Ye Qingsheng'in hatıraları gerçekten Ye Xinghan'ın Qingyue'yi kaçırma emrini verdiğini ortaya çıkarmıştı. Ye Qingsheng'in babası, İlahi Salon Efendisi ve Cennetsel Hükümdar, Ye Meixie, bunu bilmiyorlardı. Bunun üzerine Ye Xinghan, Qingyue'ye fazlasıyla değer veriyordu. İlk başta bizzat Asgard'a gelmek istemişti ama aniden gevşemiş olan kaynak sanatı dar boğazı nedeniyle kendi yerine diğerlerini göndermekten başka şansı kalmamıştı.Neden Qingyue'yi yakalamak istedi...
Ye Qingsheng'in hatıralarından Ye Xinghan'ın gerçekten de Qingyue'yi görmediği belli oluyordu! Yarım yıl önce onun ismi bahsedilmiyordu bile.
Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi... Büyüğü?
Yun Che bir süre sessiz kaldı ve ardından bir isim aniden zihninde parladı.
Ling Kun!!
"Jasmine..." Yun Che kaşlarını indirdi ve sordu: "Daha önce Mavi Rüzgar Sıralama Turnuvasındayken Qingyue'nin 'Sırlı Camın Kar Kalbi'ne sahip olduğunu ve aynı zamanda 'Dokuz Kaynak Seçkin Beden'i olduğundan bahsetmiştin. O zaman 'Sırlı Camın Kar Kalbi'nin bu gezegende olmadığından kimsenin bunu anlayamayacağını söylemiştin. Ama eğer birisi 'Dokuz Kaynak Seçkin Beden'i fark ederse..."
"Ye Xinghan'ın 'Dokuz Kaynak Seçkin Beden' yüzünden mi onu kaçırmayı istediğini düşünüyorsun?" Jasmine ilgisizce sordu.
"Aynen öyle." Yun Che onayladı ve devam etti: "Ye Xinghan Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinden bir büyükten Qingyue'nin varlığını öğrendi ancak... Asgard yıl boyunca dünyadan izoledir. Öğrenciler nadiren oradan ayrılır ve Dört Büyük Kutsal Bölge ile de bağları yoktur! Ama Dört Büyük Kutsal Bölge içinde gerçekten de Qingyue'yi gören biri var ve bu kişi... Gerçekten de Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinden!"
"Beş yıl önce sıralama turnuvasında olan Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinden Ling Kun idi!"
"Ye Qingsheng'in hatıralarındaki isimler arasında Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinde en çok 'Ling Kun' ile ilgili hatıralar vardı. Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinde sadece Egemen Kaynak Alemine giren kişiler bir büyük olma niteliği taşıyordu. Ling Kun'un kaynak gücü sadece Altıncı Seviye Tiran Kaynak Aleminde ama çoktan resmi bir büyük olmuş. Bunun nedeni kaynak gücü zayıf olsa da bilge ve taktiksel oluşu... Veya inanılmaz kurnaz ve aşırı sinsi olması. O Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinin 'Düşünce Tankı' olarak davranıyor ve Kılıç Efendisi Xuanyuan Wentian tarafından bile değer görüp aşırı güveniliyor. Diğer büyükler de kaynak gücü zayıf olduğundan onu küçümsemeyip omunla iyi geçiniyorlar... Ayrıca o dışarıda en çok kalan kişi olduğu için geniş bir deneyim ve bilgiye sahip. Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinin ne zaman önemli bir olaya katılması gerekse gönderilen kişi genellikle Ling Kun oluyor!"
Ye Qingsheng'in hatıralarındaki Ling Kun hakkındaki bilgiler Yun Che'nin kalbini soğuttu. Ling Kun'u iki kere görmüştü... Birisi Cennetsel Kılıç Villasında ve diğeride İlahi Anka İmparatorluğundaydı. Cennetsel Kılıç Villasındayken Ling Kun herkesin önünde onu Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesine çağırmışı. O zaman Yun Che'nin kaynak gücü azdı ve ne arka planı ne de bir ünü vardı ama Ling Kun herkesi şok eden ve kafalarını karışan bir eylem yapmıştı. Şimdi Yun Che bunu düşününce bu Ling Kun'un inanılmaz kötücül bir yargılaması olduğunu gösteriyordu.
Yedi Ulus Sıralama Turnuvasında Mutlak Hükümdar İbadethanesinden gelen Ruhsal Usta Antik Mavi aşırı yüksek bir pozisyona sahipti, Güneş Ay İlahi Salonundan Genç Efendileri Ye Xinghan gelmişti ve Yüce Okyanus Sarayından gelen Ji Qinrou hem Feng Hengkong hem de Ye Xinghan'ın bir derecede korktuğu biriydi. Sadece Kudretli Cennetsel Kılıç Villası 'düşük seviyeli bir büyük' olan Ling Kun'u göndermişti... Şimdi düşününce bunun nedeninin Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinin İlkel Kaynak Arkı ile ilgilenmemesi değil de Ling Kun'un yeterince yeteneği olduğunu anlıyordu.