O anda dinlenme odasının kapısı açıldı. Yun Che ve Cang Yue yan yana yürüdü. Cang Yue'nin gözleri kırmızıydı; daha önce fazlasıyla ağladığı açıktı. Yüzü artık solgun değildi; asil bakışı içinde yüzündeki kırmızı parlaklık hafifçe görülüyordu ve gözleri de öncesine göre çok daha parlaktı.Onlar hızlıca onu selamladı. Dongdang Xiu hevesle sordu: "Majesteleri uyanmışsınız... Rahtsızlık hissettiğiniz bir yeriniz var mı?"
Cang Yue hafifçe gülümsedi: "Ben şu an iyiyim, endişelenmenize gerek yok."
Göğün Atlında Bir Numara ve diğerlerine dönerek isimlerini doğru söyledi: "Büyük Kardeş Göğün Altında, Xiao Yun ve Yedinci Kız kardeş, Mavi Rüzgar Ülkesine hoş geldiniz. Siz kocamın arkadaşlarısınız, bu yüzden ülkenin en iyi hizmetini almalısınız. Ama yine de size böyle kaotik bir manzara izlettim. Fazlasıyla üzgünüm."
Cang Yue'nin mizacı üç yıl öncekine göre fazlasıyla farklıydı. Duruşu artık tatlı ve narin değildi, prestij ve otorite taşıyan bir zariflikteydi. İmparator aurası bu üç yıllık ağır baskı ve verdiği kararlarla fazlasıyla artmış ve bu bu Göğün Altında Bir Numara ve diğer ikisine görünmez, baskılayıcı bir his vermişti. Xiao Yun hemen elini salladı ve konuştu: "İmparatoriçe... Uh, ye.. Yenge, resmiyete gerek yok... Eğer ihtiyacın olan bir şey olursa bizden isteyebilirsin."
Yedi Numara Xiao Yun'un gergin olduğunu görünce onu çimdikledi ve konuştu: "Siz Büyük Kardeş Yun'un karısı olmalısınız, gerçekten de sıra dışısınız. Kocam haklı; yengemin resmi olmasına gerek yok. Mavi Rüzgar Ülkesi şu an tehlike içinde, yani yapabileceğimiz bir şey varsa lütfen bize söyleyin."
"Kardeş Yun üçümüze büyük bir iyilik yaptı. Eğer bir isteğiniz varsa hayatlarımızı riske etmeye hazırız." Bir Numara tereddütsüzce konuştu.
Cnag Yue hafifçe gülümsedi: "Teşekkürler... Ve bu zaman boyunca kocamla ilgilendiğiniz için de teşekkürler."
"Yue'er, bedenin hala zayıf, biraz dinlenmelisin. Gerisini bana bırak." Yun Che endişeli bir şekilde konuştu.
Cang Yue kafasını usulca salladı: "Bedenim tamamen iyi. İlahi Anka Ordusu kocamın yetenekleri tarafından yok edilse de şehirdeki felaket hala düzelmedi. İlahi Anka tarafı da tetikte olmalı ve bir gün içinde bir ordu daha şehir kapılarına ulaşacaktır. Askerlerimiz ve vatandaşlarımızın düzenlenmesi ve yerleştirilmesi gerek; dinlenecek zaman yok."
"Kendine çok yüklenme."
"Sen buradayken korktuğum bir şey yok." Cang Yue usulca konuştu. Kaşları arasında ne endişe, ne karanlık, ne de bir ağırlık vardı. Sadece derin bir sıcaklık ve memnuniyet görünüyordu. Çünkü onu kaybetmemişti, Yun Che yanındaydı ve bu nedenle zaten tüm dünyasına, sahipti daha fazla isteyeceği ibr şey yoktu.
Cang Yue ordularına hazırlanma emri verdi ve Mavi Rüzgar başkenti biraz daha savaşa hazırlandı.
Gökyüzü hafifçe kararmaya başladı ve neredeyse gün batımı geldi. Bu sırada Yun Che, Dongfang Xiu ve Qin Wushang'dan Mavi Rüzgar Ülkesinin şu anki durumunu yavaşça öğreniyordu... Onların 'tarif edilemeyecek kadar korkunç bir sefalet çektikleri' söylenebilirdi.
Ana şehirlerin yüzde doksanından fazlası ele geçirilmiş ve büyük bir alan yakılarak yok edilmişti. Elli milyondan fazla Mavi Rüzgar vatandaşı savaşta ölmüştü ve bu sadece tahmin edilen rakamdı. Mavi Rüzgar Ülkesini en kısa sürede ele geçirmek için İlahi Anka Ülkesi acımasız ve kötücül davranarak sayısız suç işlemişti... Mavi Rüzgar Ülkesi vatandaşları da insan olsa da belki de İlahi Anka Ülkesinin gözlerinde bahsedilmeye bile gerek duyulmayan düşük yaşam formlarıydı.