Numara havaya uçup Lingxi'yi takip etmeden önce konuştu.
"Fen Juechen aşırı uçları yaşayan biri olsa da doğasında kötü biri değil. Üstelik Lingxi, ben ve tüm Yüzen Bulut Şehri ona fazlasıyla borçluyuz... Huuh." Xioa Lie ağır bir iç çekti.
"..." Bir Numara havada süzüldü, temiz bir rüzgar oluşturarak güneye doğru uçtu.
"Hemen Ağabeyim'e ses iletiyorum." Xiao Yun ses iletişim yeşimini çıkardı.
Ancak Xiao Lie elini uzatıp onun kolunu tuttu. Kafasını salladı ve konuştu: "Bu meselelyi Lingxi'ye bırak. Che'er onun ailesi ve Fen Juechen de iyilikçisi... Lingxi küçüklükten beri yumuşak ve iyi bir kalbe sahip. Onların birbirlerini yeniden görerek savaşmalarından korkuyor olmalı..."
"Yine de bu ailesinin yok edilmesinden doğan bir nefret... Nasıl olur da düzelebilir..." Xiao Lie gözlerini kapadı ve başka bir uzun iç çekti.
----------
Yüzen Bulut Şehri'nin doğu kısmında Fen Juechen siyah kıyafetleri parçalanmış bir şekilde yatıyordu ve bedeninde katman katman kuru kan vardı.