Mutlak Caydırıcılık

323 61 0
                                    


"Ancak, antrenman maçı yapmamıza gerek yok." Siyahlı yaşlı adam konuşurken sol elini kaldırdı ve soluk ve narin beyaz eli ortaya çıktı. El yavaşça açıldı ve bir yumruk büyüklüğündeki bir alev kümesi ortaya çıkarak sessizce yanmaya başladı.

Bu alevler mavi renkliydi ve kaynak alevleri arasında mavi renkli alevler en düşük seviyedeydi. Yeryüzü Kaynak Aleminin üzerindeki kişilerin hepsinin kaynak alevleri en azından mor renkli olmalıydı. Yani mavi alevlerin bir Gökyüzü Kaynak uygulayıcısına bile zarar veremeyeceği söylenebilirken güçlü ve kudretli Hükümdarlardan bahsetmeye bile gerek yoktu.

Ama bu mavi alev diğer normal kaynak alevlerinden farklıydı ve garip bir buz mavisi belirtilerine sahipti ve rengi son derece yoğun buz enerjisi ile neredeyse aynıydı. Ve daha garip olanı bu buz mavisi ateşten kimsenin herhangi bir kaynak enerjisi hissedememesiydi. Sanki bu bir kaynak alevi değil de en sıradan ve en zararsız olan sadece normal şeyleri yakabilecek doğal alevlerdi.

"Sadece bu yaşlı adamın küçük yıldız ateşi kümesini durdurabilmen gerek ve bu yaşlı adam ardından hemen ayrılıp sizin Güneş Ay İlahi Salonunuzun işlerine karışmayacak. Ama bu kadar küçük bir yıldız ateşini bile engelleyemiyorsanız... Hepiniz hemen gitmeli ve bu yere bir daha adım atmamalısınız!"

Buz mavisi alevler nazikçe yaşlı adamın avucunda sallandı. Ağır sesi hala sakinken inanılmaz büyük bir baskı taşıyordu ve sözlerini söyleyiş şekli açıkça bir tartışma değil de karşı konulamaz bir emir gibiydi... Üstelik, bunun bir anlamı daha vardı ve o da siz basitçe bu yaşlı adam ile saldırı değiş tokuşu yapabilecek kişiler değilsiniz, yani bu küçük alevleri defedebilirseniz bu sizin galibiyetiniz olacak demekti!

Birisi Hükümdar olduğunda dünyadaki en yüksek güç seviyesine ulaşırdı. Yani dünyanın kalanına yukarıdan bakan bir birey haline gelirdi ve daha önce asla bir Hükümdar'ın bu kadar aşağılandığı bir zaman olmamıştı. Ye Shi'nin kalbi kızgınlık ile yandı ve soğuk bir gülüş attı: "İlahi Anka Tarikatının İlahi Kaynak Alemindeki Anka Tanrısı bile Güneş Ay İlahi Salonundaki bir büyüğü küçümsemeye cüret edemez. Yani bu seçkin olan bu sözleri söylerken sözlerinizin size geri döneceğinden gerçekten korkmuyor olmalı!"

"Haha..." Siyahlı adam ilgisiz bir gülüş attı ve daha fazla konuşmadı. Elini basitçe itti ve buz mavisi alevler gelişigüzel bir şekilde Ye Shi'nin göğsüne doğru uçtu.

Birisinin kaynak enerjisi yükseldikçe doğal kanunlardaki anlayışı da güçleniyordu, yani serbest bırakabileceği enerji doğal olarak daha güçlü ve yoğun hale geliyordu. Ve bir Hükümdarın parmağını kaldırmasına yetecek miktardaki enerji bile çevredeki havanın bükülüp titremesine neden olabilirdi... Bu buz mavisi alev, kaynak enerji dalgalanması olmadan uçtu ve çevresindeki alanda da ne bir bozulma ne de bir dalgalanma yaşandı... Aslında çevresinden bahsetmeye bile gerek yoktu çünkü etraftaki doğal elementler bile biraz bile hareketlilik göstermemişti.

O siyahlı adamın ellerindeyken onlar yaşlı adamın kaynak gücünü bastırarak onu engellediğinden dolayı alevin aurasının eksik olmasını anlayabilirlerdi ama şu an elinden uçmuştu ve yine de enerji aurasına sahip değildi... Tek açıklama bu alev kümesinin herhangi bir ateş kanunu içermeyen en sıradan alevler oluşuydu!!

Bunun dışında kesinlikle başka bir olasılık yoktu!

Anında, Ye Shi'nin son kalan endişesi de yok oldu. O anda tamamen siyahlı adamın blöf yaptığını ve absürt şekilde güçlü olan aurasının kesinlikle başkalarını korkutmak adına özel bir yöntem kullanılarak yapıldığına emin olmuştu... Aynen öyleydi! Bu dünyada, İlahi Anka Tarikatının Anka Tanrısı hariç Aziz İmparator, Denizlerin Egemeni, Cennetsel Hükümdar veya Kılıç Efendisini yenebilecek biri yoktu! Korkudan neredeyse geri çekileceklerini düşünmek bile onu kızdırıyordu!

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin