Gökleri Aşan Nefret

346 67 1
                                    

Devasa tolerasyonunu sürdüren Feng Feilie, Yun Che ile anlaşmaya çalışmıştı. Her geçen nefes ile kendine sakin olması gerektiğini ve düşünmeden hareket etmemesini hatırlatmıştı. Buna rağmen Yun Che'nin dördüncü koşulu duyulduğunda gözleri öfke ile yanmıştı ve neredeyse boğazından kan tükürecekti.

Bir ülke olarak bir bölgeyi vermek hiç şüphesiz en büyük aşağılamaydı. İlahi Anka İmparatorluğunu nasıl olur da böyle bir aşağılanmaya razı gelebilirdi?

"Yun Che, çok ileri gitme!"

"İleri gitmek?" Yun Che sırıtarak cevapladı: "İlahi Ankanın devasa bir şekilde Mavi Rüzgara yaptığı saldırıların yanında benim gösterdiğim cömertlik efsanelerdeki azizlerinkinden bile üstün!"

Hızlıca Feng Hengkong'a baktı, ardından yeşilimsi siyaha dönen yüzünü görüp küçümseyici bir şekilde sırıttı: "İlahi Anka Tarikatı, dört koşulumu net bir şekilde duydunuz. Size düşünmeniz için beş nefes zamanı vereceğim. Eğer itaatkar bir şekilde dinlerseniz bu evladınız yaşayacak ve ben de yarın gelme ihtiyacı duymayacağım. Ancak dünkü gibi saygısız olursanız... Onu buracıkta öldüreceğim!"

En başından beri Yun Che sadece donuk bir ifade sergilemişti ve biraz nazik bir gülümsemeye sahipti. Sanki daha sıradan konuşamayacağı bir şey hakkında konuşuyordu.

Her ne kadar bedenindeki damarlar neredeyse patlayacak kadar sinirli olsa da, Feng Feilie hayatında yaptığı en büyük kararlılık ile sakin kaldı. Çünkü şu anda Feng Xichen'in hayatı en büyük öncelikti. Yun Che'nin söylediği koşullar ne olursa olsun kabul etmesi gerekirdi. Feng Hengkong'un her an patlayabileceğinden korktuğu için hızlıca cevapladı: "Benim İlahi Anka Prensimin hayatı bu dünyadaki herkesten daha önemli... Pekala! İlahi Anka Tarikatım dört koşulunu kabul ediyor, ancak..."

"Oo, bu harika!" Yun Che hemen döndü, Feng Feilie'ye baktı ve kibirli sesi ile onun sözlerini kesti: "Bir Anka Ulu Büyüğü olarak sizin mide bulandırıcı Tarikat Liderinizden çok daha değer bilen birisin. Madem kabul ettin o zaman sizin değerli On Üçüncü Prensinizi öldürmem için bir neden de yok. Sıradakiler çok daha basit olacaktır."

Hafifçe Feng Xichen'i tutan elini gevşetirken yavaşça sağ elindeki bir parmağını kaldırdı. "Size on nefes zamanı veriyorum. Mavi Rüzgar Ülkemde bulunan ordularınıza ses iletimi yapın ve buraya gelmelerini isteyin. Sizin İlahi Anka Tarikatınız en yüksek kaliteli Ses İletim Yeşimlerine sahip, yani muhtemelen on nefes bile gerekmeyecektir."

"Sen..."

"Ayrıca..." Yun Che ikinci parmağını da kaldırdı: "Özür mektubu yazması için Tarikat Liderinize bir kalem getirin... Oh, burada yazması sıkıntı olmayacaktır. Bitirdikten sonra Anka Mührü ile damgalamayı unutmayın, ardından bırakın da Anka Tarikatı Lideriniz halkın içinde yüksek sesle onu okusun. Tarikat Liderinizin emsalsiz kaynak gücü ile yüz kilometre uzağa bile sesini iletmesi oldukça kolay olacaktır."

"Kırmızı Yeşim Şehrinin ülkeme verilmesi hakkındaki dosyaları hazırlamanız için ise size otuz nefes zamanı daha vereceğim. Onu Anka Mührü ile damgalayın ve doğrudan bana verin. Bu oldukça kolay olacaktır."

"Son olarak size yirmi milyar mor kaynak parası hazırlamanız için on beş dakika vereceğim. Benzer bir şekilde bana doğrudan verebilirsiniz. Tek bir kuruş bile eksik olmasın."

"Ardından On Üçüncü Prensiniz huzurluca yaşamaya devam edecektir."

"Ayrıca, benimle pazarlık etme hakkınız bulunmuyor. Kesinlikle size verdiğim zamanı aşmayın... Tek bir nefes zamanı bile fazlalık istemiyorum!"

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin