Kara Ay Tüccar Loncası"Başka bir prens daha mı?"
Bu özel ses iletişim formasyonuna bakan Zi Ji'nin yüzünde hafif bir şaşkınlık bakışı ortaya çıkarken sordu: "Peki bu sefer İlahi Anka Tarikatından kaç kişi hayatını kaybetti?"
"On Üçüncü Prens Feng Xichen'in dışında, onun sarayından dokuz koruma öldürüldü; toplam on kişi. Ancak bu saldırı sırasında oldukça Anka Tarikatı öğrencisi yaralandı." Saygılı bir ses kaynak formasyonundan geldi.
"On kişi mi?" Zi Ji hafifçe kaşlarını çattı. "İki gün içinde peş peşe iki prens öldürdü. Bu onun İlahi Anka Tarikatına olan nefretinin aşırı olduğunu gösteriyor. Merhamet göstermesine gerek yok ama dün sadece Feng Xiluo'yu öldürdü ve bugün de sadece on kişi öldü... O bu kadar yumuşak kalpli biri olmadığından bu oldukça kafa karıştırıcı."
"Bir kişi... On kişi... Hmm?" Zi Ji bunun hakkında düşünmeden önce sordu: "İlahi Anka Tarikatını bugün tehdit ederken dünkü koşulları mı tekrarladı?"
"Hayır!" Kaynak formasyonundan gelen ses Yun Che'nin söylediği dört koşulu aktarmadan önce seslendi.
"... Anlıyorum." Zi Ji yavaşça onayladı ve derince nefes verdi. "O sadece yirmi iki yaşında olmasına rağmen böyle korkutucu bir kurnazlığa sahip. Görünüşe göre İlahi Anka Tarikatının kan borcunu ödemesini istemesinin yanı sıra onların haysiyetlerini ve inançlarını yavaşça ezen bir kabus deneyimletmek istiyor..."
"Oldukça korkutucu..." Zi Ji Yun Che hakkındaki bilgi zihninden geçerken kafasını eğdi. Binlerce yılın değişimlerini deneyimlemiş yüzünde korku parladı: "İlahi Anka Tarikatı hiç şüphesiz güçlü, özellikle de onları koruyan Anka Tanrısı varken. Dört Büyük Kutsal Bölge bile onlara meydan okumaya cüret edemiyor. Ama bu sefer onlar gerçekten gerçek bir şeytanı kışkırttı. Başka bir bakış açısından konuşulursa o, Dört Büyük Kutsal Bölgeden daha korkutucu."
Zi Ji konuşması sırasında 'korkutucu' sözlerini tekrarlamıştı ve neden-sonuç ilişkisi olduğu sürece deneyimli olanlar 'tüm köprüleri yakmamak' kavramını fazlasıyla biliyorlardı. Bu özellikle de tarikatlar arasındaki gerçek güç mücadeleleri sırasında gerekti. Bir nefret ne kadar büyük olursa olsun her zaman bir çıkar yol bırakılıyordu. Ama Yun Che bu 'çıkar yol' kavramını tamamen görmezden geliyor gibiydi.
Zi Ji'nin bakışı aşağısındaki İlahi Anka Şehrini süpürürken konuştu: "İlahi Anka Şehri bugün huzurlu. İlahi Anka Tarikatı geçici olarak şehirdeki aramayı durdurmuş olmalı. Eğer öyleyse, 'Tian' neslindeki o yaşlı canavarlar da şu an harekete geçmiştir."
"Egemen Kaynak Alemindeki bir aura henüz tespit edilmedi, yani bu olası değil." Kaynak formasyonundan gelen ses yanıtladı.
"Beş bin yıl tarihe sahip bir tarikat böyle sefil bir duruma sadece İmparator Kaynak Alemindeki genç bir adam tarafından düşürülüyor. Eğer ben olsaydım, meditasyondaki o yaşlı canavarları kontrol etme küstahlığına sahip olmazdım. Ancak onlar ardarda iki prensi kaybettiler ve düşmanları da kaçtı. Yun Che'nin hızının Tiran Kaynak Alemindeki birinin gücü ile alt edilemeyeceğini anlamış olmalılar. Başka bir şansları var mı?"
"Eğer bu kulunuz hatalı değilse on Anka büyüğü üç saat önce güçlerini devasa bir Anka Mühürleyen Hapis Formasyonu oluşturmak için toplamış."
"Anka Mühürleyen Hapis Formasyonu?" Zi Ji'nin kaşları hafifçe çatıldı. Tabii ki onun ne olduğunu biliyordu. Anka Mühürleyen Hapis Formasyonu sadece İlahi Anka Tarikatında bulunuyordu ve ciddi suçlar işleyen öğrencileri cezalandırmak için kullanılıyordu. Öğrenci bu formasyona maruz kaldığında Anka kaynak gücü uzun süre mühürlü kalıyor ve hatta geçerliliğini bile yitiriyordu.