Açığa Çıkmak??

338 60 0
                                    


"Bu... Bu... Asgard Efendisinin Ustası mı?" ASgard kadınları havadaki siyahlı adama bakarken afallamış şekilde konuştu. Güneş Ay İlahi Salonunun büyüklerinin bile dayanamadığı kudretli gücün onlara olan etkisi çok daha belirgindi.

Yun Che'nin gizemli bir ustası olduğu gerçeğini Asgard'daki herkes biliyordu. Çünkü üç sene önce Asgard'a girdiğinde Büyük Asgard Hanımı Feng Qianhui'ye zaten bir ustası olduğunu bu yüzden sadece tarikata girebileceğini ama kimsenin öğrencisi olmayacağını belirtmişti. Üstelik korkunç gelişim hızı ve akıl almaz tıbbi yeteneklerinin ustasından geldiği açtıktı. Ve Bugün de Yun Che'nin gizemli ustasının 'gerçek yüzüne' sonunda şahit olmuşlardı ve yaydığı kudretli aura onların hayal gücü ve anlayışlarını tamamen aşıyordu.

Yun Che'nin ustasının son derece dehşet verici bir birey olduğunu hayal etmişlerdi... Ama gerçeklik beklentilerini tamamen aşmıştı!

Güneş Ay İlahi Salonunun karşısında bu kadar sakin olmasına şaşmamalıydı... Bu kadar kibirli olmasına şaşmamalıydı.

"Yani siz bu yaşlı adamın öğrencisini öldürmek için gelenler misiniz?"

Siyahlı adam ağzını açtı ve sesi yumuşak olsa da her bir kelimesinin ağırlığı Güneş Ay İlahi Salonundakilerin kulaklarına devasa ve ağır kayalar gibi gelmişti.

Ye Guying sessizce nefes çekti ve kalbindeki korku ile paniği bastırdı. Sakince ellerini kenetledi ve ne yağcı ne de buyurucu bir tavır ile konuştu: "Ah, demek bu seçkin olan Yun Che'nin ustası. Biz Güneş Ay İlahi Salonunun üyeleriyiz. Dün öğrenciniz bize nedensiz olarak saldırdı ve tarikatımızdan on iki kişiyi öldürdü. Onların iki tanesi bizim Genç Efendimizin kişisel hizmetkarlarıydı. Bu nedenle bizim Güneş Ay İlahi Salonumuz da doğal olarak bunu telafi etmeye geldi. Ama sizin gibi seçkin birinin bu yeri gözeteceğini beklememiştik, bu yüzden saygımızı sunmakta başarısız olduk. Her ne kadar dikkatsizlik sonucu bu seçkin olanın gelişimini bölsek de görevimiz bir katile adalet getirmek ki bu yapılacak doğru olan şey... Bu seçkin olanın kaynak aurası emsalsiz olduğundan siz kesinlikle yanlışı doğrudan ayırt edebilecek ve kötülüğü örtmeyecek birisinizdir. "

Ye Guying'in yüzü dürüstlük ile doluydu ve sakin sesi haklı bir kızgınlık ile çevrelenirken Yun Che'yi bir günahkar olarak tanımlayan ve kendi tarikatlarını da 'adalet' arayan bir oluşum olarak sıfatlandıran bir senaryo oluşturmuştu. Üstelik 'Güneş Ay İlahi Salonu' derken sözlerini vurgulamıştı... Çünkü kıta içinde kimse Güneş Ay İlahi Salonunu gücendirmeye cüret edemezdi.

"Hahaha..." Siyahlı adam kibar bir gülüş attı: "Bu yaşlı adamın öğrencisinin öldürdüğü kişiler kesinlikle ölümü hak etmişlerdir. Öte yandan, sizin Güneş Ay İlahi Salonunuz nedensiz bir şekilde bu hanımların bölgesine saldırdı. Eğer burada bir suç varsa bu da odur."

"Hmph! Bir avuç saçmalık!" Ye Shi kafasını kaldırırken ilerledi ve soğuk bir şekilde karşılık verdi: "Genç efendimizin Donmuş Bulut Asgard'a karşı hareket etmesinin kesinlikle özel bir nedeni vardır! Ve eğer birisi misilleme yapmak istiyorsa bu sadece Donmuş Bulut Asgard'ı ilgilendirir! Bu velet Yun Che sadece bir yabancı. Bizim Güneş Ay İlahi Salonumuz ona karşı asla bir harekette bulunmadı ancak o on iki üyemizi öldürdü. Bu nedenle buraya gelip adalet aramamız doğru olan şeydir! Öğrencinizi korumak için gerçeği görmezden gelmeyi mi seçiyorsunuz..."

"Bu kadarı yeter Ye Shi, saygısız olma." Ye Guying elini kaldırdı ve gözünü kullanarak ona bir mesaj verdi. Siyahlı adamın aurası çok fazla korkutucuydu ve eğer onu gerçekten kızdırırlarsa sonuçları düşünmek için bile çok korkunç olacaktı. Kafasını kaldırdı ve dürüstlük ile dolu bir yüz ile konuştu: "Güneş Ay İlahi Salonumuz on bin yıldır vardır ve kıtamızı korumamız her zaman bizim görevimizdir. Bu on bin yıldır kıtamızı işgal etmek isteyen güçleri defalarca püskürttük! Bu nedenle kıtamızdaki kişiler bize 'Kutsal Bölge' unvanı verdi ve on bin yıllık değerli hizmetimiz kınanamaz! Biz 'Kutsal Bölge' ismini taşıyoruz ve kıtadaki tüm yaşayanların güvenliğini koruyoruz, yani bizim eylemlerimiz her zaman dürüst, içten ve eleştirilemeyecek kadar mükemmel! Belki de bu seçkin olanın kaynak aurası emsalsiz olduğundan bir günahkar damgasını taşımamız için bizi zorlamak istiyordur, ama her ne kadar biz bu seçkin olana denk olmasak da bunu yapmanıza yine de kesinlikle izin vermeyeceğiz!"

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin