Yun Che'nin sesi solduğunda figürü aniden bulanıklaştı. Feng Huwei'nin sinirleri gergin olduğundan aniden bunu fark etti ama tepki bile veremeden bir el çoktan boğazına dolanmıştı; tüm bu süreç o kadar hızlıydı ki Yun Che'nin hareketlerini gözleri ile takip edememişti.
Korku içindeki Feng Huwei bedenindeki tüm kaynak enerjisini hızlıca yönlendirmek istedi, ama kaynak enerjisi patlayacağı sırada devasa ve yeryüzü parçalayıcı bir güç çoktan bedenin içinde çılgınca yükselmiş ve anında tüm kaynak gücünü bastırarak patlamak üzere olan kaynak enerji dalgasını iz bırakmadan yok etmişti.
Fneg Huwei korku içinde solmuştu. Yun Che hiç fark ettirmeden sessizce arkasında ortaya çıkabilmişti. Ayrıca Tian Yi'yi de benzer bir şekilde öldürmüştü. Bu iki şey bile Yun Che'nin gücünün çok yüksek bir ihtimal ile kendisininkini aşırı aştığını ona söylemek için yeterliydi, ama o yine de aralarındaki güç farkının bu kadar fazla olduğunu düşünmemişti. İlahi Anka İmparatorluğunun büyük general Huwei'si olarak o her zaman en yüksek statünün avantajlarından yaralanmıştı ve her zaman kendi gücünden gurur duymuştu. Ama Yun Che'nin gücü altındayken enerjisini çılgına çevirmek şöyle dursun, onu hareket bile ettiremiyordu!
"Sen..." Feng Huwei'nin göz bebekleri yerlerinden çıkacaklarmış gibi büyüdü. Yun Che'yi yenemese bile en azından yüzde altmış ihtimalle güvenle kaçabileceğine dair olan ilk baştaki düşüncesi, Yun Che'nin eli çoktan boğazını kavrayıp en ufak güç bile uygulamasını engellediği ve hatta ses bile çıkarmasını aşırı güç hale getirdiği için tamamen yok olmuştu.
"Sen hala seni öldürmek için cesaretim olup olmadığını mı soruyorsun?" Yun Che soğuk ve küçümseyici bir gülüş attı: "Sen kendine sözde büyük general Huwei diyorsun, ancak aslında aptal, büyük bir domuz kadar safsın."
*Boom*
Yun Che'nin Feng Huwei'nin bedeni içine merhametsizce enerjisini serbest bırakmasının ardından Feng Huwei'nin bedeninden boğuk bir patlama duyuldu. Bedeni şiddetle kasıldı ve yedi deliğinden kan aktı; farkındalığı hızlıca soldu ve anında Yun Che'nin Kaynak Kulpu çıkıp onun ruhuna girdi ve hızlıca hatıralarını okudu.
Sıradan bir İlahi Anka askerinin ordunun burada ne yaptığını bilmemesi normaldi, ancak komutanları Feng Huwei'nin bunu bilmemesi imkansızdı.
Feng Huwei'nin hatıraları aşırı hızlı bir şekilde tarandı, ama 'Uçan Bulut Şehri Görevi' ile alakalı hatıralarına girmeyi deneyeceği sırada Feng Huwei'nin hatıralarında aniden anormal bir boşluk oluştu!
Bu karanlık perdesi açıkça aşırı güçlü bir zihinsel kaynak enerjisinden oluşmuştu ve gücü ile aurası kesinlikle Feng Huwei'den kaynaklanmıyordu! Kesinlikle başka bir kişi tarafından buraya yerleştirilmişti. Ve bu karanlık perdesi sadece 'Uçan Bulut Şehri Görevi' ile ilgili hatıralarda olduğundan Yun Che istediği bilgiyi elde edememişti.
"Bu zihinsel gücü aşırı yüksek biri tarafından yerleştirilmiş Hatıra Kafesi!" Jasmine acelesiz bir şekilde konuştu: "Ve her ne kadar bu kafesin kilitlediği hatıralar Huwei'ye ait olsa da, o bunları herhangi bir kelime, kaynak enerjisi ses iletimi, yazı... Veya başka bir yöntem ile başkalarına söylemesine izin verilmediğini açıkça biliyordu. Eğer böyle bir niyeti olsaydı veya bu niyet ile birlikte bir hareket yapsaydı, bu zihinsel enerji anında tetiklenecek ve hatıralarındaki bu kısmı yok edecekti. Öte yandan, eğer başkası Ruh Arama Tekniği ile bu hatıraları elde etmeyi denerse bu da gerçekleşmeyecekti! Keza aynı şekilde, senin Kaynak Kulpu'nda bu durumda etkisiz olacaktı!"
Bir süre düşündükten sonra Yun Che bunu üstelememeye karar verdi bu nedenle kalan hatıraları okuyup Kaynak Kulpu'nu geri çekti.
"Görünüşe göre burada olan iki yüz bin askerden sadece Feng Huwei bana istediğim cevabı verebilirdi..." Yun Che derin bir iç çekti: "Ve İlahi Anka Tarikatının bu Hatıra Kafesini Feng Huwei'nin zihnine yerleştirme nedeni açıkça Dört Büyük Kutsal Bölgenin Feng Huwei'ye karşı bir harekette bulunup zorla onun üzerinde Ruh Arama Tekniği kullanmalarından korkmaları."