Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi'nin Genç Efendisi

363 65 0
                                    


"Ah, demek Kıdemli Antik Mavi'ydi. "

Dördü havaya çekildiğinde, sağ taraftan net ve parlak bir ses duydular.

Yeşil giyinmiş genç görünümlü bir adam ortaya çıktı. Ortalama yapılıydı ve görünüşü sıradandı, bu adamın tek bir ayırt edici özelliği olmadığı söylenebilirdi. Onun kaynak gücü aurası Tiran Kaynak Aleminin sonlarındaydı, ama güçlü bireylerle dolu olan bu Yüce Okyanus Sarayı'nda bile, o karşı konulmaz bir gurur ve kibirle doluydu.

Telaşsızca havaya uçtu ve onlara yöneldi. Ruhsal Efendi Antik Mavinin önüne geldi ve ellerini birleştirip,"Bu küçük sizi selamlıyor." dedi.

"Ah, Demek ki bu Genç Kılıç Ustasıydı." Ruhsal Efendi Antik Mavi, hayranlık uyandıran bir sesle yanıt verirken kafasını belirsizce salladı, "Seni bir on yıldan biraz fazla bir süre içinde görmedim, ama Genç Kılıç Ustası'nın yetişimi bu ölçüde gelişmiş. Değerli baban kesinlikle ilerlemenden memnun olmalı. "

"Genç Kılıç Ustası" adlı üç kelime Yun Che ve Xia Yuanba'nın kaşlarını seğirmeye sürükledi.

Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi'nin genç ustası... Xuanyuan Wendao!

"Hahahaha." Genç adam cevap vermeden önce sadece güldü, "Kıdemli Antik Mavi'nin övgüleri bu gencin son derece utanç duymasına neden oluyor. Öğrenciniz olan Küçük Kardeş Xia'yla kıyaslandığında, bu küçüğün yetişimi ışıltılı ayın ışığına karşı ateş böceğinin zayıf parıltısı gibidir. Bahsetmeye bile değmez. "

Sözleri mütevazı olsa da, sesi hala kibirle doluydu. Gözleri Yun Che, Xia Yuanba ve Feng Xue'er'den geçti ve gülümsemesi daha da derinleşti, "Mutlak Hükümdar İbadethanesi'nin Xia Yuanba'sı, İlahi Anka Tarikatı Prenses Karı ve Donmuş Bulut Asgard'ın Yun Che'si. İsimleriniz Kaynak Gökyüzü Kıtasını sarstı ve genç neslin en güçlü üç kişisi olarak herkes tarafından kabul edildi. Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi'nin bu basit Xuanyuan Wendao'su uzun zamandır üçünüz tarafından büyülendi ve bugün hepinizi aynı anda görebileceğimi hiç düşünmemiştim. Gerçekten şanslı günümdeyim. "

Xia Yuanba ayaklarını ileriye sürükledi ve Xuanyuan Wendao ile keyifli alışverişler yapmak üzereydi, ama Xuanyuan Wendao eylemlerini görmemiş gibiydi. Kendi kendine hizmet eden bir şekilde konuşurken gözleri Feng Xue'er üzerinde sabitti, "Prenses Karın sadece yetenekli olduğunu değil, aynı zamanda onun güzelliğinin bir ülkenin çöküşünü de beraberinde getirebileceğini duydum. Kaynak Gökyüzü Kıtası'nda bir numaralı güzelliğin". Göksel özelliklerinin sadece bir bezle gizlenmesi, bir parça bezin bu kadar parlaklığı saklaması gerçekten üzücü bir şey. Kaynak Gökyüzü Kıtasındaki bir numaralı güzelliğin güzel yüzüne tanıklık etme şerefine nail olabilir miyim? "

Kaynak güç yetiştirmeye geldiğinde, Xia Yuanba, Feng Xue'er ve Yun Che üçlüsünden herhangi biri Xuanyuan Wendao'dan çok daha güçlüydü. Ancak, Xuanyuan Wendao bunlardan herhangi birine karşı saygılı değildi. Şaşırtıcı bir şekilde, davranışı doğal ve sıradanın dışında değildi.

Çünkü o, Xuanyuan Wentian'ın oğlu, Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi'nin Genç Kılıç Ustası, Kutsal Alanın gelecekteki ustasıydı!

Eğer sadece kibirli ve gururlu olsaydı, yüceltilmiş durumu nedeniyle hala gözden kaçabilirdi. Ama onun tutumu ve onun Feng Xue'er ile konuştuğu tavır açıkça kabaydı!

Ve onun tavrı, hor görme ve provokasyonla renklenmiş gibi görünüyordu.

Ruhsal Efendi Antik Mavi'nin kaşları o tarafa dönerken seğirdi, ama konuşmadı. Mutlak Hükümdar İbadethanesi'nin yanı sıra, diğer üç Kutsal Bölge, Yüce Okyanus Sarayı, Güneş Ay İlahi Salonu ve Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi'nin hepsinin kendi genç ustaları vardı. Bu üç genç ustanın arasında, Xuanyuan Wendao en tuhaf olanı ve aynı zamanda sıkıştırması en zor olanıydı... Tıpkı babası Xuanyuan Wentian gibi.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin