Yun Che dönmedi.İlahi Anka İmparatorluğuna geldiğinden beri görmekten en çok korktuğu kişi Xue'er idi.
Bunu yapmak istememesinden değildi, bunu yapamadığından ve buna cüret edemediğindendi.
Üstelik ne zaman Anka Şehrine girse ve Anka Tarikatından birini öldürse daha fazla Xue'er'in karşısına çıkamayacak hale geliyordu.
O Anka Tarikatının bir üyesi olmanın yanı sıra Hengkong'un kızıydı. Üstelik tüm İlahi Anka İmparatorluğunun göz bebeğiydi... Aynı zamanda kalbindeki en yumuşak noktada yer alıyordu. Şu anki İlahi Anka İmparatorluğu yolculuğu sırasında kalbindeki en büyük 'engel' oydu.
"Xue'er..." Yun Che usulca mırıldandı. Kalbi İlahi Anka Tarikatı karşısında korku veya titreme hissetmese de şu an karmaşa içindeydi.
Xue'er'in giydiği kar elbisesi kavurucu sıcaklığın oluşturduğu dalgalar nedeniyle titriyordu ve karlı elleri ağzını yoğun şekilde kaplıyordu. Cennetteki perilerin bile kıyaslandığında soluklaştığı mutlak güzelliği şu an akan göz yaşlarına boğulmuştu.
Yun Che'nin esen rüzgar kadar yumuşak sesi duygularını daha fazla bastıramadı. Ancak bu Xue'er'in içindeki tüm duyguların aynı anda patlamasına neden olurken yüksek sesle ağlamasını ve göz yaşları gece göğündeki parlayan yıldızlar gibi akmaya devam ederken Yun Che'ye doğru atılmasını sağlamıştı.
O anda, gökyüzündeki araf alevleri, Anka Şehrindeki anormallikler ve tüm şehri gölgesi altına alan büyük tehdit onun tarafından unutulmuş gibiydi. Yaşlar ile dolan gözleri içinde Yun Che hariç her şey kaybolmuştu.
"Prenses Kar..."
"Xuer'er, ona yaklaşma!!"
Xue'er'in gelişi herkesi şaşırtmıştı. Ancak onun akıl almaz hareketleri herkesin dehşet içinde solgunlaşmasına neden olmuştu.
Aşağıda birkaç bin tane şok olmuş haykırış aynı anda yayıldı ama Xue'er'in hareketlerini durduracak bir şey yapamıyorlardı. Kar kıyafetleri dalgalanırken Yun Che'ye ateş böceği gibi ilerledi ve arkasından ona sıkıca sarılırken ağlayan yüzü Yun Che'nin omuzlarına gömüldü. Gözlerini kaparken sadece Yun Che'nin sahip olduğu korku ve aurayı içine çekti: "Büyük Kardeş Yun... Gerçekten... Rüya görmüyor muyum... Büyük Kardeş Yun..."
"..." Yun Che'nin tüm bedeni sıkılaştı. Tüm İlahi Anka Şehrine baskı yapan şeytani aura kaybolurken bir haykırış yankılandı. Bu bir kabarcık gibi kontrolsüzce patladı. Kızgınlığı kini, nefreti ve intikam isteği bile bu sıcaklık ve yumuşaklık hissi tarafından sarıldı.
"Prenses... Prenses kar..."
"N.. Nnenenenene..."
"Neler... Neler oluyor? Tam olarak neler oluyor?"
......
İlahi Anka Tarikatındaki herkes şok olmuştu. Sersemlemişken kafalarını kaldırıp boş boş Yun Che ve Xue'er'in birbirine sarılmasını izliyorlardı. Ağızları tamamen açıktı ve gözleri neredeyse yerlerinden fırlayacak kadar genişlemişti.
Xue'er... İlahi Anka Tarikatının göz bebeği ve İlahi Anka İmparatorluğuna bahşedilmiş kutsal bir hazine olan tek prensesi... Üstelik İlahi Anka Ruhunun tek gerçek varisi ve gelecekteki Anka Tanrısı idi!
Yeteneği, statüsü, zarifliği, soyu ve güzelliği göğün altında eşsizdi. Prenses Kar gibi bir karakter İlahi Anka İmparatorluğu içinde tüm tarikatın en yüksek korumasını ve ilgisini alan peri masalı gibi bir varlıktı. On üç yaşına girmeden önce Atasal Anka Tanrısının kendisi onu korumuştu. Hengkong'un bile onunla karşılaşması zordu. On üç yaşına girdiğinde değerli prensler ve büyükler bile ona yaklaşamıyorlardı.