"Bu nedenle devam edin ve rahat oldun. İmparatoriçe eşim bunu istediğinden dolayı Cennetsel Kılıç Villasına sorun çıkarmak ile ilgilenmiyorum. Ben onun sizin seviyenize inmesine izin vermem. Aksi halde öteki dünyada atası ile karşılaştığında utanç duyar!"Ling Tianni ve Ling Yuefeng'in yüzleri kasıldı; onlar yun Che ve İmparatorluk Ailesine ödemeleri gereken bedel için kendilerini hazırlamışlardır. Ama bu bir 'affediş' haline gelmişti. Bu tür bir affediş onları hayrete düşürürken aynı zamanda fazlasıyla utandırmıştı...
Ling Tianni gözlerini kapadı, yüzünde duygusal acılar parladı. Her ne kadar gücü bir numara olan İlahi Anka Ülkesine karşı olsalar da villa kapılarını mühürlemek en bilgece şeydi. Hareket etseler bile Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesini kurtarmaya söz veremezlerdi ve sadece villaların çöküşünü hızlandırırdı. Ama nedeni ne olursa olsun veya karşılarında nasıl zorluklar olursa olsun gözlerini kapatarak sözlerinden döndükleri gerçekti.
"İmparatoriçe Cang Yue emsalsiz bir sağduyuya ve ova kadar geniş bir kalbe sahip, onun şu anki ünü ve prenstiji önceki İmparatoru fazlasıyla aşıyor. Gelecekteki başarıları limitsiz olacak. Mavi Rüzgar Ülkesinin böyle bir İmparatoriçe tarafından yönetilmesi gerçekten bir lütuf. Ben, Ling Tianni, temiz vicdanlı bir hayat yaşadım... Ama rahatlık düşüncesi nedeniyle İmparatorluk Ailesini, Donmuş Bulut Asgardı ve hatta kendi atamı bile hayal kırıklığına uğrattım." Ling Tianni'nin sesi pişmanlık doluydu. "Her ne kadar İmparatoriçe Cang Yue'yi görmek için yüzüm olmasa da hatalarım sonsuza kadar unutulmayacak ve aynı hataları yapmaya da devam etmeyeceğim. Yarın bizzat Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesine giderek İmparatoriçe Cang Yue'den..."
"Unut bunu!" Yun Che elini kaldırdı ve affetmez şekilde Ling Tİanni'nin konuşmasını böldü: "İmparatoriçe eşim şu an fazlasıyla meşgul ve seninle görüşecek zamanı yok. Ayrıca seni veya Cenetsel Kılıç Villasından birini görmek de istemiyor! Ling Tianni, senin de bu iki yüzlü davranışlarını bırakman gerek! Bunları söyleme nedenin Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesinin savunulmuş olması ve eğer Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesi bunu isterse, İmparatoriçe eşim bunu istediği sürece, sizin Cennetsel Kılıç Villanızı istediğim zaman dümdüz edebilirim! Eğer İmparatorluk Ailesi yok olup ben de ölseydim... Şu an yüzün bu şekilde olur muydu?!"
Ling Tianni'nin dudakları titredi ve sessizleşti.
"Kendi ulusu yok edilirken umursamayan ve imparatoriçe eşim kanı ve göz yaşı ile dokuz kez yalvarmasının ardından bile umursamaz kalan biri zaten onur ve utançtan yoksundur. Senin sözde utanç ve özrün gözümde bir anlam ifade etmiyor ve bunun bir şakadan farkı yok!" Yun Che'nin gözleri buz gibi soğuktu ve sesi de kemiklerine kadar ürpermelerine neden olmuştu. Merhametsiz bir şekilde konuştu: "Eğer bu üç senede Mavi Rüzgar Ülkesinin yok oluşunu umursamadan sadece İmparatorluk Ailesine gücünüzü verseniz ve asil babam ile imparatoriçe eşiminin güvenliğini sağlamak için birkaç kişi gönderseniz bile bugün İmparatorluk Ailesi size minnettar olurdu. Ben de size minnettar olurdum! O zaman kaybettiklerinizi on kat fazlasıyla geri öderdim! Ben, Yun Che, her zaman iyilikleri ve nezaketi geri öderim!"
"Ancak siz böyle utanmaz ve kalpsiz olmayı seçtiniz. Bugünkü sonuç için kimseyi suçlayamazsınız! İmparatoriçe eşimin imtiyazı için şükretmelisiniz, aksi halde arkanızda Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi bile olsa... Bugünden sonra Cennetsel Kılıç Villası diye bir şey olmayacaktı!!"
Ling Tianni ve Ling Yuefeng Mavi Rüzgarın efsaneleriydi. Onlar daha önce ne zaman böyle hakarete uğramışlardı? Ancak, Yun Che'nin kulak delici sözlerinin karşısında kafalarını eğip gözlerini kapamış ve cevap vermemişlerdi... Onlar cevap verecek niteliklere sahip değillerdi.