Gerçek Neden

362 64 1
                                    


Kara Ay Tüccar Loncası, Yedinci Kat.

"Efendim, gerçekten de İlahi Anka Arkı Anka Şehrinden ayrıldı. Araştırma yaptıktan sonra Anka Arkı ile sadece üç kişinin gittiğini öğrendik. Bu kişiler... Yun Che, Feng Hengkong ve Prenses Kar, Feng Xue'er. Onlar Mavi Rüzgar Ülkesine doğru gidiyorlar. Eğer gerçekten de Mavi Rüzgar Ülkesine gidiyorlarsa yarın akşam olmadan önce başkente varacaklardır."

"... Demin tam olarak neler olduğunu öğrenebildik mi?" Zi Ji kaşlarını indirirken sordu.

"Feng Tianwei hala orada bu nedenle yakınlaşmaya cüret edemedik ama yarın olmadan bilgileri alabiliriz."

Zi Ji derin ve uzun bir iç çektikten sonra devam etti. "Bugün gerçekten olaylarda birçok değişim yaşandı."

Bu olayın her bir gelişiminin beklentisini tamamen aştığını söyleyebilirdi. Aşırı iyi bir öngörü yeteneği olan ve her hangi bir olayı anında kavrayan Zi Ji için bu ağır bir darbe idi.

"Efendim, bu kulunuzun rapor edeceği bir şey daha var. Yüz yıl önce Hayali Şeytan Ülkesine on bir kişiyi göndermiştik. Biz onlardan sekizini zaten kaybetmiştik ama kalan üçünün ruh damgaları da yeni yok oldu... Daha on beş dakika bile olmadı. Muhtemelen kimlikleri ortaya çıktı ve onun ardından da ruhları aranıp öldürüldüler."

"..." Zi Ji sessizleşti.

"Efendim, bu mesele hakkında bu kadar düşünmenize aslında gerek yok. Yüz sene önce Hayali Şeytan Ülkesine gönderdiğimiz kişilerin yanında yedi tane ses iletişim taşı vardı. Bir sene önce bize ilettikleri haber ile yedincisini de kullanmış oldular. Bu da artık kullanacakları bir taş olmadığı anlamına geliyor. Hayatta kalmayı başarsalar bile daha fazla mesaj yollayamazlardı. Hayatlarını kaybetmiş olsalar da görevlerini tamamladılar."

Bahsedilen 'ses iletişim taşı' doğal olarak normalde kullanılan ses iletişim taşlarından değildi. Bu beş yüz bin kilometreden daha uzak mesafeden ses iletişimi yapmaya yarayan özel bir ses iletişim taşıydı ve Hayali Şeytan Ülkesinden Kaynak Gökyüzü Kıtasına haber göndermek için kullanılıyordu. Tüm kıtada sadece devasa kaynağa sahip Dört Büyük Kutsal Bölge bu ses iletişim taşlarına sahipti ve onlarda bile bu taşların sayısı azdı.

"... Bundan önce onlar güvendeyken son zamanlarda birbiri ardına araştırılıyorlar. Görünüşe göre Hayali Şeytan Ülkesinde büyük bir şeyler yaşanıyor." Zi Ji nazikçe konuştu: "Ancak onların ortaya çıkması veya hayatta kalmasından çok benim düşündüğüm şey bir sene önce gönderdikleri mesaj."

"Bir sene önce?"

"On İki Koruyucu Ailenin şu anki statüleri hakkındaki rapor ve bu raporda Yun Ailesi için sakat olan Yun Qinghong'un 'Yun Che' isimli bir vaftiz oğul aldığı yer alıyordu..."

Zi Ji burada durdu. Yanındaki mavili kişi kaşlarını örerken şüphe ile cevapladı: "Yoksa Efendim bu vaftiz evladın Yun Che ile ilgisi olduğunu mu düşünüyor? Bu sadece isim benzerliği olmalı. Sonuçta..."

"O zaman bu gerçeği önemsememiştim, ama şu an..."

Zi Ji konuşmaya devam etmedi. Zihninde Kaynak Görüntü Taşının içinde gördüğü görüntüler ortaya çıktı; bir çift kanat açılmıştı ve ayrıca bu kanatların altında yeşil renkli bir fırtına toplanmıştı.

Ve ayrıca... Yun Che de canlı dönmeyi başarmıştı.

"Efendim yoksa..."

Zi Ji kafasını salladı ve daha fazla konuşmak istemedi. Ama bunun ardından ses tonu değişirken kasvetli bir şekilde konuştu: "Yüz yıl önce Şeytan İmparatorluk Şehrine saldırdığımızda kaostan faydalanarak içeri adam sokanlar sadece biz değildik... Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi de bunu yaptı. Merak ediyorum da onlar da ses iletişim taşlarını kullandılar mı..."

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin