"Yun... Che!" Yun Che'nin soğuk gülümseyen yüzüne bakarken Ye Xinghan'ın kalbinde tarif edilemez bir içerleme patladı. Daha önce o kendisinin Güneş Ay İlahi Salonunun Genç Efendisi olan yüce statüsü ile kıyaslandığında solucan olarak sayılabilecek kadar önemsiz küçük bir sinekti ancak yine de kaynak arkında planlarını mahvetmişti! Eğer o olmasaydı çoktan Xue'er'in İlahi Anka bedenini ele geçirmişti ve şu anki gücü de gelişim hızı artacağı için çoktan Egemen Kaynak Alemine girmiş olacaktı... Tüm planları Yun Che nedeniyle bok olmuştu.Kaynak arkında Yun Che 'öldüğünde' kalbindeki nefreti yok edememişti.
Ve şimdi üç sene geçmişti, sonunda Yun Che'nin aslında ölmediğini fark etmişti! Hatta bir kez daha adamlarını öldürüp planlarının içine etmişti... Ve kaynak gücü de yükselip... Kendisininkini bile aşacak noktaya gelmişti!
Ye Qingsheng'in ölüm damgasını aldığında hissettiği kızgınlık, içerleme ve öldürme arzusu o kadar şiddetliydi ki sanki göğsü patlayacaktı.
Eğer artık Yun Che'nin dengi olmadığına dair bilgi olmasaydı çılgın bir köpek gibi buraya gelip en acımasız yöntemleri kullanarak Yun Che'yi vahşice öldürmek isterdi. Yun Che'ye baktı, yüzündeki soğukluk ve nefret buzul bir gülümseme oluşturdu: "Hala hayatta olduğunu düşünmek... Bu gerçekten bu genç efendiye büyük bir sürpriz yaşattı! Tüm bu yıllarda bu Genç Efendinin en büyük pişmanlığı seni bizzat küçük parçalara ayıramamaktı. Cehennemin kralından kaçarak itaatkar bir şekilde ellerime kendini teslim edeceğini kim düşünebilirdi."
Ye Xinghan konuşurken arka planı inceledi ve bakışları Asgard kadınlarına indi. Anında, gözleri çay tabağı kadar genişledi ve bakışları ısınırken yüzündeki ifade de kasvetli ve soğuk bir ifadeden açık bir ahlaksız ifadeye dönüştü: "Yun Che, bu Genç Efendi aniden sana karşı çok minnettar hissetti. Eğer sen olmasaydın bu genç efendi Donmuş Bulut Asgard isimli bu yerin bu kadar harika bir yer odluğunu asla öğrenemeyecekti! Kül haline gelmek üzere olan bu küçük ülkede bu genç efendiyi zevklendirecek bu kadar eşsiz güzelliğin olacağını kim bilebilirdi. Tsk..."
Ye Xinghan dilini ağzından çıkardı, yavaşça dudaklarının kenarını yaladı ve boğazından yutkunma sesi duyuldu. Ahlaksız kötü bakışı ve aurası o kadar güçlüydü ki kızgınlığı ve öldürme niyetini bile tamamen yutmuştu. Bu kesinlikle Ye Xinghan'ın yaptığı bir sahtecilik değildi; o tanrıtanımazlık sanatı çalışıyordu ve sayısız kadın ile birlikte olduğundan kadın standartları oldukça yüksekti. Sıradan güzel kadınlar onun dikkatini bile çekmiyordu. Ancak Asgard kadınlarının hepsinin buz-kar ciltleri, soğuk ay gibi figürleri ve sağlam ve buz gibi soğuk bir mizaçları vardı. Her biri rüzgar ve kar arasında açan Cennet Dağındaki kar nilüferleri gibiydi; onlar cennetten sürüldükten sonra yeryüzüne inen ve kibirlice eşsiz güzelliklerini bu dünyada sergileyen kar perileri gibiydi.
Bu bin yıl boyunca Mavi Rüzgar Ülkesinin bir numaralı güzelliği her zaman istisnasız bir şekilde Donmuş Bulut Asgard'dan çıkmıştı!
Ayrıca eğer birisi Asgard'dan bir kız seçerse... O aralarında en sadesi olsa bile dış dünyada da eşsiz bir güzellik olurdu ve yakınındaki diğer tüm kadınlardan daha güzel olarak görülürdü. Ayrıca onların soğuk ve sağlam mizaçları normal kızların kıyaslanamayacağı bir şeydi.
Bu nedenle Ye Xinghan gibi sayısız kadın ile birlikte olan biri bile aç kurt gibi bu kadınlara bakıyordu... İki bin kadının hepsine göz gezdiriyordu! Bedenindeki tüm sinir ve hücrelerin heyecan ile titrediğini söylemek bile abartı olmazdı. Bu iki bin kadından her biri Güneş Ay İlahi Salonunda tuttuğu tüm kadınların parıltılarını kaybetmesine neden olabilirdi. Ve özellikle en önde duran ve kaynak enerji auraları en yüksek olan altı kadın onun ağzından salyaların akmasını sağlamıştı...