"Genç Patrik, bu Dokuz Bin Yıllık Saf Yang Ginsengi General Chu, sağ gözünü iyileştirdiğiniz için size teşekkür olarak gönderdi."
"Oh, Tıp Köşküne gönderin."
"Genç Patrik, bu yüz elli kilogram Mor Yang Yeşim Taşı, Zi Yi Dük Sarayı üçüncü genç ustasının kaynak damar yarasını iyileştirdiğiniz için teşekkür etmek üzere gönderdi."
"Oh, Tıp Köşküne gönderin."
"Genç Patrik, bu "Dokuz Yıldızlı Kötülük Önleyen Boncuk " Dük Xuan Sarayı tarafından gönderildi. Bütün Hayali Şeytan Ülkesinde bunlardan sadece üç tane var... "
"Oh, Tıp Köşküne gönderin."
"Ah... Bunu da mı Tıp Köşküne gönderiyoruz?"
"Ne olduğunu kimin umurunda, Sadece Tıp Köşküne fırlat."
"... Emredersiniz, emredersiniz."
"Genç Patrik, Su Ailesinin Genç Patriği Su Zhizhan sizi görmek istiyor."
"Ah, Tıp Köşküne gönderin... Hm? Su Zhizhan? Getirin onu." Yun Che esnedi, nihayet bir süre sonra ilk defa oturdu. Öncesinde, Ustasıyla Masmavi Bulut Kıtasında kurtardığı hastalar sayısızdı. Ustanın etkisi altında, birisini kurtardığında kalbinde büyük bir tatminlik duygusu ortaya çıkıyordu. Bununla birlikte, Ustası'nın ölümünden sonra, onun mizacı büyük ölçüde değişti; Masmavi Bulut Kıtasında sadece kurtardığı hastalar değil, kurtarmak yerine öldürdüğü insanlarda sayısızdı...
Düşünce şeklindeki değişimi takiben, tıbbi becerileri ile başkalarını kurtardığında, o zamanlarda aldığı tatminkar duyguyu artık hissetmiyordu.
Kısa sürede Su Zhizhan içeri girdi, ama yalnız yürümüyordu. Yanında lüks elbise giymiş bir kız vardı. On altı ya da on yedi yaşında görünüyordu, yeşimi andıran beyaz cildi ve yakut dudaklarıyla son derece çekici bir kızdı. Narin başı bükülmüştü, adımları zarifti ve her iki eli de endişeyle belindeki kemerin etrafına sarılmıştı. Girişten Yun Che'nin önüne varana kadar sadece bir kere, gizlice Yun Che'ye baktı ve tekrar bakmak için başını kaldırmaya cesaret edemedi.
"Kardeş Yun..." Yun Che'yi gördükten sonra, Su Zhizhan hızlıca birkaç adım öne doğru yürüdü ve şükran dolu bir ses ile "Su Ailem'e böyle dağlar kadar iyilik yaptınız, ancak birkaç önemsiz gecikme nedeniyle yalnızca bugün size teşekkür etmeye gelebildim. Gerçekten benim hatam ve umarım Kardeş Yun bizi bağışlayabilir. "
"Ne diyorsun, Büyük Kardeş Su?" Yun Che, onu selamlamak için kalktı ve gülümsedi. "Çok büyük bir şey değildi, bu yüzden Büyük Kardeş Su'nun çok fazla endişelenmemesi gerekiyor. Kıdemli Su bugünlerde nasıldı?"
Su Zhizhan gülümseyerek "Son günlerde, Büyükbabam önceki cansız halinden tamamen kurtuldu. Her gün harika bir ruh halinde ve sanki yeni doğmuş gibi. Kardeş Yun'un tıbbı yetenekleri, beklediğimizden daha mucizevi. Bu kısa yedi günde, Büyükbabanın kaynak girişi yaralanmalarının yüzde yetmiş ila sekseni iyileşmiş durumda. Birkaç gün sonra kesinlikle tamamen iyileşir. Geçtiğimiz birkaç gün Büyükbabam, sana ne tür bir hediye vermesi gerektiği hakkında endişeleniyordu. "
"Kıdemli Su'yu iyileştirmek benim için onurdur, hediyeye gerek yok... Kardeş Su, hala tanıştırmadın, kim bu?" Yun Che, Su Zhizhan'ın yanındaki kızı ima ederek sordu. Bu kız hakkında ufak bir izlenimi vardı ve Su Ailesinin bir üyesi olduğu düşüncesindeydi. Su Ailesinin Köşkünde olduğu zamanlarda uzak köşeden aura'sını hissettiğini hatırladı... Şeytan İmparatorluk Şehrinin bir ünlüsü olarak, Su Ailesi'nin her köşesinden kendisine bakan birçok kişi vardı ve onun gibi görünüyorlardı. Onlardan biri miydi?