Feng Huwei sadece Tiran Kaynak Aleminde olan üstün bir uygulayıcı değil, aynı zamanda olgunlaşmış bir generaldi; duş aldığı taze kan engin bir kan okyanusu oluşturacak kadardı. 'Korku' hissetmeye başladığı zamanın ne zaman olduğundan habersizdi.Ancak nereden geldiği belirsiz olan bu ses... Sadece bir ses tüm bedenindeki tüyleri diken diken etmişti, omurgasından tüm bedenine bir ürperti iletilmesine neden olmuştu...
Sssss!!
Son derece kulak delici bir ses yankılandı ve Feng Huwei'nin gözleri belli belirsiz bir şekilde zifiri karanlık bir iz tarafından boşluğun kabaca yarıldığını fark etti... Oradaki herkesin içinde boşluğun yarılma anını sadece o görebilmişti. Tamamen siyahlı genç bir adam, yüzü soğuk ve ölü gibi sert bir şekilde, yakalamaya çalıştıkları genç kızın önünde ortaya çıktı. Hayatsız gözleri kayıtsızca Ateş Mastif'ine binen Feng Huwei'ye baktı.
O an sanki tüm dünya tamamen örtülmüştü.
Bu genç adamın bakışının altında, son yüz yıldır yüzeye hiç çıkmamış korku duygusu aniden General Huwei'nin ruhunda ortaya çıkan bir şeytan gibi uyanmıştı. Bu korku hissi göğsünde sanki aşırı büyük bir dağ tarafından bastırılıyormuşçasına şişti. Kalbi atmayı tamamen kesti, kanı bile akışını bıraktı; tüm bedeni sanki buzul soğuğu bir hücredeydi ve tüm hücreleri şiddetle titriyordu... Bu tür bir korku beş duyusunu da etkilemişti. Önündeki genç adama açıkça bakıyordu ama gördüğü şey onun yüzü değil puslu bir bulanıklıktı.
Onun bedeninin altında yoğun bir titreme dalgası hissediliyordu. Bu Ateş Mastif'inin titremesiydi! Onun bineği kıyaslanamayacak kadar büyüktü ve yüz yıldır onu takip eden güçlü bir İmparator Kaynak Canavarıydı, beraber sayısız savaşa girmişlerdi ve sayısız ceset yığınından geçmişlerdi. Onun pençelerinde yüz binden fazla insan ve canavar ölmüştü; korku nedir asla öğrenmemişti. Yenemeyeceği Tiran Kaynak Canavarları ile karşılaştığında bile tereddütsüz bir şekilde saldırırdı ve asla geri çekilme belirtisi göstermezdi.
Ancak o anda, şiddetli bir şekilde titriyordu!!
Bir Derebeyi ve İlahi Anka İmparatorluğunun ünlü General Huwei'si olarak Feng Huwei açıkça bir aptal değildi. Her ne kadar bu bölge ona karşı koymaya nitelikli birinin olmadığı en düşük seviyeli alan olsa da... Hatta öyle ki onun bakmasına değecek biri bile olmasa da, o açıkça sadece aurası ve gözlerindeki bakış ile bineğinin korkmasına neden olma kavramının nasıl bir şey olduğunu açıkça biliyordu.
İlahi Anka İmparatorluğunun İmparator Feng Hengkong'u bile daha önce onu titretememişti.
"Aiyoh! Bu küçük Yüzen Bulut Şehrinde beklenmedik bir şekilde onun için neyin iyi olduğunu bilmeyen bir hergele varmış. Generalimizi durdurmaya cüret ettiğine göre daha fazla yaşamak istemiyorsun!!"
Feng Huwei'nin zihni titrerken kibir ile dolu bir ses çıktı... Bu konuşan onun altındaki ilk Yardımcı Generali Feng Qianjun idi. Feng Huwei büyük ölçüde panik oldu. Onu durdurmak için bir şey söylemek istediğinde siyahlı gencin silüetinin parladığını ve aniden ileri hareketlendiğini gördü. Olağan dışı bir şekilde solgun olan avucu siyah bir sis ile çevrili gibi gözükürken Feng Qianjun'un boynuna doğru ilerledi.
Hangi tür hareket olursa olsun sıradan bir kişiye göre bu aşırı hızlıydı. Ancak Feng Qianjun gibi Sekizinci Seviye İmparator Kaynak Aleminde olan güçlü bir uygulayıcı için bu oldukça yavaştı, öyle ki kaçınmak için tembel hale gelip saldırının gelmesine izin vermişti... Siyahlı genç onun boynunu kavradığında soğukluk hissi dışında ne acı ne de rahatsızlık hissi oldu. Kısa süre sonra soğukluk hissi bile hissedilemez hale gelmişti. Ve onun için bu aşırı normaldi çünkü Yüzen Bulut Şehri içindeki düşük seviyeli bir uygulayıcı gücünün hepsini kullansa bile İlahi Anka Tarikatının sekizinci seviye bir Tahtı'na karşı mücadele edemezdi.