Zorla Udumbara Çiçeğini Almak

321 60 1
                                    


"Öldü... mü?" Yun Che zorlukla sordu.

"Öldü! İblis ruhu kayboldu ve kısa süre sonra Altın Karga Alevleri de tamamen bedenini küle çevirecek." Jasmine konuşurken iç çekti. "Ama bu senin kafanı karıştırmasın, şu an tüm enerjini kendini iyileştirmeye harcamalısın! Yaraların çok ciddi ve oyalanırsan sen bile hayatını kaybedebilirsin."

Yun Che daha fazla konuşmak yerine odaklandı ve hızlıca Budanın Büyük Yolunu harekete geçirdi... Jasmine'nin sözlerinin abartı olmadığını biliyordu. Kaynak Arkındayken bile asla bu kadar ağır şekilde yaralanmamıştı.

Bu sefer iç ve dış yaraları o kadar ciddiydi ki muhtemelen tüm kıtada bu yaralara dayanıp hayatta kalmayı başarabilecek tek kişi Yun Che idi. Buna kaynak enerji tüketimi de eklendiğinde tamamen iyileşmesi oldukça uzun sürecekti.

Ağır yaraları nedeniyle Yun Che'nin konsantre olma yeteneği de büyük ölçüde etkilenmişti. Yedi dakika sonra kafasının üzerinde donuk altın renkli bir pagoda yavaşça ortaya çıkmıştı. Ardından yeryüzünün ve gökyüzünün enerjisi, giderek daha yoğun bir şekilde bedenine girmeye başlamıştı.

Yuvanın sonundaki İblis Egemeninin bedeni de sonunda Altın Karga Alevleri tarafından yok edilmişti. İblis bedeni yanarak kül olmaktan kurtulamamıştı... Ancak karanlık kül bulutları garip siyah bir ışık barındırıyorlardı.

Bedenin arkasında, yuvanın en sonundaki duvar bulunuyordu. Yun Che'nin kılcıının etkisinin çoğu İblis Egemenine gelmişti ve bu zifiri karanlık duvar tarafından emilmişti. Ancak bu saldırı İblis Egemenini yok etmeye yetse de bu duvarı yok edememişti. Sadece yüzeyinde uzun ve dar birkaç çatlak oluşturmayı başarabilmişti.

Bu çatlaklardan sessizce sızan anormal bir siyah enerji bulunuyordu. Onun içinde ne olduğu bu mutlak karanlıkta görülemiyordu.



"Heeheeheehee... Kekekehahahaha... Huhuhuhu... Wahahahaha..."

Toz sonunda sakinleşmişti ve birisi yuvanın içindeki kötücül kahkahaları duyabilirdi. Udumbara Çiçeği rüzgarda nazikçe sallanıyordu ama sadece dört taç yaprağı kalmıştı ve ışığı ile sesi öncekinden daha zayıftı.

--------------

Mavi Rüzgar Ülkesi. Aşırı Buzun Kar Bölgesi.

Dongfang Xiu bu süre boyuna kuzeye gitti ve gece gündüz yaptığı yolculuğu sırasında nefesini bile düzenleyemedi. Gelişimi ile Mavi Rüzgar başkentinden bu yere gelmesi yirmi saat sürüyordu.

Asgard'a ulaşıp mesajı iletmek için Dongfang Xiu tüm enerjisini harcamıştı. Kara düştü ve sadece yarım gün geçtikten sonra zar zor doğrulabildi.

"Saray Şefi Dongfang, endişelenmeyin. Asgard Efendisi Donmuş Bulut Göksel Ruhuna sahip, mesafe yüz elli bin kilometre olsa bile bizim ses iletişiminizi alacaktır."

Xiao Yun'un kayboluş haberi Asgard öğrencilerini şok etmişti. Yun Che bizzat onun kendi yeminli kardeşi olduğunu söylemişti ve birkaç ay önce Xiao Yun onu Güneş Ay İlahi Salonunu korkuturken desteklemişti.

Murong Qianxue ve diğerlerinin Dongfang Xiu'ya dinlenecek yer ayarlayacak zamanları yoktu. Altısı güçlerini birleştirip hızlıca Asgard'a özgü bir ses ileitşim kaynak formasyonu oluşturdu. Bu formasyonun gücünü kullanarak kesinlikle Donmuş Bulut Göksel Ruhuna sahip olan Yun Che'ye kıtada olduğ sürece ses iletişimi gönderebileceklerdi.

Formasyonu oluşturduktan sonra Murong Qianxue merkezine girdi ve odaklanarak ses iletimi gerçekleştirdi. Hemen ardından gözlerini açtı ve yüzünde panik ve şok oluştu.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin