İlahi Anka Bir kez Daha Geliyor

367 56 1
                                    


Gong Yuxian'ın sözleri ve şok edici eylemleri açıkça onun son arzusu idi. Murong Qianxue ağır şekilde kafasını salladı: "Hanımım, böyle yapmayın... kesinlikle iyi olacaksınız. Asgsard'ımızın size ihtiyacı var."

"Hanımım! Biz zaten tehlikeden kaçtık ve siz de yakında iyi olacaksınız. Şu an... Asgard Hanımlığı pozisyonunu devretme zamanı değil."

"Hanımım..."

"Israr etmeye çalışmayın..." Gong Yuxian gülümsedi: "Kaynak gücüm tamamen dağıldı. İyileşsem bile sakat kalacağım ve Asgard'a yük olacağım... Kendimi zorla hayatta tutmak istememin tek nedeni hala memnun hissetmememdi. Şu an Asgard tehlikeden kaçtı ve Asgard Efendisi olmaya en uygun kişide ortaya çıktı, sonunda... Huzur içinde kıdemli ustama eşlik edebilirim..."

Normalde sıradaki Asgard Hanımı Xia Qingyue olacaktı. Ancak beş ay önce kriz altındayken Gong Yuxian onun kaçması için emir vermişti ve korkusu nedeniyle panik olduğundan 'Donmuş Bulut Göksel Ruhu'nu ona vermeyi unutmuştu... Şu anda eğer Yun Che Asgard'ın lideri olursa belki de bu daha iyi bir son olacaktı veya belki de bu cennetin arzusu idi.

"Yun Che... Bu pozisyonu sana vermemin... Senin için oldukça zor olacağının farkındayım... Şu anki gelişimin ile Dört Büyük Kutsal Bölgeden birine girsen bile muhtemelen yüksek bir pozisyon elde edeceksin... Ama... Her ne kadar bu felaket geçici olarak geçse de bunun arkasındaki kişiler Asgard'ın karşı koyamayacağı devasa bir güce sahipler... Benim... Bencilce... Asgard'ı sana teslim etmem... Asgard Hanımı olarak emrim... Ve ayrıca... Ricam... Lütfen... Bana... Söz ver... Söz ver..."

Gong Yuxian tüm enerjisini Yun Che'nin elbisesinin önünü yakalamak için odakladı. Gözleri yaşlıydı ve tamamen derin bir yalvarış ile doluydu... Aynen öyle, yalvarış...

Donmuş Bulut Asgard'ın Hanımı... Mavi Rüzgar Ülkesinde 'üstün' asillikte bir kimliğe sahipti. Görkemli adı o kadar görkemliydi ki onun ihtişamı Mavi Rüzgar İmparatorunu aşıyordu ve sadece Cennetsel Kılıç Villa Efendisi unvan olarak onunla yarışabilirdi. Ama şu an, birisinin Asgard yöneticiliği pozisyonunu alması için derinlemesine yalvarıyordu... Ve bu kişi bir erkekti; bu Asgard tarihinde asla olmamış bir şeydi.

Gong Yuxian açıkça Asgard'ın felaketinin henüz bitmediğini biliyordu, bu sadece bir başlangıçtı. Yun Che tarafından yok edilen kişiler sadece birkaç ayakçı idi ve Derebeylerini ayakçı yapabilecek Kaynak Gökyüzü Kıyasında sadece az sayıda güç vardı. Bu kişilerin arkasındaki kişiyi zaten belli belirsiz bir şekilde tahmin edebiliyordu... Onlar Dört Büyük Kutsal Bölgeden biriydi...

Asgard'ı kurtarmak için son çaresine, yani Asgard tarihinin ilk ve tek erkek öğrenicisi olan... Sadece yirmi iki yaşında Egemen Kaynak Aleminde bir güce sahip olan Yun Che'ye tutunuyordu.

Tamamen kadınlardan oluşan Donmuş Bulut Asgard'ın erkek bir efendisi olması kesinlikle göğün altındaki herkesin eleştirisine uğrayacaktı. Yun Che böyle çaresiz bir durumda olmasalardı kesinlikle böyle bir seçim yapmayacaklarını biliyordu. Gong Yuxian Asgard'ın yok edilmesini istemiyordu ve Yun Che de aynı idi. Nasıl olur da bunu isteyebilirdi... Xia Qingyue buraya bağlıydı, Chu Yuechan buraya bağlıydı, Donmuş Bulut Sanatları ve Donmuş Son İlahi Sanatları bu yerden gelmişti... Asgard ve kendisi bir çok farklı şekilde bağlanmıştı.

"... Pekala!" Gong Yuxian'ın bakışlarının altında Yun Che derin bir nefes aldı ve yavaşça onaylayıp elini uzatarak Donmuş Bulut Göksel Ruhuna elini tersi ile dokundu.

Donmuş Bulut Göksel Ruhu nazik bir mavi ışık yaydı, otomatik olarak Yun Che'ye doğru uçtu ve ardından elinin biraz üzerinde kayboldu.

Yun Che kendi sağ elini tuttu, Donmuş Bulut Göksel Ruhunun varlığını hissetti ve kararlılık ile yavaşça konuştu: "Asgard Hanımı, lütfen endişelenmeyin. Ölmediğim sürece kesinlikle kimsenin Asgard'ıma zorbalık yapmasına izin vermeyeceğim!"

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin