"Hayali Şeytan Ülkesinde, Altın Karga Yıldırım Alev Ovasının ovadaki mührün kaldırılması ve yeniden yerine koyulması dışında giriş ve çıkışın başka bir yolu olmadığı konusu... Dük Huai'nin sürekli güvendiği şeydi..." Yun Che kaotik seyircilere baktı ve Dük Huai'nin hoş olmayan yüzüne göz attıktan sonra acelesiz bir şekilde devam etti: "Ancak dört ay önce ovanın mührü zorla kaldırıldı, herkes bunun nedenini merak ediyor olmalı... Nedeni aslında çok basit! Ovaya giriş çıkış için her zaman bir yöntem daha vardı ve bu da Şeytan İmparator Klanının Şeytan İmparator Mührünü kullanmaktı!""Dört ay önce, Küçük Şeytan İmparatoriçe Şeytan İmparator Mührünü kullanarak ovaya girip soyunu uyandırmak istedi! Ancak Şeytan İmparator Klanına ait olan bu sır Dük Huai Sarayı tarafından da biliniyordu! Dük Huai, yüz yıldır kayıp olduğu söylenene babası Dük Ming ile birlikte hızlıca ovaya girip Küçük Şeytan İmparatoriçeyi öldürmeyi denedi. Bizim Ölüm Denizinde gömüldüğümüzü düşündüler, ardından da Küçük Şeytan İmparatoriçeden çaldıkları mührü kullanarak ovadan çıktılar... Bu nedenle de mühür hala onun bedeninde!!"
"Dük Huai bu sefer açıklaman gerek... Oh, hayır... Bu sefer hangi bahaneyi kullanacaktın?" Yun Che hafifçe dudak büktü: "Sıradaki bahanelerin daha etkileyici olmalı, lütfen bizim zekamızı aşağılayacak kadar kaba olma!"
Yun Che'nin sözleri salonu kargaşa içine sokarak daha önceki karışıklığın sıcak su dolu bir tencere gibi kaynamasına neden oldu. Herkes Dük Huai'ye doğru baktı ve gözlerindeki bakış hızlıca değişti. Dük Huai'nin kişisel alanından çıkan mühür herkes tarafından açıkça görülmüştü; bunu inkar edecek hiçbir bahane olamazdı.
Herkes Dük Huai Sarayının hırsının farkındaydı. Ancak bu tür bir hırs ile Hayali Şeytan İmparatoruna ve Şeytan İmparator Klanının son varisine karşı yapılmış kötü bir komplo tamamen farklı şeylerdi! İlki güç hırsı ve kendi için destek beklemekti. Ancak ötekisi basitçe aşırı akıl almaz, bir kralı öldürme hainliğiydi! Ülkedeki Şeytan İmparator Klanının prestiji ile bu tüm ülke vatandaşlarının öfkesini tetiklemek için yeterliydi ve bu ülkede asla tolere edilemeyecek bir şeydi!!
"Yoksa Dük Huai gerçekten de..."
"Bu-b-b-b-b... Bu... Cennetler kadar büyük bir komplo!!"
"Dük Huai Ne kadar kötü olursa olsun böyle bir şey yapmış olamaz... Dük Ming de... Bu olmamıştır!"
"Şeytan İmparator Mührü Dük Huai'deydi... Bu nasıl yanlış olabilir!"
"Ekselansları siz gerçekten..." Konuşan kişi Dük Huai Sarayına sırnaşan orta yaşlı bir Hükümdar idi, konuşurken elleri titriyordu. Bu durum kesinlikle normal değildi çünkü bu olaya tüm ülkenin kahramanları tarafından şahit olunmuştu; bu büyük bir kral öldürme suçuydu! Şeytan İmparator soyu yakında sona erecek olsa da ülkede Altın Karga soyuna sahip olan Şeytan İmparator Klanının prestiji hiçbir şey ile kıyaslanamayacak kadar yüksekti!!
Dük Huai Sarayına yanaşan güçlerin çoğu bunu Küçük Şeytan İmparatoriçe yavaşça zayıfladığı ve Dük Huai Sarayı da giderek güçlendiği için yapmıştı. Küçük Şeytan İmparatoriçeden sonra Şeytan İmparator soyu bitecekti ve her yeri Dük Huai yönetecekti. Ailelerinin veya güçlerinin geleceği için Dük Huai Sarayına yanaşmaları Şeytan İmparator Klanına yapılan bir sadakatsizlik olsa da bunu kabul edip karar almışlardı.
Küçük Şeytan İmparatoriçeye suikast girişimi ülkede tolere edilemeyecek bir eylemdi. Eğer bu kimsenin bilmediği mükemmel bir suikast olsaydı bu sorun olmazdı. Ancak eğer yayılırsa tüm ülkede duyulacaktı ve Dük Huai kesinlikle güçlü duruşunu kaybedecekti. On kat daha fazla güce sahip olsa bile tüm ülkenin kızgınlığı ve düşmanlığının karşısında duramayacaktı. Ve onu takip eden güçler de alay konusu olacaklardı...