Altın Karga Ruhu'nun Zorlayışı

356 62 0
                                    


"Anka soyunu silmek mi?" Yun Che şaşırdı ve bunun ardından bir şey fark etti: "Ne demek istiyorsunuz?"

"Altın Karga soyu Anka soyundan yüz kat daha onurlu ve benim alevlerim de Anka alevlerinden çok daha üstün. Eğer Altın Karga soyunu miras alırsan doğal olarak Anka soyuna gerek olmayacak." Altın Karga Ruhunun sesi kibir ile doluydu.

Yun Che yüksek sesle konuştu: "Ama benim her türlü alevi kontrol etmeme yarayan Kötülük Tanrısının Ateş Tohumuna sahip olduğumu biliyorsunuz; yani aynı anda Anka alevleri ve Altın Karga alevlerini tamamen kontrol edebilirim. Ejderha Tanrısının soyu ve Anka soyu bedenimde birlikte varlığını sürdürüyorlarsa neden Altın Karga soyu ve Anka soyu bunu yapamasın ki?"

"Hmph, saf! Sen gerçekten benim Altın Karga soyumun onursuz Anka soyu ile aynı bedende varlığını sürdürmesini mi istiyorsun? Ne büyük bir şaka ama. Altın Karganın olduğu bir yerde Anka'ya yer yoktur! Altın Karga gücümü elde ettiğinde soyun çok daha asil olacak ve alevlerinin gücü de katlarca artacak! Anka soyuna ihtiyaç duyman için bir sebep olmayacak! Onunla aynı bedende olmak basitçe benim Altın Karga gücüme bir hakarettir! Bu asil bunun olmasına asla izin vermez!"

"Eğer bu asilin sana Altın Karga soyunu bahşetmesini istiyorsan, bedenindeki Anka soyu ilk olarak tamamen silinmeli!"

Altın Karga Ruhunun sesi kibirli, kararlı, inatçı ve Anka soyuna karşı aşırı bir küçümseme ile doluydu.

Jasmine Vermilion Kuşu, Anka ve Altın Karga'nın birbiri ile anlaşamadığından bahsettiğinde Yun Che bunun tek nedeninin kendi soylarını, güçlerini ve haysiyetlerini koruyarak tek Üstün Ateş Öznitelikli Canavar olmak istemeleri olduğunu düşünmüştü. Bu nedenle de birbiri ile savaşmış ve hiçbiri diğerlerine karşı pes etmek istememişti. Ama bugün Altın Karga'nın tavrını görmüştü... Ki bu basitçe Anka'yı can düşmanı olarak gören bir tavırdı.

"Hayır!" Yun Che'nin sesi çok daha kararlıydı... Altın Karga ruhunun karşısında olsa bile kararlıca konuştu: "Altın Karga soyunun miras alabilirim ama kesinlikle Anka soyumun silinmesine izin vermem! Eğer Altın Karga soyunu elde etmemin şartı Anka soyumun silinmesiyse... O zaman Altın Karga gücü elde etmek için değer bir şey değil!"

"Küstah!" Yun Che'nin sözleri hiç şüphesiz Altın Karga Ruhunu büyük ölçüde sinirlendirdi: "Gözlerinde benim Altın Karga gücüm basit Anka gücü ile kıyaslanamıyor mu?"

Yun Che'nin kişiliği her zaman boyun eğmez olmuştu ve bir Tanrının ruhunun karşısında bile bu prensipten geri adım atmıyordu. Pes etmeden konuştu: "Anka mı yoksa Altın Karga mı güçlü bilmiyorum. Ama... Benim içimdeki Anka mirası şu an soyumun ve gücümün bir parçası! Ve hayatımın da bir parçası ve onunla ne yapacağımı sadece ben seçebilirim! Sen bir tanrının ruhu olsan bile buna karışmana izin vermeyeceğim!"

"Anka İlahi Ruhu bana Anka soyunu bahşettiğinde bu onun onaylamasının bir simgesi ve onun lütfuydu. Ben nasıl olur da bu hediyeyi başka bir soy ve güç için kenara atabilirim? Eğer bunu yaparsam bana bu lütfu bahşeden Anka İlahi Ruhunu hayal kırıklığına uğratmış olmam, aynı zamanda aşırı saygısızca bir şey yapmış olurum. Eğer ilk önce Altın Karga mirasını alsaydım ve Anka İlahi Ruhu da benden zorla Altın Karga soyumu silmemi isteseydi, ben aynı şekilde bunu reddederdim! Bunun hangi soyun güçlü olduğu ile alakası yok, bu bir insan olarak en temel prensibim ve nihai sınırım!"

"Sen Anka soyu ile birlikte var olmaya dayanamıyorsun ve ben de gücümün zorla silinmesine dayanamıyorum. O zaman... Her ne kadar Altın Karga gücünü istesem de bu olmayacak."

Yun Che bu sözleri söylerken tereddüt etmedi. Son cümlesini söylerken tek bir isteksizlik belirtisi bile yoktu.

"Hahahahahahah!" Altın Karga ruhu yüksek sesle güldü, gökyüzü sallandı ama artık kahkahasında kızgınlık yoktu: "Sen ne kadar da inatçı birisin. Senin inatçı kişiliğin benim damağıma uygun ve bu benim en mükemmel mirasçım olmandan vazgeçmeni istememi sağlıyor!"

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin