"!!.." O da benzer şüphelere sahip olsa da, böyle ciddi bir tonda Jasmine'nin 'iblis' dediğini duyduğunda Yun Che'nin kalbi ve ruhu şiddetle titredi.İblisler! Onlar İlkel Çağ sırasında yaşamışlardı ve Antik Tanrılar ile birlikte İlkel Kaos Alemine hükmetmişlerdi. Onların güçleri, canlılıkları ve maneviyatları insanlığın fazlasıyla üstündeydi... Ve onlar tüm diğer yaşayan canlılardan daha büyük varlıklardı!
Ama Tanrılar ve İblisler açıkça bir milyon yıl önce yok olmuşlardı!!
Ölü tanrılar hiç yoktan arkalarında parçalanmış miraslar bırakmışlardı, ama Jasmine'nin ona söylediğine göre İblisler çok uzun süre önce tamamen yok olmuşlardı ve arkalarında en ufak bir şey bırakmamışlardı.
"Jasmine... Emin misin?" Yun Che sorarken kalbi boğazında kaldı. Eğer Jasmine'nin dedikleri doğru ise o zaman önünde duran bu canavar milyon yıl önce yok olması gereken antik bir efsanevi yaratıktı!!
"Muhtemelen böyle... Ortaya çıkardığı Ebedi Gecenin Hayali İblis Cildi çok güçlü olmayabilir ama inanılmaz derecede saf! Onunki ile Fen Juechen'in kullandığı arasında iki farklı dünya kadar fark var! Eğer birisinin İblis Bedeni ve İblis Ruhu yeteri kadar saf değilse bu kadar saf bir İblis Sanatını kullanması imkansız... Üstelik Ebedi Gecenin Hayali İblis Cildi, Antik İblis Klanı ile birlikte yok olmuş olması gereken bir İblis Sanatı!"
Jasmine'nin sözleri Yun Che'ye devasa ve ağır bir kaya gibi çöktü: "Fen Juechen tarafından kullanılan Ebedi Gecenin Hayali İblis Cildi de muhtemelen ondan geliyor!"
Yun Che: "..."
"Sen kimsin! Bu kralın İblis Sanatını nasıl tanıyabiliyorsun?!" Jasmine'nin sözleri sadece Yun Che'yi değil karanlığın içindeki İblis Egemenini de şok etmişti. Ama gözlerindeki siyah ışık daha da aydınlanmıştı.
"Hmph, ne şaka ama." Jasmine soğukça konuştu: "Ebedi Gecenin Hayali İblis Cildinin çok nadir olduğunu mu düşünüyorsun? Kaynak Gökyüzü Kıtasında senin sanatını kullanabilen on binlerce kişi var!"
Jasmine'nin sözleri açıkça yalandı.
"Ne saçmalık ama!" İblis Egemeni kükrerken sesi öfke doluydu: "Ebedi Gecenin Hayali İblis Cildi benim Ebedi Gece İblis Klanıma ait olan eşsiz bir İblis Sanatıdır ve bu dünyada hala var olan tek İblis Sanatıdır! Göğün altında bu kralın dışında kesinlikle başkası onu kullanamaz!"
"Oh gerçekten mi? Madem bu sanat sadece sana ait, o zaman bu prensesin ilk görüşünde onu tanımasını ve ismini doğru söylemesini nasıl açıklıyorsun?" Jasmine soğukça konuştu.
Ay Katleden İblis Egemeni kısa bir süre afalladı. Ama hemen ardından çevresindeki siyah sis şiddetle dönmeye başlarken karanlık, güçlü bir tsunami haline gelerek Yun Che'yi onlarca adım geriye itti. Aynı zamanda, Yun Che açıkla İblis Egemeninin öfkesinin ona karşı olmadığını anlamıştı.
"Oh demek durum bu... Demek böyle!" İblis Egemeni öfke ile kükredi: "Benim vefasız oğlum... O vefasız ezik!! Bu krala ihanet etmekle kalmayıp bizim klanımızın üstün ve aşılamaz İblis Sanatını insanlara verdi... AHHHHHHHHHHHHHH!! Bu kral... Onu yıllar önce parçalara ayırmalıydı... PARÇALARA AYIRMALIYDI!!"
Boom! Boom! Boom!!
İblis Egemeni kontrolünü tamamen kaybetti ve gücü de çılgınlaştı. Karanlık kaynak enerjisi her yere sıçrarken çevrede kulak delici patlamalar oluştu.
"O ne dedi? Oğlu mu?" Yun Che boş gözlerle sorarken tetikte kaldı. Ama İblis Egemeninin neye kükrediğini anlayamıyordu.
Jasmine alçak ve yavaş bir sesle açıkladı: "Tüm bu sırları çözmek için bir yol bulmamız gerek! Bu dünyada gizlenen başka bir İblis varmış! Bu kesinlikle basitçe garip bir olay değil! Bu tüm İlkel Kaos Alemini şok etmek için yeterince büyük bir olay!"