Cennet Kanunlarına Karşı Gelme

368 63 1
                                    


"Eğer başka bir komplikasyon olmazsa o tarihte bir Anka Ruhunun tam mirasın alan ilk kişi olacak... Başka bir deyişle, bu artık basit bir miras olarak adlandırılmayacak. Daha açık söylemek gerekirse İlahi Anka Ruhu tüm benliğini bir insana bahşetmiş olacak. İlahi Ruhlar antik zamanlardan beri tüm varlıklara tepeden bakan ulu varlıklar ve son varlık alevlerini geride hiçbir şey bırakmadan zavallı bir insana vermeleri basitçe İlahi Ruh olarak varlıklarından gelen görkemi ve haysiyeti yok eden bir şey... Bu antik bir İlahi Ruhun yapması imkansız olan bir şey. Yani Anka Tarikatının Anka İlahi Ruhunun böyle bir şey yapması için arkasında aşırı eşsiz bir neden olmalı."

Hayali Şeytan Ülkesindeki Altın Karga Yıldırım Alev Ovasındaki gerçekleşen manzara Jasmine'nin zihninde ortaya çıktı; o zaman Altın Karga İlahi Ruhu tamamen sıra dışı bir şey söylemişti...

"Yani demek istediğin ben en ufak negatif etkiye neden olmayacak mıyım? Neden böyle peki?" Yun Che sordu. Açıkça bu mesele ile şu an çok fazla ilgileniyordu.

"Çünkü sen Anka Tanrısının Ruhu, Ejderha Tanrısının iliği ve Ejderha Tanrısının soyuna aynı anda sahipsin! Her ne kadar Ejderha Tanrısı mirasın Xue'er'in Anka mirası kadar tamamlanmış olmasa da bedenin yine de 'Ejderha Tanrısı Bedeni' olarak düşünülebilir, yani Xue'er'in 'Anka Tanrısı bedeni' ile kıyaslanabilir!" Jasmine sakin ve içten bir şekilde konuştu: "Kaynak gücü sakatlanmış ve ölmek üzere olan Chu Yuechan'ın beş sene önce nasıl iyileştiğini hatırlıyor musun? Senin Ejderha Tanrısı hayati Yang'ın onun hayatını kurtardı ve yaralarını iyileştirip kaynak gücünü ilerletti!"

" 'Anka Tanrısı Bedenine' sahip olan Xue'er çift gelişim yapmak için aşırı uygun biri. Anka hayati Yin'i partnerinin bedenini, soyunu ve kaynak gücünü arıtarak daha güçlü hale getiriyor! Senin 'Ejderha Tanrısı Bedenin' ise kadınlar için aşırı uygun bir çift gelişim bedeni. Sen uzun süre önce hayati Yang'ını kaybetsen de ve Ejderha Tanrısı gücün Xue'er'in Anka gücü kadar saf olmasa da Ejderha Tanrısı'nın gücünün olduğu düzlem Ankanınkini aşan bir şey. Bu nedenle en ufak negatif etki olmayacak ve dahası onun uyanış hızı da artarak daha güçlü bir fizik kazanacak."

"Daha önce Altın Karga alevlerinin gücü Anka alevlerini fazlasıyla aşmıştı çünkü Altın Karga soyun Anka soyundan üç kat daha yoğundu. Altın Karganın yanan dünya kayıtlarındaki seviyen de Ankanın Dünya Şiirini aşmıştı. Ancak Xue'er'in Anka hayati Yin'ini alırsan ve cinsel temasa onunla düzgün aralıklarla devam edersen bu durum tersine dönebilir."

"Ah, demek durum bu..." Yun Che'nin parmakları yine çenesine gelirken Jasmine'nin sözlerinden sonra bakışları giderek yoğunlaştı.

"Ah, Xue'er'i istediğin şeyi yapmak için nasıl kandıracağını m düşünüyorsun?" Jasmine alçak sesle konuştu.

"Mn, sonuçta, Xue'er... Uh, hayır... Ben... Ben kesinlikle bunu yapmıyorum!" Yun Che kafasını telaşlı bir şekilde salladı ve ardından dürüst bir tutum ile konuştu: "Xue'er saf ve temiz bir kız yani nasıl olur da ona böyle... Böyle bir şey yapabilirim! Üstelik, böyle bir şeyi yapmak istesem bile... Onu yenemem."

"Hmph." Jasmine küçümseyici bir şekilde burnundan soludu. Yun Che bu dünyadaki herkesi kandırabilirdi ama Jasmine'ye bu oyunları sökmezdi. Ürpertici bir sesle devam etti: "Eğer güç açısından konuşursak Küçük Şeytan İmparatoriçe şu an ki Xue'erden daha güçlü! Ve eğer zeka ve deneyim açısından konuşursak o yüz kat daha üstün! Eğer seni öldürmek isterse bu bir karıncayı öldürmekten farksız olur. Ama yine de en sonunda senin tarafından... Yine de zarar gördü..."

Jasmine bir süre duraksarken Küçük Şeytan İmparatoriçe ile ilgili olan durumu nasıl tarif edeceğini bulamadı... İmparatoriçe ve Yun Che evlendikten sonra her günü birbirlerinin bedenlerinde geçirmişlerdi ve Yun Che'nin 'rehberliği' ve 'gözetimi' altında dünyadaki en büyük kaynak gücüne sahip olup Hayali Şeytan Ülkesine tek başına hükmeden İmparatoriçe en ahlaksız fahişelerden daha ahlaksız olması için manipüle edilmişti... Sadece kendi bundan habersizdi. Hatta bunun bir eşin yapması gereken bir şey olduğu izlenimine bile kapılmıştı.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin