Not:Selam Normalde yeni Bölümü Toplam kitap Oyu 1000 olunca Atacaktım Ama görüyorum ki tek bir bölümü 25-50 arasında hatta daha fazla okunma olmasına rağmen hâla 1000 oy olmadı yazık gerçekten çok yazık bundan sonra benim gözümde bu Platformun pek bir değeri kalmadı gözümde kıymetli bir eşyamı çöpe atmaktan başka birşey olmuyor gerçekten çok yazık ne deyim ki bundan sonra bu kitabı bitirip gitmeye çalışacağım bir daha da bu platformda hiç bir kitaba yer vermek istemiyorum yeni bölüm aralığı ise istediğim zamanda gelecek bu saatten sonra da oy verinde demiyorum umrumda değil benden bu kadar ..
Dört İlahi Anka Büyüğü aynı anda saldırdı. Yükselen Anka alevleri nedeniyle hava anında koyu kırmızıya boyandı ve sanki bir volkan patlaması yaşanıyormuş gibi gürledi.
Yun Che'nin yüzündeki küçümseyici gülümseme değişmeden kaldı ve dört Anka Büyüğü yaklaşırken o da harekete geçerek aynı tipte koyu kırmızı ateş aurasını serbest bıraktı. Sadece bir tanesini değil hepsini hedefliyordu!
Dört Anka Büyüğünün hepsi Yun Che'nin kendilerine doğru dehşet verici ve şiddetli bir aura ile yaklaştığını gördü.
Bu manzaraya şahit olduklarında çevredeki İlahi Anka Tarikatı üyeleri küçük bir haykırış attılar. Anka Büyükleri olarak hepsi sakin ifadelere sahipti ve bazıları küçümseyici bir şekilde burnundan solumuştu: "Hmph, ardıl görüntüler ile harekete geçiyor..."
Yoğun ve yakından olan savaşlarda ardıl görüntüler rakibin bir anlığına konsantrasyonunu kaybederek pasif hale geçmesine ve en sonunda da savaşı kaybetmesine neden olabilirdi. Ancak birisinin kaynak alemi yükseldikçe deneyimleri de giderek genişliyordu, bu nedenle gerçek bedenin konumunu ruhsal algılamalarını kullanarak belirleyecek kapasiteye ulaşıyorlardı. Yani Tiran Kaynak Alemi gibi yüksek seviyeli birine karşı birisi özel bir tür ardıl görüntü tekniği kullanmadığı veya ardıl görüntü kullanma konusunda uzman olmadığı sürece bu kullanıcıya yarar sağlamak yerine... Zarar bile getirebilirdi.
Ama bir an sonra onların ifadeleri dramatik bir şekilde değişmişti...
Çünkü ruhsal algılamalarını kullandıklarında dört Yun Che'den yayılan auranın tamamen aynı olduğunu fark ettiler! Ve hepsi aşırı güçlüydü...
Sanki hepsi gerçek beden gibiydi!!
BOOM!!
Dört Anka Alevinin patlama sesi birleşti ve havaya yükselen alevlerin göz alıcı ışığı gökyüzünü koyu kırmızıya boyadı. Bazı kaynak gücü zayıf olan İlahi Anka Tarikatı öğrencileri hızlıca geri çekildi. Güçlü Anka alevlerinin ortasında Yun Che'nin dört bedeni soldu... Saldıran dört 'Yun Che' aslında sadece ardıl görüntülerdi!
Dört Anka Büyüğü saldırıya uğradığı anda başka bir göz alıcı ışık da başka bir yerden geldi ve bu ışığın hızı gökyüzünde kayan yıldızlar kadar hızlıydı. Feng Hengkong ve diğer büyükler bu beşinci 'ardıl görüntünün' varlığını fark ettiklerinde o çoktan kafalarının üzerine kadar gelmişti... Tepki veremeyecekleri kadar hızlıydı.
Anka Alevlerinin patlamasının ardından sefil bir çığlık duyuldu. Yun Che'nin sağ eli sıkıca bir kişinin boğazını tutuyordu; Yun Che kolunu kaldırırken o kişi de yerden kalkıyordu.
"O... On Dördüncü Prens!!"
Yun Che'nin kaldırdığı kişi... İlahi Anka Tarikatının On Dördüncü Prensi Feng Xiluo idi!
Dört Anka Büyüğünün saldırıya uğradığı an ile Feng Xiluo'nun Yun Che'nin ellerine düştüğü an arasında sadece bir yıldırımın parlaması için yeterli zaman vardı. Yun Che onu yerden kaldırdığında Anka alevleri ile saldıran dört büyüğün hamlesinden bu yana bir nefesin onda biri zaman bile geçmemişti.