Yun Che olabildiğince çabuk geri döndü, ama oraya vardığında, Küçük Şeytan İmparatoriçe'sini hiçbir yerde bulamadı; sadece birkaç kraliyet hizmetçisi sessizce uzaklaşıyordu. Yun Che'nin içeri girdiğini gördüklerinde aceleyle yaptıklarını bir kenara bırakıp nezaket için dizinin üstüne çöktüler. Küçük Şeytan İmparatoriçe ve Yun Che'nin yaklaşmakta olan evliliğiyle ilgili haberler, tüm dünyaya duyurulmuştu ve Yun Che'nin sosyal statüsünü tamamen değiştirmişti.Yun Che, "Küçük Şeytan İmparatoriçe nerede?" diye sordu.
"Genç Patrik Yun'a cevap veriyorum, siz ayrıldıktan kısa süre sonra, Küçük Şeytan İmparatoriçesi odasına geri döndü." En büyük hizmetçi saygıyla yanıtladı.
İlgili yüzü takiben Yun Che havalandı, sonra Küçük Şeytan İmparatoriçe'nin odasına doğru yöneldi.
Küçük Şeytan İmparatoriçe'nin odasından ses çıkmıyordu. Bir pencerenin önünde sessizce duruyordu ve o kadar sessizdi ki cansız bir porselen yeşim bebeğine benziyordu. Şeytan İmparatorluk Salonundan döndükten sonra, sürekli orada durdu, bu duruşu uzunca bir süre devam ettiriyordu.
Bir aura uzaktan geldi ve hızla odasına yaklaştı. Yaklaşırken, itinayla bir parça bile yavaşlamadı; kendisini dizginlemedi. Küçük Şeytan İmparatoriçesi'nin kaşları kırıştı, ancak hızlı bir şekilde bu auranın sahibini tanıdı. Bir dakika önce söylemek istediği söz yutuldu ve hiçbir yere doğru dönmedi ve hiç hareket etmedi; sadece kristal gibi gözleri bir saniyeliğine titriyordu.
Hayali Şeytan Ülkesi'nin tamamında, sadece Yun Che, Küçük Şeytan İmparatoriçe'nin odasına böylesine doğrudan bir şekilde girmeye cesaret edebilirdi... Eğer başkası cesaret ederse, yaklaşmadan Küçük Şeytan İmparatoriçe tarafından kül olana kadar yakılırdı.
Yun Che doğrudan yürürken ayak seslerini kasıtlı olarak hafifletmiyordu. Burası Hayali Şeytan Hükümdarları'nın dinlenme odalarıydı, ancak inanılmaz basitti ve asla "lüks" kabul edilemezdi; sıradan bir varlıklı ailenin kızının odası ile karşılaştırılamazdı bile. İçinde derin bir soğukluk bile vardı, kendini zapt etmek isteyenler giriyordu.
Yun Che'nin kendisini ilan etmeden içeri daldığı ilk zaman değildi, ancak daha önceki girişimleri iki sonuç doğurmuştu: Biri girmeden önce Küçük Şeytan İmparatoriçesi tarafından patlatılmak ve diğeri de girdikten hemen sonra Küçük Şeytan İmparatoriçesi tarafından patlatılmaktı.
Ama bu sefer, pencerenin önünde duran Küçük Şeytan İmparatoriçesi sessizdi ve Yun Che'nin, onun geldiğini fark etmemiş gibi hassas silüetini görmesine izin verdi.
Yun Che, odasının kapısında durdu ve sessizce onun figürünü izliyordu. Ancak tek bir sözcük söylemeden ya da başını çevirmeden havada karanlık bir şekilde kalbini sarmış olan ıssız, incitilmiş aura'yı belirsiz bir şekilde algıladı. Küçük Şeytan İmparatoriçesine yavaş yavaş yürümeye başladı...
Onun arkasına gelene kadar yürüdü. Ardından kollarını açtı, belinin etrafını sardı ve hafifçe göğüs hizasından sarıldı.
Küçük Şeytan İmparatoriçe'nin tüm vücudu şiddetle titredi...
Gri renkli elbiseler büyüktü, ancak vücudu inanılmaz derecede inceydi, özellikle narin beli; sallanan bir söğüt kadar ince idi. Yun Che'nin kollarını boş ver, her iki elini de kullansaydı, kolayca etrafında dolanması yeterliydi.
Ancak, Yun Che, genç bir kadının yeşim gövdesinin sıcaklığını hissedemeden önce, göğsünde muazzam bir güç patladı.
Bang !!