Yüce Okyanus Sarayının Yedi Muhterem Olan'ı, Güneş Ay İlahi Salonunun Beş İlahi Elçi'si, Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinin Üç Kılıç Eşlikçisi ve Mutlak Hükümdar İbadethanesinin On İki Ruhsal Efendisi... Bu kişiler kutsal bölgelerdeki büyüklerden daha yüksek seviyede olan varlıklardı."... İlahi Anka Şehrinde olduğum o senede birçok insanın Kıdemli Antik Maviye 'Ruhsal Efendi' olarak seslendiğini duymuştum, bu nedenle de bunun Mutlak Hükümdar İbadethanesinden gelen biri için söylenen özel bir unvan olduğuna inanmıştım. Ama eğer dediğin bu şekildeyse o zaman Kıdemli Antik Mavi On İKi Ruhsal Efendiden biri mi?" Yun Che sordu. Kalbi giderek daha hızlı atmaya başlamıştı... İlahi Anka Şehrinde olduğu o yıl Antik Mavinin statüsünün Mutlak Hükümdar İbadethanesi içinde kesinlikle düşük olmadığını tahmin etmişti, çünkü Hengkong ve diğerleri ona farklı şekilde davranıyordu. Kibirli Ye Xinghan ve eksantrik Ji Qianrou bile onun huzurunda saygılılardı ve düşüncesizce davranmaya cüret etmemişlerdi. Üstelik Mutlak Hükümdar İbadethanesi Yuanba'ya Zalim İmparatorun İlahi Damarları nedeniyle yüksek bir değer veriyordu. Aslında gelişimine kılavuzluk eden Antik Mavi ile birlikte kendi gücü ve statüsü de olunca sıradaki Aziz Efendi olma olasılığını simgeleyen şeyler bile vardı.
Ama şu an 'Ruhsal Efendi' sözlerinin aslında ne kadar harika olduğunu öğrenmişti!
"Aynen öyle, aynen öyle!" Yuanba hemen onayladı: "Ustam On İKi Ruhsal Efendiden biri. Ve on ikisi arasında beşinci sırada yer alıyor."
"Demek böyle." Yun Che yavaşça onayladı. Antik Mavi sadece Ruhsal Efendilerin içinde olmakla kalmayıp beşinci sıraya da yerleşmiş biriydi...
Yani Antik Mavi aslında tüm Mutlak Hükümdar İbadethanesindeki altıncı sıradaki adamdı! O Yun Che'nin beklediğinden çok daha korkutucuydu.
Yun Che'nin gözlerinde garip bir parlaklık sessizce ortaya çıktı ve uzaktaki Antik Maviye kitlendi. Fısıldadı: "Yuanba, bunu daha önce hiç sormadım ama ustanın kaynak gücü seviyesi nedir?"
"Dokuzuncu Seviye Egemen Kaynak Alemi." Yuanba tereddütsüz bir şekilde cevapladı. Ardından göğsüne hafifçe vurup devam etti: " Geçmişte ustamın aşırı güçlü olduğunu hissediyordum ama eğer bana on sene daha verilirse onu kesinlikle aşacağım, hehehe."
Antik Mavi onların arkasında kafasını hafifçe sallarken gülümsedi, ifadesi bıkkınlık ve gururun karışımını sergiliyordu.
Bir usta olarak öğrencisinin kendisini geçmesi büyük bir rahatlık ve hatta gurur verirdi. Ancak bin seneden uzun süre yaşayıp dünyanın zirvesindeki bir seviyeye ulaşmak onun için aşırı zor bir şey olmuştu... Ancak Yuanba o kadar garip biriydi ki Temel Kaynak Aleminden bugünkü Egemen Kaynak Alemine ulaşması kısa birkaç senesini almıştı. Üstelik şu an bile gelişim hızı Aziz İmparatoru bile şok eden cinsteydi.
Yuanba için Antik Maviyi geçmek belki de on sene bile almayacaktı. Ve o zaman geldiğinde otuz yaşında bile olmayacaktı.
Otuz yaşında bile olmayan bir öğrencinin bin yaşındaki bir yaşlı ustayı geçebilmesi konuyken nasıl olur da bıkkınlık hissetmezdi?
"Ustan bu kadar güçlüymüş. On ikinin diğerleri de ustan kadar güçlü mü?" Yun Che sordu.
Bir gücün iç çalışmalarını özellikle de en yüksek seviyedeki güçleri ile alakalı sorular sormak aşırı kaçınılması gereken bir şeydi... Bu bilhassa Mutlak Hükümdar İbadethanesi ve Dört Büyük Kutsal Bölge için geçerli bir şeydi. Ancak Yuanba, Yun Che'nin sorusu karşısında sıkıntı yaşamadan cevaplarken tereddüt bile hissetmemişti: "On İki Ruhsal Efendi güç bakımından sıralanır. En güçlüleri Ruhsal Efendi Keskin Acı, Ruhsal Efendi Dokuz Ağıt ve Ruhsal Efendi Tarafsız Kalp kudretli onuncu seviye Hükümdarlar!"