"Patriuk Yun, kılıcınızı indirin... düşünmeden hareket etmeyin!!" Gökyüzü Şeytan Bölgesi Lordu Qin Zheng ileri çıktı ve aynı anda bağırdı. Yun Qinghong'un biraz önceki sözlerinin sadece kızgınlık ve içerleme içermediğini, ayrıca ölme kararlılığı da sergilediğini herkes anlayabiliyordu!
Bugün... Onlar kanları ve hayatları ile büyük salonu lekelemek istiyorlardı!!
"Aceleci..." Yun Qinghong kılıcını Dük Huai'ye doğrulttu. Yüzü soğuktu: "Ben, Yun Qinghong, hayatımda asla bu kadar sakin olmadım! Benim Yun klanım on bin yıl önce kuruldu ve Şeytan İmparatoru korumak için var olduk. Ancak... Yüz yıllık kısa süre içinde eski Şeytan İmparator ve Küçük Şeytan İmparator birbiri ardında hain piçler tarafından zarar gördü ve bugün Küçük Şeytan İmparatoriçe bile kötücül komplolara kurban gitti... Biz Koruyucu Ailelerden biriyiz ancak yine de koruyuculuk görevimizi gerçekleştiremeyip Şeytan İmparator soyunun sona ermesine izin verdik. Sadece bu da değil, bugün kendi gözlerimle Şeytan İmparator ve benim oğluma zarar veren hain köpeğin İmparator olmasını izlemek zorunda kaldım! Yun Ailesinin patriği olarak ben, Yun Qinghong, ne yüzle hayatıma devam edebilirim!"
"Dük Huai! Eğer bugün İmparator olmak istiyorsan, ilk olarak benim, Yun Qinghong'un, cesedini geçmelisin!!"
"Patrik Yun!!" Salonda bir ses yankılandı. Kimse salonda böyle bir şey olacağını beklememişti.
"Yun Qinghong... Ölümünü arzuluyorsun!!" Chiyang Bailie haykırdı. Büyük ailelerin patrikleri çoktan koltuklarından ayrılıp Yun Qinghong ve eşini çevrelemişlerdi. Onlarca güçlü, baskıcı aura sessizce Dük Huai'yi koruyordu.
"Patrik!!" Yun Ailesindeki herkes korku içinde bağırdı. Onlar bile Yun Qinghong'un bugün hazırladığı eylemlerden habersizdi.
"Yaklaşmayın!!" Yun Qinghong kafasını kaldırdı, onların yanaşmasını engelledi: "Bu benim ve karımın meselesi, Yun Ailesi ile ilgisi yok! Yun Waitian, bu sabah sana verdiğim yüzük Yun Ailesinin Patriğin İbiği'ni içeriyor! Bugünden itibaren Yun Ailesinin yeni Patriği sensin! Benim karım ve ben Yun Ailesinden ayrılıyoruz, yaptıklarımızın aile ile bir ilgisi yok! Tek isteğin bugünden sonra Yun Ailesinin şehirden uzaklaşması, bugünkü meselelerden tamamen geri çekilmesi ve asla bu hain köpeğe biat etmemesi!!"
"Hayır!!" Yun Waitian kafasını salladı, ardından yukarı doğru uçtu ve öfke içinde bağırdı: "Siz Yun Ailemizin Patriğisiniz! Sizin arzunuz tüm Yun Ailesinin arzusudur! Tüm dünya bizim Patriğimizin Dük Huai'yi yanlış suçladığını ve iftira attığını söylese bile bizim Yun Ailemiz Patriğimizin söylediği tek bir sözden bile şüphe etmez! Eğer Patriğimiz Dük Huai'nin Küçük Şeytan İmparatoriçenin ölümü ile ilgisi olduğunu söylüyorsan, o zaman bu öyledir! Böyle haince bir hırsıza karşı, bırakın bir Koruyucu Aile olarak kimliğimizi, sıradan bir vatandaş olsak bile hayatlarımızı versek bile bu suça adalet getiririz...."
Yun Waitian Yun Qinghong'un yanına indi ve kızgınlık ile Dük Huai'ye baktı: "Dük Huai! Sen Şeytan İmparator'u zehirledin ve bu büyük bir günah! Benim oğlum da Dük Huai Sarayı tarafından öldürüldü... Bugün, ikimizden bir ölecek!!"
"Aynen öyle! Patriğin hayatı bu dünyadaki en tartışılmaz kanıttır! Eğer Patrik Şeytan İmparatorluk Salonunda kan dökülmesini istiyorsa, nasıl olur da biz Yun Ailesi öğrencileri boş durabiliriz!!"
"Dük Huai! Benim Yun Ailemin Genç Patriğinin ve Küçük Şeytan İmparatoriçenin ölümünden suçlusun... Benim Yun Ailem ve sen aynı göğün altında var olamazsınız!"
"Bugün benim Yun Ailem, Genç Patriğimiz ve Küçük Şeytan İmparatoriçeye adamak için senin taze kanın ve köpek hayatını kullanacak!"
İlk baştaki şok ve kafa karışıklığından sonra Yun Ailesi öğrencileri, birkaç büyük ile birlikte tereddütsüz bir şekilde ayağa kalktı. Kanları kaynıyordu ve ölmeye hazırlardı. Orada Yun Ailesinden taş çatlasa yüz kişi vardı ama nefretleri tutuşmuştu. Yun Qinghong'un arkasında dururken hiçbiri geri çekilmemişti.