SÖZ VERİLEN SAVAŞ GÜNÜ

332 60 3
                                    


"Pekala!" Jasmine göğsünün önünde kollarını ördü ve başını salladı. Yun Che'nin şeytani zehrinin arındırıldığını öğrendikten sonra düşüneceği ilk şeyin Chu Yuechan'in yerini bulmak için gücünü kullanmasını isteyeceğini zaten biliyordu. Şu an Yun Che karşısında ortaya çıkmasının nedeni buydu.

Chu Yuechan'ın her zaman ruhunun derinliklerinde bir diken olduğunu herkesten daha açık bir şekilde biliyordu. Dokunduğu her seferinde kalbi incinebilirdi. Şeytani zehir arındığından beri, bu dikeni çabucak koparmasında ona yardım etmeliydi.

"Şu anda bir ruh formuyum ve gerçek formumun gücünün yalnızca binde birini kullanabilirim, ama yine de bu, zihnimin cılız bir Kaynak Gökyüzü Kıtasını araması için yeterli."

Bunun üzerine Jasmine Yun Che'nin koluna küçük elini koydu. Yun Che bir şey söylemeden önce gözlerinin önünde bir parlaklık hissetti ve gözlerinin önünde kar beyazı bir bölge ortaya çıktı. Görünüşe göre yerden üç yüz metre yüksekteydi.

Yun Che bir anlığına gözlerini kırptı ve buz odasından bir anda bu kadar yükseğe ışınlandığını fark etti. Boşlukta bu kadar hızlı bir şekilde hareket etmişti.

Ya da belki de... Bu bir uzay seyahatiydi?

"İki yüz nefes süresine ihtiyacım var, bu yüzden beni rahatsız etme. Ayrıca... Kara Ay Tüccar Loncası'nın soruna verdiği daha önceki yanıt seni zihinsel olarak hazırlamış olmalı. Ne olursa olsun sonucu kabul etmelisin!"

Jasmine kollarını uzattı ve yavaşça gözlerini kapattı. Yun Che'nin bile anlamayacağı ya da anlamayacağı kadar büyük bir görünmez güç katmanı serbest bırakıldı. Önce bölgeyi çevreledi... Ardından tüm Kaynak Gökyüzü Kıtasını...

Bir göz açıp kapayıncaya kadar, Kaynak Gökyüzü Kıtasındaki tüm canlıların aurası zihnindeydi; hiçbir şey ondan kurtulamamıştı.

Yun Che kaynak enerjisini geri çekti, hiç ses çıkarmaya cesaret edemeyip nefesini tuttu. Aynı zamanda kalbindeki şok ve heyecandan sakinleşmesi zordu. Onu en çok şok eden şey Jasmine'nin az önce söylediği şeydi: Ruh formu, tam formunun gücünün yalnızca binde birini kullanabilirdi!

Yani Jasmine'nin şu ana kadar kullandığı güç bedeninin sınırlandırılması ve sadece ruh formunda olduğundan dolayı binde bir gücünü kullandığı anlamına geliyordu.

Gerçek gücü ne kadar dehşet verici derecede güçlüydü ?!

Ve büyüdüğü dünyada ne derece korkunç bir varlıktı ?!

Buna akıl ermezdi!

Yun Che, zihninin bütün bir kıtayı kaplamasının ne tür bir kavram olduğunu anlamıyordu. Jasmine'nin yoğunlaştığını hissedebiliyordu, bu yüzden kendisinden bir ses çıkmasını önlemek için en derin isteklerini ve kaygılarını bastırmak için elinden gelenin en iyisini yapıyordu.

Küçük Peri... Güvende olmalısın!

Hayır... Güvende olmak zorundasın! Sadece Kara Ay Tüccar Loncası'nın bulamadığı bir yerde yaşıyorsun. Hemen gelip seni bulacağım... Ve çocuğumuzu...

Bu kez kim olursa olsun, tüm dünya buna karşı olsa bile, beni bırakmanıza asla izin vermeyeceğim.

Geçen her nefesle Yun Che'nin endişesi arttı. Neredeyse artık dayanamayacağı zaman, Jasmine'nin yavaşça gözlerini açtığını ve kaldırılmış kollarını indirdiğini gördü.

Nefesini tutarken Yun Che'nin kalbi sarsıldı ve endişeyle "Nasıldı? Onu buldun mu? Küçük Peri nerede? Ayrıca Qingyue'yi buldunuz mu?" diye sordu.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin