İblis Kılıç Konferansı (2)

352 59 0
                                    


Xuanuan Wendao gökyüzüne çıktı ve Xuanyuan Jue'nin yanına geldi: "Dokuzuncu Büyük, şu an kişisel düşmanlıklarınızı çözmek için doğru zaman değil. Konferans bittiğinde bir kez daha konuşuruz."

Ellerini Mutlak Hükümdar İbadethanesine doğru kenetledi ve konuştu: "Dokuzuncu Büyük kızını kalbinden seviyor, bu nedenle düşüncesizce hareket ederek Mutlak Hükümdar İbadethanesinden gelenleri rahatsız etti, onun adına affınıza sığınıyorum... Dokuzuncu Büyük, lütfen dönelim."

Yun Che'ye boş bir bakış attıktan sonra Xuanyuan Jue'yi de alarak kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinin olduğu yere gitti.

"Dokuzuncu Büyük, çok acelecisiniz! Babam kimsenin konferans başlamadan önce Yun Che ile sorun yaşamaması için katı emirler verdi!" Xuan yuan Wendao ses iletimi gönderdi.

"Hmoh! Ben bunu anlayamıyorum! Kılıç Efendimiz zaten tüm sırlarını açığa çıkardı neden böyle davranmamız gerekiyor,*" Xuanyuan Jue oturdu, öfkesi kaynıyordu.

"Babam Yun Che'den korkmuyor, ama şu anki eylemlerimiz ve emirlerimiz için çok önemli bir nedeni var. Eğer Yun Che'yi öldürürseniz bu babamın büyük planını bozacak! O zaman..." Xuanyuan Wendao Xuanyuan Jue'ye boş bir bakış atarak uyardı.

Xuanyuan Jue'nin bedeni hafifçe ürperdi.

"O yaşlı moruk! Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinden bir büyük olmasına rağmen açıkça bu yerde enişteme saldırmaya cüret ediyor!" Yuanba kızgınca koutşu

"Onu önemseme. Aksine böyle insanlardan korkmana da gerek yok." Yun Che'nin kaşları çökerken olabilecek en kötü senaryoyu ve buna karşılık vermek için yapacağı planları düşünmeye başladı.

Deminki mesele nedeniyle Deniz Tanrısı Arenası artık sessiz ve sakin değildi. Bunun yerine konuşma sesleri duyulmaya başlanmıştı. Yun Che açıkça bu insanların söylediklerini onları duyamasa bile tahmin edebiliyordu: Yuanba, Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinin onunla olan sorunları ve Xuanyuan Jue'nin şaşırtıcı şekilde onun 'ustasından' korkmayan hali hakkındaki konulardan konuşuyorlardı.

Hava aniden soğurken keskin bir aura aniden havaya işledi. Bu herkesin konuşmasını kesmesine neden olurken tüm sözleri sanki donmuş gibiydi.

Yun Che kafasını kaldırdı ve Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesine doğru baktı. Üç zifiri karanlık figür hiçlikten bir anda ortaya çıkmışlardı.

Üçü de siyah giyinmişti ve ifadeleri ceset kadar sertti. Kaşları kılıçlar gibi uzun ve inceydi ve yüz hatları o kadar kasıntıydı ki sanki bir bıçak tarafından oyulmuşlar gibi gözüküyordu.

Yun Che onlardan beş yüz metre uzaktaydı ama onlardan enerji aurası hissedemiyordu ve gözlerinde de canlılık göremiyorlardı. Yun Che gözlerini kapadı ve bu üç kişinin görüntüsünü bile hatırlayamadığını fark etti. Üstelik ruhsal algılamasıyla bu üç kişiyi algılayamıyordu. Hissedebildiği tek şey emsalsiz bir keskiliğe sahip olan üç kılıç aurasıydı!

"Ne kadar da korkutucu bir kılıç niyeti!" Yun Che mırıldandı.

Deniz Tanrısı Arenasındaki tüm atmosfer anında dondu. Mutlak Hükümdar İbadethanesindeki büyüklerin ifadesi bile bu üç kişinin gelişi nedeniyle değişti.

"Kılıç Eşlikçisi Kalpsiz, Kılıç Eşlikçisi Merhametsiz, Kılıç Eşlikçisi Duygusuz. Kudretli Cennetsel Kılıç bölgesindeki en dehşet verici varlıklar! Üç Kılıç Eşlikçisi!" Yuanba kaşlarını çatarken konuştu. Aralarında oldukça fazla mesafe olsa da boğazına dayanmış bir kılıç hissedebiliyordu. Bedeni tamamen gerginleşmişti ve nefes alışı bile düzensizleşmişti. "Onları ilk kez görüyor olsam bile o üç kişi dışında kimse böyle korkutucu bir kılıç niyeti oluşturamaz!"

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin