"Kı... Kıdemli lütfen bekleyin!" Ye Guying panikledi: "Kıdemlinin emrine uyarak hemen ayrılacağız ve kıdemliyi daha fazla rahatsız etmeyeceğiz..."Ye Guying'in ifadesi ve gözleri çoktan sakinliğini kaybetmişti... Sesi bile fark edilir bir şekilde titriyordu. Siyahlı adama sesleniş biçimi de 'seçkin olan'dan Kıdemli'ye dönüşmüştü. Dünyaya tepeden bakan orta seviyeli bir Hükümdar olan Ye Shi Güneş Ay İlahi Salonunda yüce bir pozisyona sahip olmasına rağmen bu adamın oluşturduğu küçük alev tarafından hiçliğe karışmıştı. Bu güç çok dehşet verici ve anlaşılmazdı...
Akıl almaz eziciliğe sahip aurası sadece auraydı ama Ye Shi'nin yok oluşunu otuz metreden açıkça seyretmişlerdi! Bu güç onların hayal ve bilgisini tamamen aşıyordu! Bir orta seviyeli Hükümdar'ı bu kadar kolay hiçliğe karıştırmayı Aziz İmparator, Denizlerin Egemeni, Cennetsel Hükümdar veya Kılıç Efendisi bile yapamazdı ve Kaynak Tanrılığına yarım adım atmış tek şey olan Anka Ruhunun bile bunu yapacak gücü yoktu!
İlahi Ankanın gücü tarafından oluşturulan Anka alevleri göğü kaplasa da orta seviyeli bir Hükümdar buna karşı koyabilirdi.
Ama bu siyahlı adam bu ateşi sadece elini sallayarak yapmıştı.
Alevlerin gücü ve yoğunluğu hayal edilemeyecek seviyedeydi! Onun içerdiği kanunlar onların anlayabildiği sınırlardan bir iki alem daha yukarıdaydı!
Bu dünyada nasıl böyle dehşet verici biri olabilirdi!
Şimdi düşününce, ayrılmalarını istemesinin nedeni Güneş Ay İlahi Salonundan korkması değildi... Açıkça onlara elini sürmeyi bile çok görmesiydi!
"Hmph!" Siyahlı adam hafifçe burnundan soludu ve avucundaki buz mavisi alev sallandı: "Demin gitmenize izin verdim ama siz beni provoke edip on bin yıllık öldürmeme yeminimi bozdurdunuz. Şimdi gitmek mi istiyorsunuz? Nasıl olur da sizi kolayca bırakırım?!"
Siyahlı adamın sesi artık su gibi sakin değildi, içinde kızgınlık vardı ve açıkça bu kızgınlığın nedeni sözünü bozmasıydı! Ağzından gelen 'on bin yıl' sözü herkesi sersemletmişti... Bu korkunç yaşlı adamın ömrü... On bin yıldan uzundu!
On bin yıllık ömrü olması için, bu korkunç adamın nasıl bir alemi olmalıydı?!!
Buz mavisi alev siyahlı adamın avucunun içinde biraz dans etti ve bundan dolayı Ye Guying ve diğerlerinin kalpleri sıkıştı. Ye Shi'nin sefil bir şekilde yok olması oların zihninde kabus gibi yeniden ortaya çıkmıştı ve onlar da aynı şekilde ölmek üzerelerdi!
"Kıdemli, lütfen sakinleşin!" Ye Guying ellerini kenetledi, diz çöktü ve mütevazi ve paniklemiş bir şekilde konuştu: "Ne kadar kendimizden emin olursak olalım kesinlikle Kıdemli'yi gücendirmeye cüret edemeyiz. Biraz önceki gerçekten sadece Güneş Ay İlahi Salonuna döndüğümüzde bir açıklama verebilmek içindi. Bu nedenle gücümüzü Kıdemli ile ölçmek istedik... Büyük Ye Shi'nin kıdemlinin elinde ölmesinin nedeni yeterince iyi olmaması. Bu konuda Kıdemli suçlanamaz. Ben, Güneş Ay İlahi Salonunun Dokuzuncu Büyüğü olarak, Kıdemli bugün merhamet gösterip bizi bırakırsa Güneş Ay İlahi Salonumuz Büyük Ye Shi'nin ölümü nedeniyle sizi sorumlu tutmayacak... Ve öğrenciniz ile aramızdaki düşmanlık da tamamen son bulacak..."
Güneş Ay İlahi Salonunun en güçlü on büyüğünden biri olan Ye Guying yıllardır böyle mütevazi bir tavır sergilememişti. Ama siyahlı adamın önünde nasıl olur da normal tavrını sergilemeye cüret edebilirdi? Yere çökmek için bile beklememişti çünkü karşılarındaki adamın onları öldürmesi elini sallamak kadar kolaydı! Ve öldürme arzusu çoktan uyanmıştı! Eğer gerçekten saldırırsa... Ye Shi karşı koyacak yeteneğe bile sahip olmadığından onlar da bunu yapamayacaktı! Ölmekle kalmayıp boşa ölmüş olacaklardı!