Ebedi Gece'nin Hayali Şeytan Cildi

338 62 1
                                    

İkisi de, peşpeşe ölümlülerin anlayamayacağı bir hızla kutsal bölgenin derinlerine doğru gittiler.

Yun Che, kaynak enerjilerinin çakışmasının Yüzen Bulut Şehrini etkilemesini önlemek için mesafeyi arttırmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı. Elli kilometre den yüz kilometreye ve sonra yüz elli kilometreye... Geriye baktığında sahil şeridi çoktan görme noktasından kaybolmuştu.

Yun Che üç yüz kilometre sonra nihayet durdu.

Bir takımadaya vardılar. Görüş alanında, gökyüzündeki yıldızlar ya da satranç tahtasındaki satranç parçaları gibi dağınık çok sayıda kayalık ve küçük adalar vardı. Buradaki okyanus esintisi artık nazik değildi. Onların altındaki dalgalar yükseliyordu ve rüzgar kulaklarını sarsıyordu. Saçları bir karmaşaya karışmış ve elbiseleri savruluyordu.

"Burada savaşalım." Yun Che, yüzünü Fen Juechen'e çevirdi. Bu yerde, tüm gücünü kısıtlamadan serbest bırakabilirdi.

"Kendine hoş bir mezar buldun!" Fen Juechen'in gözlerinin beyazları neredeyse tamamen kayboldu ve şeytani, uğursuz bir ışık yayıyorlardı. Yolda, onun öldürme niyeti ve öldürücü aurası Yun Che'ye tamamen kilitlenmişti, yolculuk boyunca birazcık bile azalmadı. Bu da Yun Che'nin bütün zaman boyunca kalbinin arkasında asılı duran zift siyahı bir bıçak olduğunu hissetmesine neden olmuştu.

"Bugün beni öldürmekten çok eminsin gibi görünüyor." Yun Che'nin bağlanmış saçları çoktan gevşemişti. Karanlık saçları, güçlü okyanus esintisinin hücum etmesiyle çırpınıyordu, Fen Juechen'in kasvetli aurasından tamamen farklı bir nezaket ve zerafet gösteriyordu.

"Yanan Cennet Klanımda yetmiş bin kişi vardı... Babam, ustam, büyükbabam... Hepsi senin tarafından öldürüldü! Aramızdaki düşmanlık ve sana karşı duyduğum nefret aşılmaz bir uçurum gibi! Hayal edemeyeceğin cehennemi yaşadım, bu yüzden seni öldüreceğim!"

"Şimdiye kadar hayatta kalmaya çalışmamın nedenlerinden biri, seni on binlerce parçaya ayırmak! Bugün, sadece kan borcunu ödemeyeceğim, aynı zamanda sana çektiğim acıyı tattıracağım! "

Fen Juechen kükredi; yüzündeki ifade korkunç derecede acımasızdı ve onu çevreleyen siyah enerji huzursuzca hareket ediyordu.

"Hayal edilemez bir cehennem?" Yun Che dalga geçerek, "Önümde 'cehennemden' söz etmeye layık hiç kimse yok, buna sende dahilsin! Hayatım boyunca öldürdüğüm insanlar, senin hayatın boyu gördüğün insanlardan fazla. Yetmiş bin kişilik bir nüfusa sahip küçük Yanan Cennet Klanını neredeyse unuttum. O zamanlar, o insanları öldürdüğüm zaman gelecekteki sıkıntılardan kurtulmak için tamamen yok etmiştim."

"Sana gelince, eğer hayatını kurtarmak isteyen Küçük Halam olmasaydı, şu an kemiklerin toz haline getirilmiş olurdu. Seni bağışladığım için bana teşekkür etmedin, sana verdiğim hayatı bağrına basmayıp beni öldüreceğini iddia eden garip bir öz güvenle geri geldin. Hahahaha, seni birkaç yıldır görmedim, ancak hiç büyümemiş veya gelişmemişsin. Hâlâ sadece kibirli, gururlu, fakir bir aptalsın!"

Mn? Hayatta kalmasının nedenlerinden biri mi?

Bu, öldürmek istediği başkaları olduğu anlamına mı geliyor?

Esen okyanus esintisi o anda aniden durdu. Okyanusun yüzeyi de tamamen durdu, tüm dünya aniden ölümsüz bir sükunete daldı ve artık hiçbir ses çıkmıyordu. Fen Juechen'in vücudundan çıkan siyah enerji neredeyse gökyüzüne tırmandı. Gözleri sonsuz bir uçurum gibi zift siyahıydı. Yun Che'nin konuşması son derece şeytancaydı ve Fen Juechen'in öldürme niyeti ve nefreti çılgınca patlamıştı ve yanıyordu!

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin