Dahi Doktor Ünvanı

384 57 0
                                    


Yun Che, Su Hongbo'nun sırtına üç parmağını uzatıp, Cennet, Dünya ve Saray Kapıları'nın girişlerine getirdi. Kaynak enerjisi giriş yaptı sonrasında bu üç kaynak girişin durumu Yun Che'nin zihninde çabucak ortaya çıktı.

Su Hongbo'nun üç büyük kaynak girişi uzun zaman önce ciddi bir şekilde yaralanmıştı, ama tamamen sakat kalmamıştı. Sonuçta, Su Hongbo yüz yıl önce geç aşama Hükümdar'dı. Kaynak girişleri bu kadar kolay yok edilebilir miydi? Ancak yaralanma "son derece ciddi" olarak nitelendirilebilirdi, dahası yüz yıl gibi uzun bir sürede kaynak girişleri tamamen engellenmişti. Yaralarını onarmak zordu. Onları açmaya gelince... Cennetlere yükselmek kadar zordu.

Yun Che'nin tıbbi becerileri ile, eğer tüm çabasını harcarsa, o zaman bu üç kaynak girişini tamamen iyileştirebilirdi. Dahası, kazara kaynak damarlara zarar verme riski çok azdı. Ancak, süreç çok uzun zaman alacaktı. Her gün onu iyileştirmesi halinde bile en az yarım yıl sürecekti.

Fakat Yun Che, ilk önce onları açarsa, yaralarını iyileştirir, yaralanmaları onarmak kaynak enerjinin vücuduna yayılabilmesi nedeniyle son derece basit olurdu. Öyle basit ki harici* bir yardıma bile gereksinim duymazdı, vücudu kendi kendini iyileştirirdi... Ama o zamanlar, bu üç kaynak girişi gevşediğinde, Su Hongbo'nun hepsini tamamen zorla açmaya çalışması başarısızlıkla sonuçlandı. Şimdi ise sadece tamamen engellenmediler üstüne ağır yaralar aldılar. Herhangi bir Kaynak uygulayıcıya, ünlü bir deha doktorunun yardımını elde etseler bile,girişleri açmasını istemek temelde imkansızdı.

Yun Che, sadece tıbbi becerilerini kullanacaksa, bunu başarması imkansız olurdu.

Neyseki Yun Che, Cennetsel Bir Hazine* olan Gökyüzü Zehir Sedefi'nin cennetlere meydan okuyan gücüne sahipti.

Gökyüzü Zehir Sedefi'nin kusursuz arıtması altında, sağduyuya meydan okuyan bu tür tıbbi sıkıntılar çocuk oyuncağı olurdu.

"Kardeş Yun, dedemin kaynak girişindeki yaraları nasıl?" diye sordu endişeli bir şekilde Su Zhizhan, Yun Che'nin eylemlerini gördükten sonra umutla doldu.

Yun Che hafifçe gülümsedi. "Endişelenmeyin, Kıdemli Su'nun kaynak girişi yaralanması düşündüğünüz kadar ciddi değil... Kıdemli Su, mümkün olduğunca rahatlayın ve kaynak enerjinizi kullanmayın. Sonrasında bir aura kaynak enerjinize girdiğinde, lütfen herhangi bir şekilde direnmeyin. "

Yun Che'nin sözleri baba ve oğulların yüzünde hoş sürpriz ifadeleri açığa çıkardı. Su Hongbo'yu güldü. "İstediğin gibi yap."

Yun Che zihninde odaklandı ve avucunda yeşil bir güç parladı. Gökyüzü Zehir Sedefin'den gelen üç arıtıcı aura ipliği Yun Che'nin kaynak enerjisini izledi ve Su Hongbo'nun kaynak damarlarına girerek, üç hasarlı kaynak girişiyle eşsiz hassasiyetle temas kurdu.

Su Hongbo'nun ifadesi daima aşırı derecede düzdü, öylesine düzdü ki biraz somurtkanlık içeriyordu. Bunun nedeni, yaralarının ne kadar ağır olduğunu herkesten iyi biliyordu. Kaynak girişlerinin tamamen iyileşeceği günün geleceğinden uzun zaman önce vazgeçmişti. Aksi halde başka ne yüz yıl boyunca acı çekmesini sağlayabilirdi? Tam şu anda vücudu aniden sarsıldı ve gözleri birdenbire genişledi. Gözleri aşırı şok ve inanmama hissi yayıyordu; hatta bütün vücudu şiddetle titriyordu.

Su Hongbo'nun görünüşü Su Xiangnan'ı şok etti. Hayatı boyunca, babasının bu kadar çok duygu ifade ettiğini nadiren görmüştü. "Baba, sorun nedir?"

Su Hongbo, dudakları heyecanla titreyerek başını çevirdi. "Açıldı... Cennet Kapısı, Dünya Kapısı ve Saray Kapısı... Hepsi açıldı!"

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin