Hayali Şeytan Ülkesi, Şeytan İmparatorluk Şehrinin kuzeyi, Altın Karga Yıldırım Alev Ovasının girişi.
O anda, uzun süredir sessiz olan koruyucu kaynak formasyonu aniden koyu, kırmızı-altın bir ışık ile parladı ve bunun ardından yavaşça ve nazikçe dönmeye başlayarak iki insan figürünün formasyonunun ışığı altında ortaya çıkmasını sağladı.
"Sonunda çıktık." Yun Che artık kavurucu olmayan havayı derince içine çekti. Sadece üç kısa ay geçmişti ama sanki bir ömür geçmiş gibiydi.
Yanında narin ve zarif bir kız vardı, gri bir cübbe giyiyordu. On iki on üç yaşlarında gibi gözüküyordu ve aşırı güzel yüzü ayı ve güneşi kıskandırıp yeryüzünü ve gökyüzünü gölgede bırakabilecek ölçüde güzeldi. Ama bakışı soğuk bir tarafsızlık ile kaplıydı ve ondan yaşayan birinin sahip olması gereken bir duygu parçasını tespit etmek neredeyse imkansızdı. Ve en göz alıcı şey ise kaşlarının ortasında parlayan koyu, kırmızı-altın alev damgasıydı.
Altın Karga soyunu uyandıran bir Şeytan İmparator kaşları ortasında Altın Karga Damgasına sahip olarak statüsünü belli ederdi. Tüm eski Şeytan İmparatorların damgası mat bir altın rengindeydi ve her an gizlenebilirdi... Ama bu damga o kadar göz alıcı bir koyu kırmızı-altın rengindeydi ki gizlenemiyordu.
Çünkü bu damga onun hayatını yakıyordu. Bu damga solduğu zaman onun hayat enerjisi de tükenecekti.
Tüm aurası dünya sarsıcı bir değişimden geçmişti. Daha önce aurası Yun Che'ye dayanılmaz ağır bir baskı hissettiriyordu. Ama şu an yanında olsa bile, Yun Che onun varlığını ruhsal algılama ile hissetmeye çalışsa bile, bunu tespit edemiyordu...
Yun Che bunun ne anlama geldiğini az çok biliyordu. Bunun anlamı yanındaki Küçük Şeytan İmparatoriçe aşırı güçlü olmuştu, hatta o kadar güçlüydü ki bu dünyanın sınırlarını bile aşmış olabilirdi... Hayali olacak kadar güçlü hale gelmişti.
"Bir kişinin bile buraya gelmediğini düşünmek, bu biraz garip." Yun Che çevresini gözlemledi ama kimsenin varlığını hissedemedi veya yaşayan bir şey göremedi. Ağır bir iç çekti ve konuştu: "Şehirde büyük bir şey oluyor olabilir mi?"
"Ayrıca... Küçük Şeytan İmparatoriçe, Altın Karga'nın Yanan Dünya Kayıtlarında hangi seviyeye ulaştın?" Yun Che dönerek sordu. Aralarındaki ilişki öncekine göre tamamen farklı olsa da neredeyse var olmayan aurası ona karşı kontrolsüzce boğulma hissi hissetmesine neden oluyordu.
"Üçüncü seviye." Küçük Şeytan İmparatoriçe ileri doğru baktı, sesi durgun su gibi kayıtsızdı ve tek bir dalgalanma bile yoktu.
"Oh... Ben yarım ay önce yedinci seviyeye ulaştım." Yun Che ciddiyetle konuştu, ifadesi donuktu... Aynı anda, yüzünde şok ve şaşkınlık oluşmasını beklerken Küçük Şeytan İmparatoriçeye baktı...
Ancak, onun yüzünde en ufak değişikliğin olmayışı onu hayal kırıklığına uğrattı. Karanlık ve kasvetli gözleri duygusuz ve kayıtsız bir şekilde şehre odaklıydı, cevap bile vermemişti...
Kötülük Tanrısının soyu gibi süper hileli bir özelliğe sahip olduğu göze alındığında iki ayda Altın Karga'nın Yanan Dünya Kayıtlarının yedinci seviyesine ulaşması büyük bir şey değildi.
"..." Küçük Şeytan İmparatoriçenin soyu tamamen uyandıktan sonra Altın Karga Gizli Aleminden çıkmışlardı, onun aurasının büyük bir değişim geçirdiğini hissetmişti... Hayır, bu belki de bundan çok daha önce olmuştu... Belki de, onu zorla yere ittiği zaman olmuştu...
İntikam elde etmek ve güç arzusu adına, kendini tamamen yok etmek zorundaymış gibiydi... Kendi duyguları ve hayatı da buna dahildi.
Arzuladığı gücü elde etmişti ancak duyguları mühürlenmişti ve hayatı bile hızlıca soluyordu... Sessizce orada duruyor, ne ses çıkarıyor ne de nefes alıyordu, sanki dünyada yaşayan en güzel oyuncak bebekti.