"İç çekme..." Yun Che başını salladı ve Fen Juechen'e doğru elini uzattı. Son darbeyi yapmadı, ancak cennet ve yeryüzünün enerjisini Fen Juechen'in bedenine aktarmak için enerjiyi serbest bıraktı.Fen Juechen'in yaraları, neredeyse bitkin kaynak damarları ve meridyenlerinin içindeki darmadağın enerji hemen mühürlendi... Zayıf olmasına rağmen, Fen Juechen'in hareket etmesi için yeterliydi, Doğu Okyanusu bölgesinden uçabilirdi.
Gözleri berraklığını kazandığında Fen Juechen'in gözleri genişledi. Kolunu kullanarak bedenini destekledi, üst vücudunu zorla kaldırdı. Şok, isteksizlik ve kızgınlıkla dolu gözlerini Yun Che'ye dikti. "Beni öldürmek istiyorsan, öldür... Beni küçük düşürmeye... Cesaret etme!"
"Seni küçük düşürmek mi?" Yun Che'nin ağzı küçümsemeyle kıvrıldı. "Düşük menfaatlerim yok ve seni de öldürmüyorum."
"Sen..." Yun Che'nin sözleri en ufak bir şekilde Fen Juechen'i mutlu etmedi, yalnızca derin bir aşağılanma hissetti.
"Seni dört yıl önce öldürmediğim zaman, bu küçük halam Xiao Lingxi'yi kurtardığın içindi. Ayrıca, Kaynak Gökyüzü Kıtasını terk ettiğim bu üç yılda eğer sen olmasaydın, ben tekrar küçük halamı göremeyecektim." diye ekledi. Yun Che, derin bir nefret dolu olan Fen Juechen'in sert yüzüne baktı. "Açık konuşmak gerekirse, kalbin bana kin ve nefretle dolu olsa da aslında senden nefret etmiyorum. Bunun yerine, biraz minnettarım. "
"Samimiyetine ihtiyacım yok. Onu kurtarmamın seninle bir alakası yok! Cesaretin varsa hemen öldür beni! Yoksa, gelecekte... Seni öldürürüm!" Fen Juechen bağırmaya başladı. En çok nefret ettiği kişi tarafından minnettarlık duyuluyordu. Ona göre, bu basitçe dayanamadığı bir aşağılanmaydı.
"Seni bugün serbest bırakmak, küçük halamı ikinci kez kurtarmak için geri ödeme olarak düşünülebilir.Bundan sonra sana bir şey borçlu değilim!" Yun Che, soğukkanlı bir ifadeyle," İntikam için beni öldürmek istiyorsan, ikinci kez bağışladığım hayatını doğru bir şekilde sakla!" dedi. "Vücudundaki yaralar şiddetli ve yaşam gücün büyük bir darbe aldı, ancak şu andaki gelişimin ile iki ay içinde tamamen iyileşebilmelisin. Bu iki ayda iyi saklan, çünkü ölürsen, boşuna öldün demektir! "
"Bir dahaki sefere beni öldürmek için geldiğinde ... bugünkü gibi yaşamayı hayal bile etme!"
Atmosfer hala sıcaktı, ancak okyanus dalgaları çoğunlukla sabitlenmişti. Fen Juechen yavaş yavaş ayağa kalktı. Vücudu son derece zayıf olsa da, gözlerindeki ifade vahşi bir kurt kadar kötüydü. "Buna pişman olacaksın... Bugün galibiyetinin nedeni sadece silah avantajı olarak kaybettiğimden..."
"Cennetsel Günah İlahi Kılıcını geri aldığımda... Sana olan kan borcunu ve aşağılamayı... Bir milyon kat daha fazla geri vereceğim !! "
Cennetsel Günah İlahi Kılıç mı?
Yun Che'nin kaşları Fen Juechen'in sözleriyle titreşti.
Fen Juechen de çabucak dilinin kontrolünü kaybetmiş olduğunu anladı. Yumruklarını sıktı, dişlerini sıktı, daha sonra havaya uçtu, vücudundaki keskin ağrılar kaybolmamıştı. Uçsuz bucaksız güneye yöneldi.
"..." Kan aktığını gören Yun Che, biraz tereddüt etti, ancak kayıtsız şekilde onun ilerlemesine dikkat etti.
"En azından birkaç yıl daha yaşa. Ölürsen üzülürüm." Yun Che aniden mırıldandı.
Halen beş yüz metre uzağında olan Fen Juechen aniden biraz titredi.
"Cennetsel Günah İlahi Kılıç... Neden o kılıcı almak istesin?" Yun Che kaşlarını yavaşça sıktı. Cennetsel Günah İlahi Kılıç... Bu "İblis Kılıç Konferansı" nın "İblis Kılıcı"!