Donmuş Bulut Göksel Gölgesi

350 62 1
                                    


Yun Che ve Ye Xinghan he ne kadar bir kere karşılaşmış olsalar da Ye Xinghan'n Yedi Ulus Sıralama Turnuvasında ve Kaynak Arkında olan davranışları onun gerçek doğasını açıkça ortaya çıkarmıştı. Ye Xinghan onun yaşadığını öğrendiğinde büyük bir olasılıkla en hızlı şekilde buraya gelerek onu öldürmeyi deneyecekti!

Mavi Rüzgar Başkenti ve Asgard'ın karşı kaşıya kaldığı krizleri çözdükten sonra çok daha büyük bir tanesi ortaya çıkmıştı. Gökyüzünden aşağı yukarı sakinleşen Asgard'ı inceledi ve kaynak arkını çağırıp başkente dönmeden önce ağır ve uzun bir iç çekti.

Ancak fark etmediği şey gökyüzünün ondan çok üzerinde bir çift güzel, kristal gibi gözün sessizce onu gözlemlediğiydi. Sadece o ayrıldıktan sonra bu güzel gözler bakışlarını çekerek soğuk bir sis içinde gizlenen yüz hatlarında hafif bir duygu ortaya çıkarmışlardı. O beyaz giyiniyordu ve bir peri kadar ufakken çevresinde en mükemmel kristallerden daha net ve saf buz ruhları süzülüyordu.

"Usta, Donmuş Bulut Asgard da meydana gelen sonuç beklediğimizden tamamen farklı oldu." Onun yanında duran mavi kıyafetli kız konuştu. Sesi, yanında duran beyazlı kadının her ne kadar tarafsızlık yemini etse de tamamen rahat olmadığını bildiğinden dolayı neşe ile doluydu. Çünkü eğer öyle olmasaydı bugün risk alarak buraya gelmezdi: "Ancak Asgard'ın tarikat lideri bir erkek oldu... Her ne kadar kriz çözülse ve başka bir alternatif olmasa da bunun biraz... Garip olduğunu hissediyorum."

"Eğer o Asgard'ı bu krizden güvenle çıkarabilirse erkek veya kadın olması bir şey ifade etmez." Beyazlı kadın nazik bir tonla konuştu: "Erkekler de Donmuş Bulut Sanatı ve Donmuş Son İlahi Sanatını çalışabilir. Asgard öğrencilerinin sadece kadınlardan alınması hakkındaki kural sadece bunu korumak içindi."

"Bunun garip olduğunu düşünüyorum. Kıdemli Kardeş Hanyi dışında Kar Şarkısı Alemimizin tüm erkekleri tiksindirici." Mavi kıyafetli kızın narin ve pembe dudakları somurttu ama hemen ardından merakla sordu: "Usta, demin Yun Che isimli kişiye bakıyordunuz, onun bedeni bir şekilde garip mi?"

"..." Beyazlı kadın ona hafifçe baktı ve cevapladı: "Donmuş Son İlahi Sanatları onun bedeninde çoktan altıncı aşamaya gelmiş ama aynı zamanda Altın Karga Alevlerini de kullanabiliyor. Bedeni hem ateş hem de buza ev sahipliği yapıyor ve bu aşırı soğuk Donmuş Son enerjisi ile aşırı şiddetli Altın Karga alevlerini birlikte tutuyor. Ancak bedenindeki kaynak enerjisi kıyaslanamayacak kadar istikrarlı ve bedeninde en ufak bir karmaşa da yok... Bu fazlasıyla olağan dışı."

Beyazlı kadının kaşları hafifçe titredi... Sanki bir şeyi anlayamamış gibiydi. Ve onun seviyesinde kafasını karıştırabilecek çok fazla şey yoktu.

"Ah? Yani morlu adamı yakan alevler geçekten Altın Karga İlahi Alevleriydi. Ben yanıldığımı düşünmüştüm." Mavili kız şaşırırken konuştu: "Yani demek oluyor ki bu kıtada aslında Altın Karga tarafından bırakılan miraslardan birisi var. Ohhh.. Eğer Alev Tanrısı Aleminin Altın Karga Tarikatı bunu öğrenirse kesinlikle hemen araştırmak için birilerini gönderirdi."

"..." Beyazlı kadın sessiz kaldı.

"Usta, bir şey mi var? Neden aniden ciddileştiniz?" Mavili kız ona bakarken sordu.

"..." Beyazlı kadın gözlerini hafifçe kapadı ve sanki ruhunu en yüksek derecede odaklamış gibiydi: "Birinin başka bir yerden... Bize baktığını... Sen de hissettin mi?"

"Ah?" Mavili kızın ağzı açıldı ama hemen kafasını salladı: "Bu nasıl olabilir... Bu yerde birisi bizim varlığımızı nasıl tespit edebilir? Ustamın yanıldığını düşünüyorum."

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin