Yun Che istemeden Kaynak Gökyüzü Kıtasından ayrılalı üç sene geçmişti. Cang Yue ve Xiao Lingxi'ye Mavi Rüzgar Başkentinde veda ettiği hatırları gözünün önüne geliyordu. Bir ay içinde döneceğine söz vermişti... Ama kaderin çarkı bir kez daha onun isteğinin karşısında dönmüştü.Kanyak Gökyüzü Kıtasına dönebilme ve gece gündüz özlediği kişileri yeniden görebilme düşünceleri nedeniyle Yun Che'nin kalbi doğal olarak sakinleşmiyordu ve uyuyamıyordu. Sabahın erken saatlerinde gökyüzü aydınlanıyorken yataktan İmparatoriçe tarafından atıldı: "Gitmelisin."
"Caiyi, eşim..." Yun Che döndü ve kara sevda ile birlikte tenteli yatağın arkasındaki güzel gölgeye baktı.
"Eğer gideceksen, hemen git." İmparatoriçe soğukça söyledi.
"Sen... Gerçekten benimle birlikte Kaynak Gökyüzü kıtasını görmeye gelmek istemiyor musun? Benim kaynak arkım oldukça eşsiz, kesinlikle Dört Büyük Kutsal Bölgedeki kişiler fark edemez." Yun Che sessizce konuştu.
"... Ülkedeki barış yeni düzeldi; ayrılmam için doğru vakit değil. Dük Ming'de henüz öldürülmedi, endişesiz bir şekilde ayrılamam. Dük Ming ortadan kaldırıldığında ve tüm sorunlar yok edildiğinde.." İmparatoriçenin sesi titredi ve biraz daha alçaldı: "Belki seni takip ederek Kaynak Gökyüzü Kıtasına gelebilirim."
"Pekala..." Yun Che onayladı. İmparatoriçeye onunla gelmesini söylemesinin çok gerçekçi olmadığını biliyordu.
Dönem tarihi yaklaştıkça o da eve gitmeye daha istekli oluyordu. Yun Che saraydan çıkıp Mu Ailesine gidip Mu Feiyan, Mu Yubai ve diğerlerine veda etti. Ardından Yun Ailesine gidip ailesine veda etti ve ardından anne ve babasının önünde kaynak arkını çağırdı.
"Che'er, her ne kadar baban seninle birlikte gelip Kardeş Xiao Ying'e saygılarını sunmaya gitmek istese de bunu şu an yapamıyorum... Sadece bir süre sonra gidebilirim." 'Xiao Ying' isminden bahsederken Yun Qinghong'un yüzünde derin bir keder oluştu. Xiao Ying ile karşılaşmak hayatındaki en büyük şanstı ve aynı zamanda en büyük acı idi: "Deden Xiao'ya benim için selam ver. Eğer arkasında endişeleneceği bir şey yoksa onu buraya getir. Ben, Yun Qinghong, hayatta olduğum sürece kimsenin ona zorbalık yapmasına izin vermeyeceğim."
"Mn, söyleyeceğim." Yun Che ağır şekilde onayladı.
"Che'er, kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinin güçleri güçlü ve hatta Yun Ailemizden bile güçlü. Oraya gittiğinde dedenin intikamını almayı düşünme... Zamanı geldiğinde kan borçlarını onlara ödeteceğiz. Orada olduğunda lütfen kendine dikkat et ve tehlikeli bir şeye karışma. İşlerini halettiğinde lütfen en kısa sürede dön... Ve annenin gelinini de yanında getir." Mu Yurou konuşurken gözleri çoktan yaşlar ile dolmuştu.
"Anne endişelenme. Hayatımda yaşamı benden daha sağlam olan birini görmedim." Yun Che gülümserken konuştu. Elini salladı, kaynak arkı yavaşça yükseldi ve yavaşça üç metre olana kadar büyüdü.
"Ağabey!!"
O anda dışarıdan hızlı adım sesleri duyuldu. Xiao Yun Yedi Numarayı da sürükleyerek geldi. Daha üzgün bile duramadan önce hevesle konuştu: "Karar verdim, seninle birlikte Kaynak Gökyüzü Kıtasına gidiyorum."
"Oh?" Yun Che gülümsedi: "Karar verdin mi?"
"Mn!" Xiao Yun ciddiyetle onayladı: "Her ne kadar daha önce Kaynak Gökyüzü Kıtasından nefret etsem de şu an böyle hissetmiyorum. Orası benim doğduğum yer ve ailemden iki kişi orada. Ebeveynlerim de orada gömülü... Dönmemek için nedenim yok."
Yun Che Xiao Yun'u da beraberinde götürmek istiyordu ama bundan bahsetmemişti. Sonuçta bu Xiao Yun'un iradesiydi. Onun kararı kalbini fazlasıyla rahatlatmıştı...Gözleri önünde büyükbabasının gerçek, neşeli gülümsemesini gerçekten görebilir hale gelmişti. Onayladı ve ardından Yedi Numaraya baktı: "Peki... Ya Yedinci kız kardeş?"