Herkes ayrıldıktan sonra Şeytan İmparatorluk Salonunda sadece Küçük Şeytan İmparatoriçesi ve Yun Che kaldı. Bütün bu süreç içerisinde Küçük Şeytan İmparatoriçe sırtı Yun Che ye dönük bir şekilde tahtta oturuyordu.Bu garip durum bir süre devam etti, nihayet Küçük Şeytan İmparatoriçe döndü, Yun Che'ye ilgisizce baktı hemen uzaklara bakıp, "Tatmin oldun mu?" dedi.
"Ne tatmin olmalıyım?" Yun Che ayağa kalktı ve "Bu kadar büyük bir şeyi... Bütün bir ömürü etkileyecek kadar büyük bir şeyi benimle konuşmadığın ya da daha önce bana söylemediğine inanamıyorum !! Altın Karga Yıldırım Alev Vadisin'de beni zorladığını unut, şimdi de beni büyük bir evliliğe zorluyorsun! Sen-sen-sen-sen... Küçük Şeytan İmparatoriçe'si olsan bile, bu kadar zorba ve mantıksız olamazsın! "
"... Hıh! Bu tıpkı dilediğin gibi değil mi?" Küçük Şeytan İmparatoriçe başka tarafa döndü Yun Che ile göz temasından kaçınıyordu.
Küçük Şeytan İmparatoriçe'nin 'tepkisi Yun Che'yi kalbinde hafifçe gülümsetmişti. Küçük Şeytan İmparatoriçesi'nin işleri halletme biçimi gerçekten zorbaca, ama bu konu hakkında Yun Che ile görüşmemiş, hatta önceden söylemeyi ihmal etmişti ve bu "keyfi bir tarzda hareket ettiği" için değildi. Kişiliğindeki bir erkekle bir kadın arasındaki ilişki hakkındaki eksikliği ve Yun Che'ye karşı uzun zamandır sürdürdüğü "ilgisizliği" yüzünden Yun Che'ye karşı dürüst olamadı... Yun Che'ye nasıl davrandığına dair ani büyük değişiklik zaten onun için büyük bir sürpriz oldu...
Onu şaşırtarak yakalamış olsa da... Şimdiye kadar biraz büyülenmişti.
Sonuçta, kayıtsızlığından,soğukluğundan ve ona karşı hiçbir duygu belirtmemesinden sonra... Aniden bütün dünyaya evleneceklerini ve düğünün yedi gün sonra olacağını ilan etmek... Yun Che'nin ne kadar güçlü sinirleri olursa olsun bunu anlayamıyordu.
Dünyanın herhangi bir yerinde Küçük Şeytan İmparatoriçe gibi başka bir kadın bulmanın mümkün olmadığından emindi.
Küçük Şeytan İmparatoriçesi onun kalbinde belli ki panikleyiciydi ve kendisine yönelik hislerini zaten itiraf etmişti, ama hâlâ soğuk, kayıtsız bir İmparatoriçe gibi davranıyordu... Dik dik bakmasından, kayan gözlerden ve hafifçe solunum bozukluğundan Yun Che, normal bir genç kadının tatlı ve yumuşak görünüşünü açıkça görebiliyordu. Biraz gülümsedi, hoşnutsuz bir ifade kullandı ve bağırdı; "Sonunda beni dürüstlükle sevdiğini itiraf ettin. Bu bağlamda, gelecekteki kocan olarak elbette sana övgüler yağdırmalıyım. Ancak, karı koca arasında, en azından biraz saygı, hoşgörü,karşılıklı sevgi, ayrılmaz sevgi ve samimiyet olmalı... "
"... Ne demeye çalışıyorsun!" Yun Che'nin söyledikleri, Küçük Şeytan İmparatoriçesinin nefes alışını daha da düzensizleştirirken hemen sözünü kesmesine neden oldu.
"Demek istediğim, benimle evlendikten sonra, daha önceki gibi bana soğuk ve uzak davranamazsın, bunun yerine..."
"Bir şeyleri yanlış anlamış gibisin." Küçük Şeytan İmparatoriçesi Yun Che'nin sözünü bir kez daha kesti ve ciddi bir sesle, "Bu İmparatoriçe seninle evlenmedi, sen... Bu İmparatoriçe ile evleniyorsun!" dedi.
"Uh?" Yun Che aniden şaşkına döndü.
"Hmph!" Küçük Şeytan İmparatoriçe yüzünü çevirdi ve soğuk bir sesle, "Bu İmparatoriçe'nin söyledikleri gayet net. Yedi gün sonra Şeytan İmparator klanıma gireceksin! Ondan sonra, Şeytan İmparator'umun klanına ait olacaksın. Sonrasında... Bizim taşıdığımız çocuğun Soyadı 'Huan' olmalı. Bu İmparatoriçe'nin ve senin evliliğinde gerçekten de, Senin Yun Ailene mi katılıyorum sanıyorsun?"