"Ancak ben, Yun Che, başkalarını öldürmekten zevk alan biri değilim. En azından ben senin gibi insan yüzlü bir canavar değilim İlahi Anka Tarikatı Lideri. Sen kendi bencil arzularını yerine getirmek adına Mavi Rüzgar Ülkemdeki binlerce kişiye zarar vermeyi istedin! Benim Mavi Rüzgar Ülkeme borçlu olduğunuz şeyi size ödetmek için bu kadar uzaktan İlahi Anka İmparatorluğuna geldim. Siz içtenlikle ve dürüstçe söylediğim koşullara uysaydınız tarikatınıza girmeye bile tenezzül etmezdim. Eğer bir ceset görene kadar bunu reddetmeyi sürdürürseniz..."Yun Che'nin ağzı kıvrılarak öldürme niyeti ile dolu soğuk bir gülümseme oluşturdu: "Hangi oğlunun bugün öleceğine garanti veremem!"
Yun Che'nin dünkü söylediği dört koşuldan her biri İlahi Anka Tarikatını aşağılama amaçlıydı. Ve Feng Hengkong'un bu koşulları kabul etmesini düşünmeye bile gerek yoktu, çünkü bunu düşünmek bile onu küplere bindiriyordu. Buna iki oğlunun Yun Che tarafından öldürüldüğü için oluşan nefret eklendiğinde, bu Feng Hengkong irade gücünü kullanarak Yun Che'nin karşısında sakin kalmak istese de bunu yapamamasına neden oluyordu.
Üstelik bu iki günde her gün bir prens Yun Che tarafından ele geçirilmişti. Ama bugün ona karşı kimse harekete geçmemişti ve herkes en yüksek tetikteliğindeydi. Bugünkü durum tamamen önceki iki günden farklıydı; nasıl olur da yine Yun Che'nin istediğini yapmasına izin verebilirlerdi?
Feng Hengkong'un gözleri nefret ateşi ile yanarken alçak sesle haykırdı: "Feilie, Feiran... Ne olursa olsun onu yakalamak için tüm gücünüzü kullanın!!"
Feng Hengkong'un sesi solduğu an Feng Feilie ve Feng Feiran hemen havaya atladı ve Yun Che'nin olduğu yere yaklaştı. İlahi Anka Tarikatının yeni ulu büyüğü ve ikinci büyüğü olarak şu anki büyükler arasında en güçlü kaynak güçlerine sahiplerdi ve ikisi de Tiran Kaynak Aleminin zirvesindeydi. Eğer şanslı koşullardalarsa onların sıradaki asır içinde Egemen Kaynak Alemine geçmeleri bile olasıydı.
"Yun Che, seni velet! Ölmeye hazırlan!"
İkisi de anında havaya atladı, tüm enerjileri kendilerini tutmadan dışarı doğru patladı. Anka alevleri havayı doldururken İlahi Anka Tarikatının yarısından fazlası koyu kırmızı ışığa boğuldu ve onların hızları da kapasitelerinin zirvesine ulaştı. Kaynak enerjileri ve zihinsel enerjileri sabit şekilde Yun Che üzerine kilitlenmişti.
Ancak onların bilmediği şey Yun Che'nin kaynak gücü her ne kadar İmparator kaynak Aleminde olsa da Tiran Kaynak Aleminin baskılayıcı aurasının ona karşı bir etkisi olmamasıydı. Feng Feilie ve Feng Feiran havaya atladığında bu nedenle Yun Che de hamlesini yapmıştı...
Bir an önce kolları göğsünün önünde çapraz şekilde ve yüzünde soğuk bir gülümseme mevcutken, bedeninde enerji dalgalanmaları yoktu.
Ama bir an sonra hareket ettiği gözükmeden bedeni aniden hayali hale gelmişken, başka bir figür bir düzine kadar metre uzakta ortaya çıkmıştı.
Hareketleri o kadar hızlıydı ki sanki bu bir ışınlanma gibiydi!
Bu tür bir hız Tiran Kaynak Alemindeki uygulayıcıların gözlerinin yakalayabileceği limitleri bile aşıyordu. Buna ek olarak, Feng Feiran ve Feng Feilie'nin saldırısı geri çekilmiş, önlerindeki manzara bulanıklaşmıştı. Onlar hedeflerini tamamen kaybetmişlerdi ve Yun Che'ye kilitlenen aura bile tamamen dağıtılmıştı.
İlahi Anka Tarikatındaki büyükler arasında en güçlüleri olan onlar birçok savaşa girmişlerdi, ama o anda ikisinin de yüzünde boş ifadeler vardı. Yun Che'nin konumuna bir kez daha kilitlendiğinde o çoktan eskiden olduğu yerin yüz elli metre uzaktaydı. Üstelik, onlar daha bu yıldırım hızı nedeniyle şok olmadan önce ifadeleri aniden değişmiş ve aynı anda endişeli bir şekilde kükremişlerdi: "On Birinci Prensi koruyun!!"