Garip Cennetsel Günah İlahi Kılıcı

397 59 1
                                    


"Ebedi Gece Kraliyet Ailesinin çekirdek bölgelerinin çevresindeki kasabalar aniden karanlık bir sis ile sarılmış. Kasabaların içindeki güçlü uygulayıcılar, güçsüz çocuklar ve kadınlar hızlıca öldürülmüş... Çok geçmeden tüm bunların suçu Ebedi Gece Kraliyet Ailesi çekirdek sanatı olan Ebedi Gece Hayali Tanrı Kayıtların kullanıcının bedenini siyah bir sis ile sarmasına kalmış. Ebedi Gece Hayali Tanrı Kayıtlarının altında ölen kişilerin bedenleri kararıyormuş ve birkaç günden daha uzun süre dağılmayan bir siyah sis ile kaplanıyorlarmış."

"... Bunun ardından onları sorgulayanlar ilk önce Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi olmuş. Onlar Ebedi Gece Kraliyet Ailesini günahkar, Şeytan bir klan olarak adlandırmış ve şeytani güçlerini geliştirmek için masumları katletmekle suçlamış. Kaynak Gökyüzünü korumak ve kötülükleri ortadan kaldırmak adına diğer üç kutsal bölge ile birleşerek Ebedi Gece Kraliyet Ailesini yok etmişler..."

Bu Feng Qianhui'nin o zaman bahsettiği şeydi ve Ebedi Gece Kraliyet Ailesini bu işle ilişkilendiren Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi olmuştu.

'Ebedi Gecenin Hayali İblis Cildi' ismi değişmiş olsa da 'karanlık' öz niteliği asla değişmemişti, bu nedenle Ebedi Gece Kraliyet Ailesinin kaynak aurası her zaman siyah olmuştu...

El altından yöntemler kullanan Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi, Ebedi Gece Kraliyet Ailesini 'Kötü Şeytan klanı' olarak göstermişti.

Ancak Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi, Ebedi Cennetsel Kılıç Bölgesinin İblis ruhu ve kanına sahip olan ve 'Ebedi Gecenin Hayali İblis Cildi'ni çalışan gerçek bir İblis klanı olduğunu hayal bile etmemişti!

Onlar aslında bir İlkel İblis klanı idi!

"Jasmine, Fen Juechen'in gücünün böyle patlayıcı bir şekilde artma nedeninin İblis ruhu ile birleşmesi olduğundan bahsetmiştin. O İblis ruhu Ruh Mühürleyici Tabut içinde mühürlenmiş olan Ye Mufeng'in kalan ruhu olabilir mi?" Jasmine'nin bahsettiği son sözlerle birlikte Yun Che'nin kalbinde bu durumun dış hatları yavaşça oluşmaya başlamıştı.

"Fen Juechen Ruh Mühürleyici Tabutu açtığında Ye Mufeng'in kalıntı ruhu Fen Juechen'in bedenini ele geçirmeye çalıştı, çünkü o zaman Fen Juechen'in bedeni aşırı yoğun bir içerleme taşıyordu. Negatif hislerinin zirvede olduğu söylenebilirdi; bu açıkça cennet tarafından bahşedilmiş bir bedendi. Ancak Fen Juechen'in iradesi çok güçlüydü. Fen Juechen'in ruhunu silip süpürmek istediğinde karşılık gördü ve aynı zamanda Fen Juechen'in aslında reenkarnasyona uğramış olan Ye Huang olduğunu da öğrendi ve mücadeleden vazgeçti. Bu da Fen Juechen'in onun ruhunu silip süpürmesine ve kalan irade gücü ve kudreti ile birlikte bedenindeki kalıntı ruhun içinde mühürlü olan köken gücünü yavaşça emip asimile etmesini sağladı."

"Bu tür bir emme bilhassa Ebedi Gece İblis Klanına veya Ebedi Gecenin Hayali İblis Cildine ait bir özellik değil mi?" Yun Che hemen sordu. Çünkü Jasmine ona açıkça kaynak gücünü veya mirasları doğrudan transfer etmenin aşırı zor bir şey olduğunu söylemişti.

Fen Juechen iblis kökenini asimile ederken bu doğrudan transfer veya kaynak enerjisinin mirası haline geliyordu. Kısa birkaç senede Ruhsal Kaynak Enerjisinden Egemen Kaynak Alemine yükselmişti ve bu Beş Alemlik Mistik bir yükselişti!

"Tabii ki hayır! Eğer öyle olsaydı İblis Klanı İlkel Çağ sırasında Tanrı Klanı tarafından ezilmezdi. Bu sadece Yasak Reankarnasyon tekniğinin aşırı sıra dışı ve garip bir rastlantı oluşturmasıyla mümkün olabilir." Jasmine yavan bir şekilde konuştu. İlk başta şok olmuştu ve Juechen'in bedenindeki İblis kökenini doğrudan emme yeteneğini kavrayamamıştı ama şu an sakin bir şekilde konuşuyordu; bu onun bilgi kapsamından çok uzak olmayan bir gerçekti.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin