"Sen sözümü kesmek için izin değilsin!" Yun Che'nin ifadesi ciddiydi, ama hızlı bir şekilde "Sen o kadar harika değil miydin?" diyerek devam etti: "Otoriten gün geçtikçe azaldı, Koruyucu Ailelerin ve Dük Sarayları'nın birçoğu kendi bencil hırsları için sana ihanet etti ve yüzlerce yıldır Dük Huai Sarayı'na karşı savaştın... Dışarıda sakin ve huzurlu görünmesine rağmen, Dük Ming'in bütün iplerin başını çektiği, faciadan Şeytan İmparator Klanının nihai haysiyetini koruyabildiğiniz gerçeği geçen yüz yıl boyunca zaten Hayali Şeytan Ülkesi tarihindeki en etkileyici başarıydı ve bu dönemde geçen her gün zorluklarla, baskılarla ve sinir bozucu durumlarla dolu olmalıydı... Hepsi anlaşılamaz bir adam yüzündendi.""Altın Karga Yıldırım Alev Vadisi'nden bir saç telin zarar görmeden kaçmayı başardın. Buna ek olarak, yaptığın ilk şey intikamını almaktı, Dük Huai Sarayı'nın tamamen kökünden söküp atılmasındaki kanlı meselelenin sorumluğunu alan sensin. Dük Huai Sarayı bağışlanamazdı! Köklerini kurutma sürecinde bir sürü masum insan öldü... Ama ölenlerin destekçisi yoktu! Gerçekten acımasız ve kararlı bir hükümdar, onları herhangi bir vicdan azabı olmadan öldürürdü, fakat senin gibi acımasız ve soğukkanlı olmayı temel olarak beceremeyen biri, emri yüzünden ölen masum görevlilere karşı kendini uzun ve kasvetli bir karanlığa hapseder. İşte bu yüzden her gün seni ziyaret edip çeşitli kışkırtmalarda ve sataşmalarda bulunuyordum... Yüklerini paylaşmaktan acizim ve bu dikkatini dağıtmak için yapabileceğim tek şey, umarım o kasvetli karanlık yerden olabildiğince erken kurtulur ve kendini affedersin."
Küçük Şeytan İmparatoriçesi: "..."
"Bunun sadece benim tahminim olduğunu düşünme... Birçok masum insanı katletmenin ve onları mezara erkenden göndermenin ne anlama geldiğini açıkça anlıyorum, çünkü daha önce benzer şeyler yapmıştım, sayısız masum zehirli ellerimin altında düştü! Bundan sonra da, bu eylemi bir çok kez tekrarladım ve artık hissizleştim, ilk kez yaptığımda... O karanlığı, depresyonu ve acıyı, hayatımın geri kalanı boyunca unutamam! Ancak sen, bu yüz yıl içinde kişisel olarak birçok insanı öldürdüğün halde, detaylı araştırmamdan sonra aralarında hiçbir masum olmadığını keşfettim. Dük Huai Sarayı'nın bu şekilde ortadan kaldırılması, hayatında böyle bir şey yaptığın ilk sefer... Ondan sonra çektiğin acıyı bütün Hayali Şeytan Ülkesi bilmese de, ben biliyorum!"
"Algılayamadıkları için değil, düşüncelerinin bile bu yönden bakmayacağını biliyorum, çünkü endişe duydukları şey neticede kendi umutları, ancak benim endişelendiğim şey sensin!"
"Altın Karga Yıldırım Alev Vadisine girmeden önce, seni kurtarmak için kendi hayatımı hiçe sayıp Dük Huai ile doğrudan çarpışmam dahil ölmüş Büyükbabama, Aileme ve Klanıma yaptıkları... O gün benim için yalnızca bir figürdün ve o figür Küçük Şeytan İmparatoriçesiydi! Gururumun cennetlerden daha yüksek olduğunu ve kemiklerimin kayadan daha dirençli olduğunu itiraf ediyorum, bu yüzden kesinlikle herhangi birine sadakat etmeyeceğim, ancak dedemin isteği ve ailemin güvenliği için sana sahip olduğum en büyük sadakati gösterdim!"
"Altın Karga Yıldırım Alev Vadisi'nden çıktıktan sonra senin için yaptığım her şeyin 'Küçük Şeytan İmparatoriçesi' gibi üç kelime ile hiçbir ilgisi yoktu, senin içindi! Seninle ilgili her şeyden endişelendim... Hatta "Küçük Şeytan İmparatoriçesi" statünden nefret ediyordum, çünkü çok fazla acı ve öfkelenmene sebep oluyor ve ilk olarak sana yaklaşmamı inanılmaz derecede zor kılıyor! "
"..." Küçük Şeytan İmparatoriçesi'nin dudakları hafifçe titredi, ancak onlardan tek bir ses çıkmadı.
"Küçük Şeytan İmparatoriçe" unvanını ve aynı zamanda Küçük Şeytan İmparatoru'nun ölümünden sonra seni zorlayan kader ile senin Şeytan İmparatoru Klanının nihai haysiyetini ve şanını taşımaktan başka seçeneğin yoktu. Bu yüzden, üzerinize ağır gelen bu ağır yükten nefret ediyorum, kimse, hatta ben bile , verdiğin kararlara ya da Şeytan İmparator klanı'nın uğruna yaptığın eylemlere müdahale edemem... Her ne kadar yalnızca üç yılın kalsa da, hala kendin için yaşayamazsın ve Şeytan İmparator klanı adına yaşamak zorundasın."