İblis Dönüşümü

321 53 1
                                    

Boom boom boom...

Sanki sayısız cennetsel yıldırım havada patlamış gibiyken, on bin yıldır karanlık enerji tarafından güçlendirilen siyah taş giderek daha fazla parçalanmaya başlamıştı. Ardından bu parçalanmış taş parçaları güçlü kaynak enerjisi akışının içine emiliyordu. Ateş ışığı her yöne atılırken havada karanlık vardı. Yuvanın sarsılması biraz bile durmuyordu.

Hem İblis hem de adam bilinmeyen bir süre boyunca şiddetli bir şekilde çarpışmayı sürdürdüler. Bedenlerindeki yaralar o kadar fazlaydı ki sayılamıyordu, ama uyguladıkları güç hala yeri ve göğü hareket ettirecek cinstendi. Yun Che iki hayatında da birçok ölüm kalım mücadelesine girse de, onların hiçbiri bu kadar uzun sürmemiş ve bu kadar da şiddetli olmamıştı.

Yun Che kıtadaki en yüksek kaynak gücü seviyesine ulaşsa da dört büyük kutsal bölgede onu yenebilecek birçok kişi vardı.

Ancak dayanıklılık ve yenilenme yeteneği açısından o, kıtada kesinlikle bir numaraydı.

Juechen ile aylar önceki savaşı sırasında, Hong'er'in onun gücünü ne kadar kısıtlayabileceğini bilmiyordu. Bu nedenle absürt şekilde güçlü yenileme yeteneğine güvenerek Juechen'i yormuş ve en sonunda yenmişti. Ama bugün dayanıklılığı ve yenileme yeteneği ondan düşük olmayan bir rakip ile karşılaşmıştı.

İblis bedenine sahip olan İblis Egemeni!

Onların savaşları saatlerce sürmüştü, her darbeleri ölümcül ve keskindi. Ancak güçleri, hızları ve saldırılarının keskinliği açıkça düşmüştü. İkisi de benzer şekilde zayıfladığı için kimse net bir avantaj yakalayamamıştı.

Booom!

İblis Katleden Kılıç, İblis Egemeninin İblis pençesi ile havada çarpışırken başka bir gök gürültüsü gibi patlama yankılandı. Büyük miktarda siyah taş bu saldırının ardıl şoku tarafından toz haline getirildi ve yuvanın içindeki havanın gri ve puslu olmasına neden oldu.

Karanlık enerji ve Altın Karga Alevleri çılgınca hareket halindeyken, iki enerji de birbirlerini yarıp yok etmeye çalışıyordu. Onlar sanki ateşli bir savaşın ortasındaki iki yırtıcı canavar gibilerdi.

Bang!!

Çoktan içeri göçmeye başlayan zemin daha fazla kırılmaya başlamıştı. Kafalarının üzerindeki taş tavan devasa bir kubbe görünüşüne benzemeye başlamıştı. O noktada Yun Che'nin ağır kılıcı ile çarpışan iblis pençesi aniden geri çekildi. Öfkeli bir homurtu ile birlikte İblis Egemeni ellerini dışarı savurdu. On simsiyah kaynak ışığı ışının her biri pençe gibi parçalara benzerken, Yun Che'nin göğsüne doğru ilerledi.

Yun Che'nin bedeni bilinçsizce ürkerken geriye doğru çekildi. İrade gücü ile birlikte inatçı bir şekilde tepkisini kesti ve olduğu yerde durması için bedenini zorladı. Ne kaçınmaya çalıştı, ne de karşılık vermeye... Bunun yerine bedenini koruyan tüm enerjiyi kollarına aktardı. Gözleri odaklanırken kılıcını İblis Egemeninin göğsüne doğru savurdu.

Sınırsız bir baskı kılıç tarafından oluşturulurken bu baskı otuz metre çapındaki bölgeyi çökertmekle tehdit etti.

Boom!

Cenneti Cezalandırıcı Kılıç tarafından oluşturulan kılıç ışını İblis Egemeninin göğsünü şiddetle süpürdü. Mide bulandırıcı bir yarık açılırken göğsündeki en büyük kemik parçalara ayrıldı ve bedeni de yüzlerce metre uzağa uçuruldu... Ancak on karanlık iblis enerjisi ışını da Yun Che'nin bedenine saplanarak görüşünün kararmasına ve bedeninin şiddetle geriye sendelemesine neden oldu. Ancak elleri hala ağır kılıcını kavrıyordu ve onu bırakmayı reddediyordu.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin