Xue'er'i düşünen Yun Che hemen sessizleşti. Bunun nedeni Xue'er'in onları durdurmaması değildi, nedeni komada olup bunu yapamamasıydı... Bu kalbinde bir parça rahatlamasına neden olmuştu. Ama İlahi Anka Tarikatının karşısındayken, yeni uyanmış olan Xue'er'in karşısına çıkacaktı...Zi Ji de konuşmadı. Gülümsedi, Yun Che'ye baktı ve gözlerindeki ışık neredeyse maddeleşip Yun Che'nin kalbi ile ruhundan geçecek kadar yoğunlaştı. O anda Yun Che kafasını kaldırdı, yüzü ve gözlerindeki ifade sakinleşmişti. "Kıdemli Zi, bu küçük birkaç mesele nedeniyle sizin asil Tüccar Loncanıza ziyarette bulunuyor. Kıdemli Zi hala bu küçüğün üç sene önce bahsettiği 'Yer Altı Dünyasının Udumbara Çiçeği'ni hatırlıyor mu?"
"Oh? Hala o eşyayı mı arıyorsun?" Zi Ji kafasını yavaşça alçalttı: "Bu yıllarda bu yaşlı adam zaman zaman o çiçeğin hala bu dünyada olup olmadığını araştırdı. Ama ne yazık ki bu çiçek hakkında bilgi sahibi çok az kişi var ve onu gören kişilerden bahsetmeye bile gerek yok. Bu yıllarda Kaynak Gökyüzü Kıtası giderek daha fazla insan ile doldu ve kıtadaki Yang enerjisi de Yin enerjisini bastırdı. Aradığın çiçek aşırı Yin içeren şeytani ve kötücül bir şey. O, binlerce yıl önce kıtadan tamamen yok olmuş olmalı. Üstelik zaman ilerledikçe, dünyayı yok eden bir felaket ortaya çıkmadıkça ve kıtadaki Yang enerjisi de güçlenmeye devam ettikçe, o çiçeğin de bir daha ortaya çıkması mümkün olmayacak."
"En azından bu bizim Kaynak Gökyüzü Kıtamızda olan şey."
Geçen sefer Zi Ji bu çiçeğin soyunun tükendiğini ve bir daha ortaya çıkmaması gerektiğini söylemişti, bu sefer de cevap aynıydı... Ve hatta bundan çok daha emindi. Yun Che yüzünde hayal kırıklığı ortaya çıkarsa da hemen sordu: "Kıdemli Zi'nin geçen sefer bu çiçeğin en son bin üç yüz yıl önce kıtada gözüktüğünü söylediğini hatırlıyorum... Kıdemli Zi bana onun en son görüldüğü yeri söyleyebilir mi?"
Yun Che'nin bu soruyu sorma nedeni açıkça oraya giderek kontrol etmek istemesiydi. O çiçek orada büyüyebiliyorsa, bu oranın aşırı Yin içeren kötücül bir yer olduğu anlamına gelirdi. Bin yıldan daha uzun süre geçse de... Orasının çok fazla değişim geçirmeme şansı vardı.
Tabii ki, bunun olasılığı neredeyse hiçti. Sonuçta bin üç yüz yıl kısa bir zaman dilimi değildi. Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesi bile sadece bin yıllık bir geçmişe sahipti. Bunu sorma nedeni en uzak umudundan vazgeçmek istememesiydi. Ama cümlesini bitirdiğinde onu şaşırtan bir şey yaşanmıştı ve bu da Zi Ji'nin yüzündeki gülümsemenin kaybolması ve ifadesinin bir anlığına kasılmasıydı.
"... Bunu sana söyleyemem." Zi Ji kafasını hafifçe salladı ve konuştu.
Zi Ji'nin hareketi Yun Che'nin kaşlarının seğirmesine neden oldu. Elini taş masaya koydu ve konuştu: "Pekala! O zaman bu bilgiyi Kıdemli Zi'den satın alacağım! Kıdemli Zi'nin sadece bunun fiyatını söylemesi gerek! Karşılayabildiğim sürece söylemeniz yeterli!"
"Hayır!" Zi Ji yine kafasını salladı. "Bu konuda sana cevap veremem ve bu bilgiyi de satamam."
"Neden? Yoksa bu yerde... Bir tür özel, gizli sır mı bulunuyor?" Yun Che agresif bir şekilde sordu.
Zi Ji gözlerini hafifçe kapayıp konuştu: "Bu yer bir 'gizli bölge'. Ve bir 'gizli bölge' olduğundan girmek şöyle dursun, onu bilen kişiler bile bu dünyada Qilin boynuzları veya Anka tüyleri kadar nadir... En azından Kaynak Gökyüzü Kıtasının Yedi Ulusu arasında İlahi Anka Tarikatı da dahil kimse bunu bilmiyor. Ayrıca bu 'gizli bölge' içinde artık bir Yer Altı Dünyası Udumbara Çiçeği bulunmuyor."
Zi Ji'nin bahsettiği 'gizli bölge'yi İlahi Anka Tarikatı bile bilmiyordu, yani kesinlikle sıra dışı bir yerdi. Yun Che küçük bir umut ile sorduğu sorunun böyle inanılmaz bir gizem ve hatta biraz garip bir 'gizli bölge' ile ilgili olduğunu beklememişti.