Kötü Bir Pazarlık

337 62 1
                                    


"Hemen şimdi mi?" Yun Che şaşkınlık içerisinde sordu. Denizlerin Egemeni'nin bir kadın olacağını hiç düşünmemişti ve Yüce Okyanus Sarayı'nın yasak bölgesiyle ilgili bu kadar dürüst ve samimi olmasını beklemiyordu.

"İblis Kılıç Konferansı üç gün içinde başlayacak. Konferans sırasında kullanılacak kaynak oluşumunu hazırlamak için, bu Egemen önümüzdeki birkaç gün boyunca her zamankinden daha yoğun olacak ve başka bir şey hakkında endişelenmeye zamanım yok. Bu konuyu daha erken bir tarihte çözebilirsek, bu Egemen potansiyel bir baş ağrısından kurtulacak. Bu düzenleme hakkında ne düşünüyorsun?" dedi Denizlerin Egemeni, yüzü sert bir maske gibiydi.

Yun Che kafasını olumlu şekilde sallamadan önce kısaca düşünüp, "Harika! O zaman şimdi başlayalım!"

"Çok iyi!" dedi Denizlerin Egemeni, ardından devam etmeden önce yan tarafa baktı, "Zi Ji, sana bizzat Yun Che'yi Ay Katleden İblis Yuvasına eşlik etme görevini veriyorum! Hemen gidebilirsin!"

"Hohoho..." Hafif bir gülüş çevrelenirken Okyanus İmparatorluk Sarayı'nın sol tarafındaki kapı yavaşça açıldı ve mor bir cübbe giymiş zarif, orta yaşlı bir adam ortaya çıktı. Adam konuşurken yüzü bıkkın, bunaltıcı bir gülümsemeye sahipti. "Yun Che, son karşılaşmamızdan bu yana kısa bir süre geçti, yine de kaynak gücün bir kez daha yükselmiş. Bu büyüme oranı gerçekten nefes kesici. "

"Beklendiği gibi, Kıdemli Zi Yüce Okyanus Sarayı'nın bir üyesi." Yun Che'nin yüzünde hafif bir gülümseme oluştu ve Zi Ji'nin ani ortaya çıkışına biraz bile şaşırmadı.

Zi Ji nazikçe başını salladı. "İstihbarat ve gözlem gücün göz önüne alındığında, uzun zaman önce bu sonuca ulaşacağını bekliyordum. Ay Katleden İblis Yuvası meselesine geldiğinde Denizlerin Egemeni'nin hoşnut olması talihti, zira ben, Zi Ji, on hap konusunda sana kişisel bir iyilik borçluydum. Bununla, borcumuzun kapanmış olduğunu düşünebiliriz. Ayrıca, son görüşmemizde bulunduğumuz talep zaten tamamlanmış durumda ve sonuçlardan hayal kırıklığına uğramayacağınıza inanıyorum."dedi.

Zi Ji konuşmayı bitirdikten sonra elini salladı. Elinde iki adet abanoz ahşap kutu belirirken içinde kaynak enerji ışıkları yanıp sönüyordu. Tahta kutuların içinde ne olduğunu bilmese de, yaydığı kalın ve ağır aura, bu iki kutunun kesinlikle olağanüstü ürünler olduğuna dair kanıttı.

"Bu iki kaynak çekirdeği olabilir mi?" Yun Che, bakışlarının daha yoğunlaşmasıyla birlikte sordu. "Ancak, Tiran Kaynak canavarının ya da Egemen Kaynak canavarının kaynak çekirdeği olup olmadığı konusunda belirsizim." dedi.

"Bir kez baktığında bileceksin." Zi Ji sakin bir gülümsemeyle.

Yun Che ilerledi ve ahşap kutuları Zi Ji'nin elinden aldı. Kutuları açmak yerine iki dalga kaynak enerji gönderdi. Kaynak enerjisi, derhal, Egemen Kaynak Alemi seviyesinde bulunan iki eşi benzeri olmayan güçlü kaynak enerji aurası ile temasa girdi.

Şaşkınlığından önemlisi, iki tahta kutu, iki Egemen Kaynak Alemi canavarının kaynak çekirdeklerini içeriyordu.

Bu harika... Yun Che, her iki ahşap kutuyu da tutmadan önce "Kıdemli Zi olağanüstü yetenekte bir adam. Tıpkı o gün anlaştığımız gibi, bana iki değerli çekirdek teslim ettiniz. " dedi.

Yun Che parmağını Zi Ji'ye doğru fiskelerken. İki derebeyi hapını fırlattı. Zi Ji onları yakalamak için elini uzattı ve onları geri çekerken iki hapı büyük bir dikkatle ele aldı. Yüzü memnuniyetle parladı, "Egemen Kaynak Aleminde canavarlar bulmak son derece zor ve avlaması daha da zor. Bu iki canavarın kaynak çekirdeklerini elde edebilmek için, Okyanus Sarayım büyük ölçüde kendini zorladı. Fakat ödül, bu eşsiz ve harikulade hapların ikisi olduğu için buna değerdi. "

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin