Küçük Şeytan İmparatoriçenin Dönüşü

367 61 0
                                    


Mu Yurou'nun saldırısının karşısında Dük Huai hareket etmezken bakanların kalbini hızlandıran soğuk bir bakış gözlerinde parladı. Önünde iki zifiri karanlık figür aniden ortaya açıktı ve gürleyen kaynak enerji fırtınaları kulak delici yırtılma sesiyle birlikte iki yandan Mu Yurou'ya saldırdı.

Bu iki siyahlı kişinin auraları güçlüydü, onlar iki orta seviyeli Hükümdar idi! Ve baskılayıcı kuvvetlerinden Yun Qinghong'dan daha güçlü oldukları anlaşılıyordu.

Mu Yurou'nun kaynak gücü sadece ikinci seviye Egemen Kaynak Alemindeydi. Bu iki siyahlı kişiden herhangi biri bile kolaylıkla onu yenebilirken onlar birlikte saldırmıştı! Dört ardarda duyulan yırtılma ve patlama sesiyle birlikte buz çubuğu parçalandı.

Mu Yurou ilerleyişini durdurdu. Ardından bir inleme ile ağır şekilde geri uçtu. İki adam hızlıca onu takip etti, cehennem gibi soğuk auralar yayan altı koyu kırmızı kaynak enerji hattı Mu Yurou'ya zarar verme amacıyla ona yöneldi.

İki adam merhamet göstermemişti, bu kaynak enerji hattı hedefini vurursa, Mu Yuoru'nun Hükümdar bedeni olmasına rağmen ölmese bile ağır yaralanacaktı.

"Yurou!!"

Bai kardeşler ile savaşın ortasındaki Yun Qinghong panik oldu, hemen harekete geçti ve bir anda acımasızca Bai Guihun'dan sırtına darbe aldı. Ağız dolusu kan tükürdü ancak yine de tüm gücünü kullanarak Mu Yurou'ya doğru uçtu, göğsünü kullanarak onu güvene aldı.

Pfffft!!

Altı koyu kırmızı kaynak enerji hattı Yun Qinghong'un sırtına isabet ederek altı şok edici kanlı delik oluşturdu ve kan her yere sıçradı.

"Hahahahaha!" Dük Huai kendini tutmadan güldü, sesi karanlıktı: "Yun Qinghong, senin de böyle bir günün olacakmış! Eğer biraz zeki olup bu İmparatora toprakları yönetmesinde yardım etseydin bu imparator senin ve ailenin daha yüksek bir konumda olmasını sağlayabilirdi! Ancak sen bu imparatorun düşmanı olmayı seçerek basitçe kendi mezarını kazdın!"

"Madem bu kadar ölmek istiyorsun, o zaman bu İmparator sana..."

Dük Huai'nin sesi aniden durdu, kahkahası bile kesilirken yüzü ciddileşti. Çünkü Yun Qinghong'un mor kaynak enerjisi hızlı bir şekilde... Kan kırmızı hale geliyordu!!

Yun Ailesinin mor bulut kaynak sanatı en güçlü yıldırım kaynak sanatıydı ve yıldırım kaynak enerjisinin rengi mordu; mor koyulaştıkça daha da güçlü hale geliyordu. Ama ne olursa olsun yıldırım kaynak enerjisinin rengi asla kan kırmızısı olmazdı.

Yun Qinghong'un anormal kaynak enerjisi bir anlığına Dük Huai'yi ürküttü ve ardından da korku belirtisi ortaya çıkardı! Aniden cehennemden gelen bir ölüm tanrısını görmüş gibi korkuyordu... Çünkü istemsizce babasının bahsettiğinde bile yüz ifadesinin değişmesine neden olan... Yun Ailesinin kıyaslanamayacak kadar korkunç tabu etki alanını hatırladı!!

Arkadan takip eden iki siyahlı adam ve Bai kardeşler durdu. Dördünün de göz bebekleri küçülürken istemsizce geri çekildiler.

On binlerce yıldır Yun Ailesi her zaman on iki Koruyucu Ailenin lideriydi ve statüleri de ülke içinde Şeytan İmparatordan sonra gelirdi! Nasıl olur da ülkenin uzmanları Yun Ailesinin mor bulut sanatı hakkındaki efsaneleri bilmezdi.

"Yun Qinghong, sen..."

Yun Qinghong yavaşça döndü, sırtındaki yara kan sızdırıyordu ancak bedenindeki kırmızı kaynak enerjisi daha koyu hale gelirken yüzü oldukça sakindi. Ardından çılgın bir şekilde öfkelendi: "Dük Huai!! Son aylarda, bunun için çalışıyordum!!"

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin