"..." Jasmine bir aptala bakıyormuş gibi Yun Che'ne baktı: "Tabii ki hayır! Sadece... Fen Juechen de senin gibi iki hayatı olan bir kişi!""N... Ne?!"
"Ama bir fark var." Jasmine hızlıca ekledi: "Sen iki hayatını Kaynak Gökyüzü Kıtasında ve Masmavi Bulut Kıtasında yaşadın..." Jasmine biraz duraksadı ve kendini düzeltti: "Hayır, üç hayat olmalı çünkü sen Samsaranın Aynasının reenkarnasyon gücünü iki kere tetikledin. Samsaranın Aynasının reenkarnasyon gücünün eş zamanlı olarak... Neden ve sonuç ilişkisini etkilediğini söyleyebilirsin. Ancak Tanrılara karşı gelen bu yetenek neden sonuç kanunlarını bozmuyor. Buna ek olarak Samsaranın Aynasının birçok kudretli özelliği de var ki bu cennetin bile karışamayacağı bir şey."
"Fen Juechen'e gelince... Onun gücünü ve ruhunu ilk başta hissettiğimde şüphelenmiştim. Ama bu bir histi ve kısa süre sonra dağılmıştı. Onun negatif duygulardan kaynaklanan İblis sanatının gücünü etkileyerek sıradan İblis kaynak gücünü yükselttiğini düşünmüştüm. Ancak demin hatıralarını okuduğumda o şüphemin doğru olduğunu fark ettim... Onu etkileyen bir tür Yasak Reenkarnasyon Tekniği var!"
"Yasak Reankarnasyon Tekniği? O da ne?" Yun Che merakla sordu. Bu sözleri ilk kez duyuyordu.
"O bir yasak teknik olduğundan bu dünya tarafından tolere edilemez ve reenkarnasyonun bozulması kaderidir." Jasmine soğukça güldü. Sesinde Juechen'e karşı bir acıma vardı: "Ama Juechen'in bedenindeki yasak reenkarnasyon tekniği benim aşina olduğumdan daha yüksek seviye. Bin yıl olsa da maneviyatın hala en azından yüzde yetmişi duruyor. Bunun nedeni onun Antik İblis klanı Yasak Sanatı olması... Veya daha açık olmak gerekirse onun Ebedi Gecenin Hayali İblis Cildi olması!"
Yun Che Jasmine devam ettikçe daha da afallıyordu... Eğer ona doğrudan Juechen'in belli bir İlkel İblisin mirasını aldığı söylenseydi bu süreç onun için daha kolay olurdu.
"Her ne kadar yüzde yetmiş oranında bozulmamış olsa da bu yine de tamamlanmamış bir ruh. Bu da Juechen'in diğerlerinden farklı bir mizaca sahip olmasına neden oluyor. O çok daha hassas, eksantrik, aşırı eğilimli ve kendini kolaylıkla kaybedebiliyor..." Yun Che'nin kafası karışmışken Jasmine kaşlarını kaldırdı. Açıklamasının Yun Che'nin anlama kapasitesini aşan bir seviyede olduğunu biliyordu. Daha basit terimler kullandı: "Unut gitsin, sana doğrudan söyleyeceğim. Fen Juechen'in önceki adı Ye Huyang. Onun önceki hayatındaki babası Ye Mufeng ve annesinin adı Ye Jianxi!"
"Ye Huang... Ye? Bu sadece Güneş Ay İlahi Salonuna ait bir soyadı değil mi? Yoksa o..."
"Hayır!" Jasmine Yun Che'nin sözleri böldü: "Şu an öyle olabilir ama bin yıl önce Ye soy isimli başka bir güç daha vardı ve bu klan Güneş Ay İlahi Salonundan temelde farklıydı."
"Ne!" Yun Che aniden afalladı. Ruhunun derinliklerinde 'Ye Mufeng' ve 'Ye Jianxi' isimlerine karşı bir aşinalığı vardı. Kalbini hızlıca sakinleştirdi ve ruhunu araştırdı. Hızlıca Donmuş Bulut Göksel Ruhundan gelen mirasın içindeki Atasal hatıralar aklına geldi...
Kısa süre sonra bu iki isim zihninde netleşti ve şaşkınlıkla fısıldadı: "Ebedi Gece... Kraliyet Ailesi?!"
Dört Büyük Kutsal Bölge dışında, Donmuş Bulut Asgard'a ait bin yıllık kayıtlardaki en detaylı kayıtlar Ebedi Gece Kraliyet Ailesine aitti. Donmuş Bulut Göksel Ruhunun Atasal hatıralarının içinde yer alan bilgilere göre Ebedi Gece Kraliyet Ailesinin son Ebedi Gece Kralının ismi Ye Mufeng idi!
Ve son Ebedi Gece Kraliçesi... Aynı zamanda Donmuş Bulutun Atası Mu Bingyun'a iyilik yapan kişinin adı da Ye Jianxi idi!
"Aynen öyle!" Jasmine alçak sesle konuştu: "Ye Mufeng Dört Büyük Kutsal Bölgenin birlikte yok ettiği Ebedi Gece Kraliyet Ailesinin son kralı. Ye Jianxi de Ebedi Gece Kraliçesi. Ye Huang onların tek oğlu ve aynı zamanda Ebedi Gece Kraliyet Ailesinin son prensi... Ve Ebedi Gece Kraliyet Ailesinin çekirdek kaynak sanatı olan 《Ebedi Gece Hayali Tanrı Kayıtları》 aslında Ebedi Gece İblis Klanının 《Ebedi Gecenin Hayali İblis Cildi》! Ebedi Gece Kraliyet Ailesi ismi bile Ebedi Gece İblis Klanından geliyor!"