Hükümdar İle Dövüşmek

361 59 1
                                    


"Hoho. Yüz yıldır güneş ve ayı görmedikten sonra şu anki yavru kuşların yeryüzü ile gökyüzü arasındaki farktan habersiz olacaklarını asla beklememiştim." Hafifçe değişmiş olan ifadesi hızlıca sakinleşti. Feng Tianyu, Yun Che'nin sözleri nedeniyle kızmak yerine yavaşça kafasını sallarken acıyan bir iç çekti.

"Cahil küçük, sen nasıl olur da bizim İlahi Anka Tarikatı Büyük Liderimizin ismini söylemeye layık olabilirsin?" Feng Tianqing ciddi bir sesle konuştu.

İkisinin yüzü önceki kadar sakindi ama içlerinde ikisinin kalbi de duygu dalgaları ile yükselmişti... Yun Che'nin bedenindeki auranın gerçekten de Üçüncü Seviye İmparator Kaynak Aleminde olduğunu defalarca onaylamışlardı.

Her ne kadar Hengkong'un tarifinden onun gücünü bilseler de bunu bizzat şahit oldukları için kalplerinde yine de şok olmuşlardı. İmparator Kaynak gücü ile birkaç büyük ve prensi öldürmüştü, İlahİ Anka Tarikatının onları çağırmaktan başka şansı olmamasına neden olmuştu. Bu tam olarak ne kadar inanılmaz bir şeydi?

Bu dünyada böyle bir kişi gerçekten var mıydı?

"Oh? Bu sözleri anlamadım." Yun Che soğuk bir gülümseme ile konuştu: "Her ne kadar sizin Büyük Tarikat Lideriniz Feng Tianwei'nin domuzlar ve köpekler ile bile kıyaslanamayacak ve en ufak vicdana sahip olmayan Feng Hengkong gibi bir oğlu olduğu için utanıp üzülsem de neden onun ismini söylemeye layık değilim? Heh. İsmini söylerken bile ağzımı biraz kirlettiğimi hissediyorum, pooh!"

"Haddini bilmez!!"

İlahi Anka Tarikatı kurulduğundan beri kim bu şekilde Büyük Tarikat Liderlerini aşağılamaya cüret edebilmişti?! Dört Büyük Kutsal Bölge bile buna cüret edemezdi! Feng Tianyu ve Feng Tianqing'in yüzlerce yıldır arıtılmış olan zihin ve ruhsal durumları bile Yun Che'nin sözleri nedeniyle sakinliğini kaybetmişti... Onlar Yun Che'nin kibrini ilk karşılaştıkları an görmüşlerdi, ama bu ölçüde kibirli ve haddini bilmez olacağını beklememişlerdi!!

"Tüyleri bile çıkmayan ufak kuş... Sen gerçekten benim İlahi Anka Tarikatımın Büyük Tarikat Liderini aşağılayacak cesarete sahipsin!!" Feng Tianyu büyük bir kızgınlık ile konuştu.

"Ulu Büyük, onun tarafından kızdırılmaya gerek yok." Hengkong aniden ciddi şekilde konuştu: "Bu şeytanın dölünün zihinsel durumu sıra dışı. Üç sene önce, kaynak gücü Yeryüzü Kaynak Alemindeyken, Tarikatımıza karşı tek başına olmasına rağmen kıyaslanamayacak kadar sakindi. Şu anda sakin olsa da kesinlikle siz iki Ulu Büyükten korkmaması imkansız. Açıkça sizi kızdırmak için bilerek bu sözleri kullanıyor. Ulu Büyükler öfkelendiğinde kaçmak için bir fırsat arıyor olmalı!"

"Bu çocuk gerçekten kurnaz ve çeşitli numaralar ile ona karşı tedbir almayı zorlaştırıyor. Ulu Büyükler, onunla konuşmak için kendinizi yormayın... Anında öldürün onu!!"

Hengkong'un sözleri solduğunda Feng Tianyu çoktan rüzgar delici bir hız ile yükselmişti. Alevli, uzun bir baltalı kargı gökyüzünde ortaya çıktı ve doğrudan Yun Che'ye doğru saplandı: "Kibirli şeytanın dölü, geber!!"

Hükümdar bir hamle yaptığında bu anında çevredeki on binlerce öğrencinin bu güç tarafından yere çökmesine ve kilometrelerce genişlikteki alanda rüzgarın şiddetle yükselmesine neden olmuştu.

Yun Che'nin figürü bulanıklaştı; bir Yıldız Tanrısının Kırık Gölgesi ile hafifçe sıyrılarak Feng Tianyu'nun saldırısının basitçe havaya gelip bulanık görüntüyü delmesini sağladı. Aniden Yun Che'nin bedeninden bir kaynak parıltısı yükseldi ve Aşırı Serap Yıldırımı ile yıldırım hızıyla güney doğuya yöneldi.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin