Murong Qianxue

380 64 1
                                    


Xue'er'e Asgardı gezdirdikten sonra Yun Che Donmuş Son İlahi Salonuna geldi ve Murong Qianxue ve diğerlerini orada bekledi.

Donmuş Bulut İlahi Salonunun kapısı Güneş Ay İlahi Salonundan gelenler tarafından yok edilmişti ve bu nedenle artık kapalı değildi. Bu kısa sürede Yun Che onu yenileyecek bir yol bulamamıştı. İlahi salona girdikten sonra ilk önce tüm gücü ile bir kaynak bariyeri oluşturmuştu, çünkü birazdan olacaklar kesinlikle başkalarına sızmamalıydı.

"Asgard Efendisi, biz hazırız." Murong Qianxue ciddi şekilde konuştu.

"Pekala." Yun Che altısının önünde durdu ve auralarını hissedip onayladı. "Sizi güçlendirmek için kullanacağım yöntem düşündüğünüz kadar gizemli değil. Eğer tarif edersem bu oldukça basit ve yapacağım şey yeterli güce sahip tıbbı haplar kullanarak sizin kaynak gücünüzü zorla yükseltmek."

Sözlerini bitirdikten sonra Yun Che elinde bir Derebeyi Hapı tuttu.

O anda Derebeyi Hapından aşırı güçlü bir tıbbi enerji yayıldı ve bir anda salonun her köşesini doldurdu. Salon Asgardın altında yer alıyordu ve Asgarddaki her yerden daha soğuktu. Ancak Derebeyi Hapının tıbbi enerjisinin ardından hava hafif ılık bir his taşımaya başlamıştı.

Altı kızın zihinsel güçleri sarsıldı ve çevrelerindeki buz ruhları bile anormal bir şekilde hareketlenmeye başladı.

Bu tek bir hapın oluşturduğu tıbbi güçtü ancak bu ölçüde değişime yol açmıştı; bu ne daha önce gördükleri ne de duydukları bir şeydi. Murong Qianxue parmaklarını uzattı ve parmak uçları Derebeyi Hapı ile temas ettiğinde sanki elektrik tarafından şok edilmiş gibi kendinden geçti: "Bu nasıl zalimane bir tıbbi güç!"

Asgard kızları zaten bu akıl almaz güçlü tıbbi enerji nedeniyle şaşırmıştı ve Murong Qinaxue'nin tepkisi onların şokunu şiddetlendirmişti. Chu Yueli sordu: "Asgard Efendisi bu da nedir?"

"Bunun ismi Derebeyi Hapı ve aşırı şiddetli ve güçlü kırk dokuz malzeme kullanılarak üretiliyor. Aşırı yüksek seviye ve yoğun bir enerji barındırıyor. Eğer birisi tamamen onun içindeki gücü emer ve enerjisini kaynak damarlarına aktarırsa gücünü aşırı yükseltebilir. Bunun ardından birkaç ay da temellerini istikrarlı hale getirmesi gerekir." Yun Che açıkladı.

"Demek olay bu! Böyle güçlü bir tıbbi enerji ile etkileri de inanılmaz olmalı!" Feng hanyue heyecanla konuştu.

"Asgard Efendisi..." Murong Qinaxue'nin kaşları hafifçe çatıldı. İleri adım attı ve merakla sorudu: "Bu Derebeyi Hapının içindeki enerji gerçekten de inanılmaz derecede şaşırtıcı. Biraz önce bir anlığına gözlemlesem de içindeki enerji eğer yayılırsa tüm Asgardı anında yok etmek için yeterli olacağına eminim."

"Ah!!" Feng Hanyue şaşkınlıkla haykırırken Chu Yueli ve diğerleri de sersemledi.

"Kendimizi küçültüyor değiliz ancak böyle güçlü bir tıbbi enerji arıtma sürecinde çok uysal hale gelse de bu kesinlikle şu anki seviyemiz ile emebileceğimiz bir şey değil. Eğer onu doğrudan alırsak kaynak gücümüzü yükseltmek imkansız olur ve bize aşırı ciddi sonuçlar getirir."

Muronq Qinaxue'nin kaynak gücü altısı arasında en güçlüydü. Onun sözleri böyleyken diğer altısından bahsetmeye gerek bile yoktu.

Yun Che reddetmedi ve anında onayladı : "Kıdemli Efendi Murong haklı. Kırk dokuz malzeme içinde zalimane ve şiddetli bir enerji içermeyen bir tane bile yok. Bu hap zaten normalde birisinin gelişimi sırasında karşılaşacağı alem darboğazını aşmak için kullanılıyor. Eğer birisi içindeki enerjiyi zorla almak isterse burada en güçlü kaynak gücüne sahip olan Kıdemli Efendi Murong seviyesindeki biri bile ağır yaralanır. Ve eğer kaynak gücü biraz daha zayıf olan Hanyue ile Hanxue gibi kişiler alırsa bunun sonucu kaynak damarlarının yok olması olur."

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin