Hiçbir Şey Aynı Değil

346 64 0
                                    


Milyonlarca mil anında geride kaldı.

"Waaaah! Demek kaynak arkının içi bu... Çok büyük! Ailemizdeki en büyük kaynak arkından bile daha büyük!"

Kaynak arkının içindeki antik kalenin ilk katmanının merkezinde duran Yedi Numara kafasını çevirip etrafına baktı. Ağzı genişlemişti ve sürekli şaşkınlık ile haykırıyordu.

"Bu kaynak arkındaki antik kalelerden birisi. Antik kalenin dışında inanılmaz büyük bir alan var... kesinlikle hayal ettiğinizden çok daha büyük." Yun Che gizemli bir şekilde konuştu. Kaynak arkının efendisi olarak kaynak arkının içindekileri biliyordu. Dokuz Güneşin Yeşiminin gücü sayesinde uyanan kaynak arkının içindeki dünyadaki kanunlar da çalışmaya başlamıştı. Antik kale dışında normalde kuru olan toprak da sayısız farklı tip kaynak canavarının etrafta gezineceği kadar gelişmişti ve nadir çiçekler ile garip canavarlar burada büyüyordu.

"Böyle devasa bir ark ile enerji dalgalanması hissetmemem şaşırtıcı ve hareketini bile tespit edemiyorum." Bir Numara hayranlıkla nefes aldı: "Dünya çok geniş, bunun gibi garip hazineler bile var."

Bir Numara çok etkilenip şaşırsa da Yun Che'ye onun nereden geldiğini sormamıştı, çünkü bunun gizliliği ihlal ettiğini biliyordu. Ama Yun Che yine de konuştu: "Bu kaynak arkı İlkel Çağdan gelmiş ve şans eseri benim tarafımdan elde edildi. Normal bir kaynak arkı değil. Kendi dünyası ve eşsiz ruhsal bir bilinçliliği var. Beni ustası olarak gördüğünden kimse onu benden alamaz... Ama, Büyük Kardeş Göğün Altındanın bu sırrı benim için koruyacağını umuyorum. Başkasının alması imkansız olsa da açgözlülüğün hedefi olursa sineklerin gelip rahatsız etmesi oldukça sinir bozucu olur."

"Haha, Kardeş Yun'un endişelenmesine gerek yok. Bana karşı bu kadar dürüstken nasıl olur da bu dürüstlüğü lekeleyebilirim." Bir Numara içten bir şekilde konuştu.

"Ağabey, Kaynak Gökyüzü Kıtasına gitmemiz ne kadar sürecek?" Xiao Yun heyecanla sordu.

"Oh, çoktan geldik." Yun Che konutu.

"Huh? Çoktan geldik mi?" Üçü de sersemledi.

"Evet... Kaynak arkına gireli çoktan otuz nefes zamanı oldu. Uzun süre önce çoktan durduk." Yun Che sakince konuştu... Ama aslında onların abartılı ifadelerinin tadını çıkarıyordu.


"Bu... Bu kadar hızlı mı?!" Xiao Yun'un ağzı açıldı ve konuşurken kekeledi: "Babam, Kaynak Gökyüzü Kıtasının Hayali Şeytan Ülkesinden milyonlarca mil uzakta olduğunu söylemişti. Boyutsal yolculuk olsa bile... Bu çok abartılı! Bu milyonlarca mil!"

"Hadi dışarı çıkalım." Yun Che konuştu. Göğsü yukarı aşağı hareketleniyordu: "Kaynak Gökyüzü Kıtası... Mavi Rüzgar Ülkesi, sonunda döndüm... Ne olursa olsun, güvende olmalısınız..."

İradesini serbest bıraktı ve kaynak arkının enerji tüketimini fark edip sonuçla birlikte fazlasıyla şaşırmıştı. Milyonlarca kilometre gitmek enerjisinin yüzde beşinden daha azını harcatmıştı! Bu beklediğinden çok daha azdı!!

Bu şekilde bir tüketim ile iki kıta arasında... On kereden daha fazla gitmek bile sorun olamadı!

Bunun nedeni kaynak arkının çok az tüketim yapması değildi... Asıl nedeni Dokuz Güneşim Yeşiminin enerjisinin devasa olmasıydı! Onun kapasitesi Yun Che'nin bilgisini aşıyordu. Sonuçta o Altın Karga İlahi Canavarının verdiği bir İlahi Yeşimdi!

Kırmızı ışık bölgeyi sardı ve gözleri önündeki görüntü hızlıca değişti. Hafifçe kuru ve ılık esinti eserek beraberinde toz getirdi. Çevrede geniş topraklar ve dağlar vardı ama çevredeki bitki örtüsü solmuştu. Ağaçlar da kırılıp yere düşmüştü. Hava ağır bir ıssızlık ve yalnızlık ile doluydu.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin