Acımasız Tek Atış

357 59 1
                                    


Ye Qingsheng ve Ye Ziyi çılgınca döndü ve şok içinde aniden ortaya çıkan hayalet benzeri kişiye baktı. Kalpleri hızlandı... Öyle korkutucu bir hız ile bu kişinin kanak gücü kesinlikle kendilerininkinden yüksek olmalıydı!

Önlerindeki kişi yirmili yaşların biraz üzerinde gibi gözüküyordu. Altın işlemeli bir cübbe giyiyordu ve sakin ifadesi biraz kötücül gibiydi. İkisi de aynı anda sordu: "Sen de kimsin?!"

Onlar konuşurken çoktan kaynak aurasnı hissetmişlerdi.. İfadeleri aynı anda afallarken önceki gerginlikleri anında dağıldı. Ye Qingsheng de o anda küçümseme içinde konuştu: "Hmph, sadece taşkın küçük bir veletmiş."

Karşı tarafın gücü sadece İmparator Kaynak Aleminin üçüncü seviyesindeydi. Her ne kadar yaşına göre gelişimi şok edici olsa da onların önünde tek bir darbeyi bile karşılayamazdı. Onlara zarar verebilecek bir seviyede bile değildi.

Hızına gelince... Muhtemelen hız özellikli kaynak sanatı çalışıyordu veya bir tür kaynak eşyası kullanıyordu.

Yun Che oraya doğru ilerlemiş ve Ye Qingsheng ana kapıyı geçtiğinde çoktan salonun üzerine gelmişti. Ardından Ye Qingsheng'in söylediği şeylerin hepsini duymuş ve olayları anında anlamıştı... Donmuş Son İlahi Salonunun Cennetsel Sağlam Yeşim ile yapıldığını o zaten biliyordu. Onun sağlamlığını Ejderha Kusurunu kullanarak bile test etmişti... Tüm gücüyle yaptığı bir saldırı bile çizik oluşturamamıştı. Açıkça Asgard bu öngörülemeyen felaket nedeniyle buraya kaçmıştı ve bu kişiler de ana kapıyı açmak için büyük zaman harcamışlardı.

Kendisine gelince, o da neyse ki son anda yetişmişti.

İlk başta Donmuş Son Atasının böyle değerli bir yeşimi kullanarak büyük bir yeraltı salonu yaptığı için ölçüsüz olduğunu düşünüyordu... Ama şu an o neredeyse Asgard'daki herkesi kurtarmıştı.

Yun Che önündeki on iki kişiyi bakışları ile süpürdü... Hepsi yabancı simalardı ve hepsi aynı siyah kıyafeti giyiyorlardı. Kıyafetlerinde bir amblem veya simge yoktu ve başka renk içeren bir kısımları da bulunmuyordu. Kimliklerini izlemek istedikleri açıktı. Kaynak güçlerine gelince, ikisi orta seviyeli Derebeyi iken diğer on tanesi en azından sekizinci seviye Taht idi!

Yun Che'nin bakışları onlardan ayrılırken ifadesi soğuk kaldı ve onlara cevap vermedi. Bunun yerine dönüp Murong Qianxue ve Yun Liangqie tarafından desteklenen Gong Yuxian'a baktı.

Bu adamın ani ortaya çıkışı Asgard'daki herkesi şok etmişti. Ama döndüğünde ona bakan tüm kadınlar anında sersemlemişti ve güzel gözleri şok nedeniyle inançsızlık ortaya çıkarmıştı.

"Yun... Yun Che?!"

Asgard'ın köşesindeki Büyük Asgard Hanımı Feng Qianshui'nin yüzündeki nefreti, içinde olduğu ve etrafında buz ruhlarının dolaştığı buz tabutundan görebiliyordu. Yavaşça yürüdü ve herkesin bakışları altında Gong Yuxian'ın önüne geldi. Onun yüzü soluktu ve canlılığı sıra dışı bir şekilde zayıftı. Tek bir bakışta yaralarının ciddi olmasının yanı sıra aylardır dayandığını da söyleyebilirdi. Eğer canlılığını kendi kaynak güçleri ile destekleyen Donmuş Bulutun Yedi Perisi ve kendi hayatta kalma arzusu olmasaydı uzun süre önce son nefesini verip ölmüş olurdu... Eğer kararlılığı biraz bile zarar görürse muhtemelen birkaç nefes içinde ölecekti.

Ayrıca bedeni artık kaynak aurası yaymıyordu... Kaynak enerjisi dağılmıştı. İyileşse bile kaynak gücünü yeniden çalışması gerekecekti. Kibirlice Mavi Rüzgara bakan Asgard Hanımı için bu kaderin ölümden daha acımasız olduğunu biliyordu.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin