İmparatoriçenin dönüşünden yedi gün sonra Saltanat Seremonisi devam edecekti. Büyük ölçüde yok edilen salonun da düzeltilmesi için bu yedi gün yeterliydi.Kontrolü elinde tutmak isteyen iki gücün arasında dört ay önceki sonsuz kargaşa ile dolu büyük salon, bugün öncekine göre çok daha fazla kişi ile doluydu. Ancak nefes alış sesleri bile duyulacak kadar sessizdi. Çekirdek oturma düzeni de oldukça dikkat çeken bir değişim geçirmişti. Koruyucu Ailelerin lider pozisyonuna büyük bir 'Yun' yazısı yazılmıştı ve eskiden lider aile pozisyonunda olan Helian klanının... Helian Kuang'ın başta olmak üzere tüm üyeleri salonun ortasında diz çökmüş haldeydi. Koltuklarına geçmeye cüret edemiyorlardı. Dük Huai Sarayının tarafını tutan uzmanların hepsi Koruyucu Aileler, dük sarayları veya diğer güçlerden gelip gelmedikleri fark etmeksizin korku içinde titrerken itaatkar bir şekilde orada diz çöküyor ve imparatoriçenin buzul kudretine dayanıyorlardı.
"Xiao Yun'un Bahşetme Seremonisinin ilerleyişinin hazırlıkları ne alemde?"
"İmparatoriçeye bildiririm, her şey uygun bir biçimde hazırlandı. Krallık Bahşetme Seremonisi yarın yapılacak. Sadece... İmparatoriçenin Kral Xiao Sarayının konumunu seçmesi gerek."
"Tabii ki mümkün olduğunda Yun Ailesine yakın olacak."
"Emredersiniz... Naçizane kulunuz anlamıştır."
"Kral Xiao, Xiao Yun, bu sene yirmi iki yaşında ve hala evlenmemiş. Kral olduktan sonra Kraliçe konusu da düşünülmeli." İmparatoriçenin bakışları Göğün Altında Klanına kaydı: "Göğün Altında Patriğinin sevgili kızı Göğün Altında Yedi Numara bu sene yirmi yaşına girdi. O güzel, olağan dışı yeteneklere sahip ve buna rağmen henüz evlenmedi. Bu imparatoriçe onun ve Kral Xiao'nun yakın olduğunu ve birbirlerine karşı hislere sahip olduğunu duydu. Bu nedenle bu imparatoriçe ikisini evlendirmeyi düşünüyor, bu konuda Patrik Göğün Altında'nın fikirleri neler?"
İmparatoriçenin sözleri Xiao Yun'un çenesini düşürdü, uzun süre kendine gelemedi. Yedi numara da benzer bir şok geçirip bir 'ah' sesiyle birlikte ellerini ağzına götürdü, yüzü heyecan ve mutluluktan kızardı. Göğün Altında En Büyük İhtiras koltuğundan kalktı: "İmparatoriçenin bizzat eşleştirmesi kızımın hayatındaki en büyük şans. Bendenizin de doğal olarak kesinlikle itirazı olamaz... Bendeniz lütfunuzu gösterdiğiniz için imparatoriçeye kızımın adına teşekkür ederim."
"Göğün altında yedi numara imparatoriçeye lütfu için şükranlarını sunar." Yedi numara diz çöküp selamladı, yüzündeki kırmızılık uzun süre geçmezken kalbindeki yoğun neşeyi ortaya çıkardı.
"Hey... Old Yedi, biraz çekingen ol... Çekingen!" Beş numara yedi numaranın kıyafetinden çekerken güçsüzce konuştu.
"Kız kardeşin çekingen olsun!" Yedi numara alçak sesle konuşurken acımasızca söyledi: "Daha önce Kardeş Yun'uma zorbalık yaptığınız için bunun hesabını soracağım, hmph!"
"Kız kardeşi sen değil misin..." Beş numara dikkatle fısıldadı, kalbinde çok daha kafası karıştı... Şehirde herkesin 'Kaynak Gökyüzü Piçi' diye küçümsediği kişinin bir... *İç çekme*, dünya gerçekten değişken... Ama bu Xiao Yun hergelesinin kişiliği düşünülünce eskiden ona yaptıklarımız için kin tutacak kadar ileri gitmeyecektir... Uh, muhtemelen yapmaz... Sonuçta kimliğini görmezden gelsek bile kişiliği ile Old Yedi'ye iyi davranmasından böyle olacağı anlaşılıyor.
Xiao Yun koltuğundan hemen ayrıldı ve heyecanla cevapladı: "Xiao Yun bu evlilik için imparatoriçeye on binlerce kez şükreder, Xiao Yun bu hayatta yedinci kız kardeşi üzmeyecek."