Yun Qinghon aurasını gizledi, adımlarını hafifletti ve gizli odadan çıkmaya hazırlandı. Odanın çıkışına ulaştığında göz kamaştırıcı mor bir ışık aniden parladı ve keskin, kulak delici bir tıslama sesi bu ışığa eşlik etti.
Yun Qinghong bilinçsizce geriye baktı ve şok edici bir şekilde ondan fazla şeridin büküldüğünü, hareketlendiğini ve Yun Che'nin çevresini mor yıldırımların çevrelendiğini gördü. Bu yıldırımlar hızlı bir şekilde arttı. Kısa süre sonra yüz şeride ulaştı... Yüzden... Bine... Ve Yun Che'nin bedeni kısa sürede kaotik, kükreyen yıldırımlarla doldu.
O anda Yun Che yavaşça avuçlarını onlara bakacak şekilde uzattı. Avucunun merkezinde bir yıldırım topu büyümeye başladı ve bir yumruk boyutuna ulaşana kadar bu büyüme devam etti. Aşırı koyu bir mor renkte gözüküyordu ve yaydığı aura hiddetli olsa da canlıydı. Ama verdiği his sanki saf enerji topu değil de yaşayan bir canlı gibiydi.
"Yıldırım... Ruhu?!" Yun Qinghong oracıkta sesini kaybedecek kadar şok oldu.
Yıldırım Ruhları kişinin kendi kaynak damarlarında gelişirdi ve yıldırım elementine olan yatkınlık aşırı yüksek seviyeye ulaştığında ortaya çıkardı. Birisi Yıldırım Ruhu oluşturabildiğinde bu yıldırım kaynak enerjisinin yeni bir aileme ulaştığını belirtir ve yıldırım kaynak enerjisinin tutarlılığı, ortaya çıkma hızı ve gücü tamamen farklılaştırdı. Yıldırım kaynak enerji becerisindeki bir dönüm noktası olduğu aşırı netti.
Yun Qinghong kendi kaynak enerjisi ile ilk Yıldırım Ruhunu oluşturmak için otuz yıl Mor Bulut Sanatı çalışmıştı. Bu tüm Yun Ailesini ve hatta tüm ülkeyi şok etmişti. Çünkü tüm Yun Ailesi tarihinde otuz yıl asla gerçekleşmemiş bir mucize idi.
Ama Yun Che Mor Bulut Sanatı ile bugün etkileşime geçmişti. Otuz yıl şöyle dursun... Kırk beş dakika bile harcamamıştı!
Bu bir mucize değildi... Bu basitçe fantastik bir hikaye idi!
Başka bir yıldırım tipi kaynak sanatı çalışıyor olabilir mi, bu nedenle mi yıldırım elementine bu aşırı yüksek yatkınlığı var? Ama... Diğerleri ile karşılaştığında kullandığı kaynak enerjisinde en ufak bir yıldırım aurası yoktu! Kendi de daha önce yıldırım kaynak sanatı çalışmadığını söylemişti, bunun üstüne, kaynak enerjisinin ana öz niteliği ateş. Yıldırım ve ateş birbiri ile etkileşime geçer bu nedenle de yıldırım gücüne karşı yoğun bir reddediş içinde olması gerek... Her şekilde, eğer gerçekten çalışmış olsa bile ana karnındayken çalışmaya başlamış olmalı... En azından, yirmi yıldan biraz daha uzun süre olmalı...
Yun Qinghong'un kalbi dalgalar gibi yükselip alçaldı. Orada uzun süre boş boş bakarken kaldı, ardından kendine gelip odadan çıktı ve kimsenin içeri girmemesi için bir bariyer oluşturdu.
Dük Huai Sarayının çökmesi ile birlikte şehirdeki terör yükselişi de sonunda bitmişti. Şehir duvarları kan mektupları ile kaplanmıştı ve her bir mektubun imza kısmında herkes tarafından bilindik büyük üne sahip kişiler vardı. Ve İmparatoriçe tarafından cezalandırılan Koruyucu Aileler ile Dük Sarayları dürüst ve bağnaz hale gelmişti. Özellikle de İmparatoriçenin köle damgası yerleştirdiği Patrikler Ve Dükler İmparatoriçeye bağlılık yemini ettiklerinde hayatları boyunca Şeytan İmparator Klanı onlar için her şey haline gelmişti.
Şehir sonunda sakinleşmişti. İmparatoriçenin emrinin atında her bir güç ve ülkedeki her bir şehir Dük Ming'in yerini aramaya başlamıştı. Yun Che, Yun Qinghong'un bedenini her gün tedavi etmiş ve geceleri gizli odada Mor Bulut Sanatını çalışmıştı... Bunun dışında her gün İmparatoriçeyi 'provoke' edecek şeyler yapmıştı... Her ne kadar her seferinde bir şekilde dışarı atılsa da kesinlikle geri geliyordu.