Feng Xiluo Yun Che'nin ellerinde ölmüştü... Üstelik geriye cesedi bile kalmamıştı. Tüm Anka Büyükleri ve öğrencileri sersemlemişti. Feng Xiluo'nun hayatı biraz önce Yun Che'nin ellerinde olsa da büyükler ve öğrenciler onun hayatını kaybedeceğini düşünmemişti. O İlahi Anka Prensiydi, Kaynak Gökyüzü Kıtasındaki en saygıdeğer statüye sahip kişilerdendi. Bu dünyada bir İlahi Anka Prensini öldürmeye kim gerçekten cüret edebilirdi?
Feng Hengkong da bunu beklemiyordu; özellikle Yun Che 'Mavi Rüzgarı düşündüğünü' söylediğinde ve üç koşulunu ileri sürdüğünde Feng Hengkong Yun Che'nin abartılı bir şey yapmayacağına daha da emin olmuştu. Ona adım adım yaklaşıp keskin bir tonda konuşarak Yun Che'nin korkmasını ve belki de bir açıklık oluşturmasını beklemişti. Ancak ne olursa olsun daha ikinci adımını attığında... Yun Che'nin oracıkta oğlunu öldüreceğini beklememişti!
Bu İlahi Anka İmparatoru ve İlahi Anka Tarikatı Lideri olan onun, çaresizce, gözleri önünde en değer verdiği oğlunun küllere döndüğünü izlemesine neden olmuştu.
"Sen... Sen..." Koyu kırmızı alevler Feng Hengkong'un her bir saç telinden yükselirken bedeni alevler ile kaplandı. Göz bebekleri kan ile boyandı; nefret dolu aurası Anka Büyüklerinin hiçbirinin daha önce hissetmediği kadar yoğun bir şekilde ortaya çıktı: "Sen... Geber!!"
Aşırı öfkesi sırasında Feng Hengkong aniden harekete geçti, Yun Che'nin boğazını sağ eli ile kapmayı denedi. Kendini kısıtlamadan devasa bir kaynak enerjisi serbest bıraktı ve bu enerji Yun Che'ye doğru sanki öfkeden kendini kaybetmiş bir canavar gibi ilerlerken devasa bir alev akışı oluşturdu.
Feng Hengkong saldırdığında Ulu Büyük Feng Feilie, İkinci Büyük Feng Feitan ve Veliaht Prens Feng Ximing de saldırdı. Feng Ximing Yun Che'yi tamamen çevreleyen büyük bir Anka Etki Alanı ortaya çıkarırken iki büyüğün kaynak enerjileri iki benzer kaynak formasyonu oluşturdu... İki formasyon dağılarak Yun Che'nin kaçışını önlemek için genişledi.
"Şeytanın dölü... Sonunla tanış!!"
BOOM!!!
Bunlar aşırı öfkeli bir İlahi Anka Tarikat Liderinin Anka Alevleri idi. Patladıkları an, şok dalgası bile binlerce Anka öğrencisini havaya uçurmuştu. Bir anda sefil çığlıklar havada yankılamıştı.
Alevlerin ışığı yüzlerce metre uzağa kadar yayılırken bir silüet gökyüzünde yükseldi. Yun Che tamamen yarasızdı, yüzü hafif bir gurur taşırken küçümseyici bir şekilde gülümsedi. "Feng Hengkong, oğlunun önünde öldüğünü izlemek nasıl hissettiriyor? Beni kıyma haline getirmek istetecek kadar acınası mı? Haha... Peki o zaman Mavi Rüzgar vatandaşlarımın seninkinden milyon kat daha büyük olan acıya nasıl dayandığını biliyor musun?!"
"Yun... Che!!" Feng Hengkong'un sesi şiddetle titredi. Hayatı boyunca asla bu kadar öfkeli olmamıştı. "Bugün... Bu İmparator... Kesinlikle... Elleri ile seni parçalayacak!!"
Whoosh!!
Kaotik patlamanın ortasında on üç Anka Büyüğü birlikte göğe yükseldi. Onların ardından Tiran Kaynak Aleminin Anka alevleri de göğe atılarak anında Yun Che'nin etrafını tamamen sardı... Ancak gökyüzü alevler ile sarıldığında Yun Che'den gelen şey sefil çığlıklar değil de çılgın kahkahalardı.
"HAHAHHAHAHA.... Feng Hengkong, dürüst olmak gerekirse bu üç koşulu hemen kabul etmenden korkuyordum, aksi halde oğlunu öldürmem gerçekten zor olacaktı. Ancak beklediğim gibi beni hayal kırıklığına uğratmadın."
"Bugün, İlahi Anka Tarikatınızdan sadece bir kişiyi öldüreceğim. Yarın gelip yine size pişmanlığınızı göstermeniz için bir fırsat daha sunacağım. Ancak yarınki şansınız bugünkü kadar cömert olmayacak. Ve itaatsizliğinizin sonucu da tek bir kişinin ölümü kadar basit olmayacak!"